Oehhhhh, memoriesquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:19 schreef Jane het volgende:
Ach, wie hebben we daar? Sjakie van de hoek!![]()
En straks zit heel Nederland te galmen door de poldersquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en nu allemaal!!!!!!!!!!!
foutje, bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ff apeldoorn bellen, sjaakie is dood eikel
Ik werd ongeduldig (volkomen onterecht. Je was ruim op tijd. Ik zat in het verkeerde window te klikken. Maar de zenuwen schoten door mijn keel. Ik kon niet oefenen)quote:
Hier heb je Phil alvastquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik werd ongeduldig (volkomen onterecht. Je was ruim op tijd. Maar de zenuwen schoten door mijn keel. Ik kon niet oefenen)![]()
quote:
vind nog wel meevallen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:25 schreef Jane het volgende:
En dan zo'n saai nummer van Phil Collins....
Hij heeft wel betere geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:25 schreef Jane het volgende:
En dan zo'n saai nummer van Phil Collins....
Met excuses aan de liefhebbers
Zeg, ik moet morgenochtend weer met de trein naar mijn werk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
I wish it would snow down
Dat duurt nog wel een tijdje voordat die voorbij komt . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef Jane het volgende:
Waar staat Against All Odds? Want die vind ik wel heel mooi.
ff checken...
Ah, 238.![]()
Maar het zingt wel lekker wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh, dit is heerlijk fout zeg
Ikke niet . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Zw0rld het volgende:
Zo meteen de bangles:
Wie doet er mee met maf lopen door de huiskamer?
Natuurlijk, hier gaan we (ik heb 3 idioten achter mequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Zw0rld het volgende:
Zo meteen de bangles:
Wie doet er mee met maf lopen door de huiskamer?
Slaap lekker, peaceman!quote:
Nog maar 1 idiote achter mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier gaan we (ik heb 3 idioten achter me)
quote:
Dat hoort wel iedere Nederlander.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:36 schreef Modus het volgende:
Ze zingen toch niet 'Lex Harding knows' he?.
Dank jequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef I_doubt het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
geef ff een gil als dat gedrocht klaar is
G I L!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
geef ff een gil als dat gedrocht klaar is
Heb net gekeken op de radio2 site en na Obladi is er geen Beatlesnummer meer geweest, heb ze dus allemaal gehoord vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die zijn er al een tijdje geweest, komen vandaag volgensmij ook niet meer.
Hoeft niet, we kunnen ook dansenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En hoe moeten we nou meezingen![]()
Het hoeft niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En hoe moeten we nou meezingen
'Tis de karaokeversie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En hoe moeten we nou meezingen
Een schril contrast met de twee voorgaande nummers inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Oh gadverdamme, Butterfly Kisses... Het kan ook mij echt té zoet zijn hoor.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hee, ben ik nou ingetuned op de EO![]()
Oefen alvast maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |