you're welcomequote:
Als je in de buitenring zit maak je misschien een kansje (als geen van de grote spelers em inpiktquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef Luvjah het volgende:
hmz, een 1-1-1-15 veldje 5 vakjes van me vandaan
maarja... 4 dagen geleden begonnen.... die zal wel weg zijn dan voordat ik 3 kolonisten kan betalen?
Welke alliantie is dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef dramslag het volgende:
Er zitten een paar spelers om me heen die in dezelfde alliantie zitten.
Ze zijn in oorlog met 7 allianties.
Punt is dat je wel een beetje sterk in je schoenen moet staan voordat je daaraan wil beginnen. En zelfs als je eenmaal flink gegroeid ben moet je alsnog ermee uitkijken omdat voor je het weet via allianties kans heb dat je een fikse tegenstander hebt waar je onmogelijk van kan winnen. M.a.w. je moet zorgvuldig je vijand uitkiezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Oksel het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk over oorlog? Zonder oorlog zou het geen spel meer zijn! Dan zou het spel eeuwig duren!
idd.. iedereen is naar een andere alliantie vertrokken en ik ben met het spel gekapt.. geen tijd meer, al die spelletjes nemen stiekum heel veel tijd in beslag. Heb besloten me enkel en alleen nog bezig te houden met hattrickquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef Hamotje het volgende:
Nee hoor niet echt.
En nu ben ik net weer aangevallen...quote:Ik ben weer eens aangevallen.
Budschie van het dorp Lazarett denkt blijkbaar dat er bij mij wat te halen valt.
Wat heeft hem dat opgeleverd?
Hout: 0
Klei: 0
Ijzer: 0
Graan: 0
Mijn dappere praetorianen hebben 27 clubswingers afgeslacht.
Deze aanval heeft hem dus het volgende gekost:
Hout: 95 * 27 = 2565
Klei: 75 * 27 = 2025
Ijzer: 40 * 27 = 1080
Graan: 40 * 27 = 1080
Het moge duidelijk zijn: Dat ik niet in een alliantie zit wil niet zeggen dat er bij mij wat te halen valt.
Goed ...
sid1920 van het dorp Sidnie heeft het bovenstaande blijkbaar niet gelezen.
Bij zijn overval wist hij het volgende mee te roven:
Hout: 0
Klei: 0
Ijzer: 0
Graan: 0
13 Zwaarvechters en 2 Toetatis Donders zullen nooit meer terugkeren naar Sidnie
Wat heeft dit geintje hem gekost?
Hout: 2520
Klei: 2850
Ijzer: 2865
Graan: 900
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Murray het volgende:
Zeg als jullie iemand zien die niet in een alliantie zit val je dan meteen domweg aan of scout je ook eerst en lees je het profiel van die betreffende speler?
Volgens mij zijn er niet veel die dat doen, begin een beetje zat te worden van die aanvallen op mij. Er is in totaal nog niets gejat, maar het kost mij wel steeds preatorianen natuurlijk.
Heb de volgende tekst maar eens in m'n profiel gezet, helpt alleen weinig...
[..]
En nu ben ik net weer aangevallen...
Jup.. Mss kun je dan beter je account opheffen bij travian..? Off... eerst ff de alliantie weggooien als je daar de rechten toe hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd.. iedereen is naar een andere alliantie vertrokken en ik ben met het spel gekapt.. geen tijd meer, al die spelletjes nemen stiekum heel veel tijd in beslag. Heb besloten me enkel en alleen nog bezig te houden met hattrick
Ik ben ook nog onafhankelijk, maar word wel om de haverklap aangevallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Murray het volgende:
Zeg als jullie iemand zien die niet in een alliantie zit val je dan meteen domweg aan of scout je ook eerst en lees je het profiel van die betreffende speler?
Volgens mij zijn er niet veel die dat doen, begin een beetje zat te worden van die aanvallen op mij. Er is in totaal nog niets gejat, maar het kost mij wel steeds preatorianen natuurlijk.
Heb de volgende tekst maar eens in m'n profiel gezet, helpt alleen weinig...
[..]
En nu ben ik net weer aangevallen...
Nup... welgeteld 1 lid, die er overigens ook mee gestopt isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:57 schreef Beluga het volgende:
[..]
Is die onderalliantie van Fok! nog een beetje actief trouwens?
Redelijk actief, veel dorpen die ver over de 100 inwoners raken (van relatief nieuwe spelers dus) en een redelijke instroom van nieuwe leden. Komt goed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:47 schreef Beluga het volgende:
Ik bedoel die "tweede" alliantie. Voor mensen die nog niet zo groot waren. CA was dat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |