Kun je uitleggen wat dit betekend?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:11 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Pfff... En ik dacht nog wel da je het niet meende...Maar idd handig om die dinge te hebben... En die 1-1-1-15 veldjes zijn zeldzaam!!! Ik was al blij dat ik een 3-3-3-9 gevonden had
De 15 en 9 staan voor de graan verdeling van een dorpje. De 15 graan veldjes zijn enorm zeldzaam en als je er 1 vind meteen dorp opzetten.quote:
Okay..quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:36 schreef sk888er het volgende:
[..]
De 15 en 9 staan voor de graan verdeling van een dorpje. De 15 graan veldjes zijn enorm zeldzaam en als je er 1 vind meteen dorp opzetten.
Goed zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Okay..
En die veldjes, zijn die altijd bewoond? Of kun je ook lege vlakken verkennen? Je moet natuurlijk wel kolonisten hebben..
Ik ben aardig aan het groeien.. in 3 dagen tijd 35 inwoners..
Ok, maar wanneer krijg je die?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef jorryt het volgende:
Ja
Marktplaats
Wapensmid
Barakken
Trade office
Paleis
Stal
Molen
Bakkerij en dan nog 3 dingen die 5% extra resources geven voor hout, klei en ijzer.
Ik snap de helft wel en de andere helft nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:07 schreef Hamotje het volgende:
http://img276.imageshack.(...)ngsandunitsv39ek.jpg
Gast, je vraagt echt alles wat los en vast zit. Ook in het torncity topic. Probeer eerst eens even zelf achter de antwoorden op je vragen te komen. Die gebouwenboom bijvoorbeeld staat gewoon ergens tussen de instructies. Als je zelf dingen opzoekt dan kom je vanzelf ook andere dingen tegen die eventueel handig zijn. Dat werkt iig stukken beter dan elke duffe vraag maar lekker simpel hier neer te plempen.quote:
250 graan onderwegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Oksel het volgende:
Ah, okay... I c.
Kan iemand mij wat graan sturen?Dat schiet maar niet op.. (MoRDoR)
100 ofzo?
Jijj hebt er toch geen last van hé!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, je vraagt echt alles wat los en vast zit. Ook in het torncity topic. Probeer eerst eens even zelf achter de antwoorden op je vragen te komen. Die gebouwenboom bijvoorbeeld staat gewoon ergens tussen de instructies. Als je zelf dingen opzoekt dan kom je vanzelf ook andere dingen tegen die eventueel handig zijn. Dat werkt iig stukken beter dan elke duffe vraag maar lekker simpel hier neer te plempen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
250 graan onderwegover 5 uur van jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |