abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33706284
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Oksel het volgende:

[..]

Nee man.. eerst grondstoffen! Eerste zoveel dagen ben ik toch veilig..
Ja klopt, heb ik ook gedaan op de .com ik heb nu na 4 dagen hetzlefde inkomen wat ik op de .nl vanaf het begin (3 weken ofzo) al heb echt stom.
pi_33706912
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Niet dat ik er veel van merk ofzo
Zal misschien ook eens aan ZAFT, GoT, dB, dB2, dB3, GaZ en de rest vragen, hoe het met hun en de Fok! alliantie staat

En jan, je kan misschien wel 'Teddy' joinen, dat zijn de mensen die uit Fok! gestapt zijn. Fok! heeft hun ook de oorlog verklaard, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Teddy is in ieder geval een gezellige en behulpzame alliantie, ik zou zeggen dat je er wel in kan, misschien dat je alleen dan wel een weekje moet wachten, totdat je iets groter bent en het spel beter begrijpt.
Ow ok
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:04:03 #128
66083 Platina
78th Element
pi_33709001
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef LostFormat het volgende:
Op die persoonlijke oorlogslijst van Fok! staat ook een of andere chappy69. Ik pm 'm net om te vragen hoe hij er op is gekomen, kent'ie heel die alliantie niet. Gast is zich van geen kwaad bewust.
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?
Als je toch alleen maar komt om Jorryt of mij af te zeiken, ga dan snel Ogame ofzo spelen of Barafranca, kijken hoe lang jij het daar in vol houdt
pi_33709096
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Platina het volgende:

[..]

Als je toch alleen maar komt om Jorryt of mij af te zeiken, ga dan snel Ogame ofzo spelen of Barafranca, kijken hoe lang jij het daar in vol houdt
Waarom zou die?
pi_33709444
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Platina het volgende:

[..]

Ik vroeg het me af. Ben wel benieuwd om welke duffe redenen die andere op jullie lijstje hebben gezet.
Barafranca vind ik saai en dus niks voor mij. Met ogame heb ik maanden in de top 100 gestaan. Uiteindelijk was dat ook meer van hetzelfde op een gegeven moment en heb ik dus m'n accounts daar opgegeven.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33709645
[Offtopic] wat is 0game?
pi_33709649
En toen wist ie het niet meer
Maar mavius, hoe staat het met de oorlog?
quote:

Ja, ga nu bij je moeder huilen

Hij weet volgens mij inderdaad niks meer te zeggen.
pi_33709702
Ogame is een zelfde soort spel als travian, moet je eigenlijk precies hetzelfde doen het (enige) verschil is dat je bij ogame omgaat in een melkweg je koopt dingen met metaal, kristal en deuterium en verder vlieg je ipv je loopt.

Er is trouwens ook een apart topic voor, moet je daar anders ff de op lezen. Best intressant.
pi_33709722
Geen zin in dat saaie spel
pi_33709847
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Backhander het volgende:
Geen zin in dat saaie spel
Ogame is stukken minder saai dan travian. Alles volgt elkaar flink wat sneller op. Ik ben er toen me opgehouden omdat er in mensen aanvallen echt te veel tijd ging steken. Was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met raidtargets zoeken. Erg duf. Ik denk dat dat op een gegeven moment met travian ook wel zal gebeuren. Maar omdat alles hier wat trager verloopt, vind ik het nog steeds niet saai worden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33709915
Ik vind travian ook leuker, maar vooral omdat je er meer kunt doen. Bij ogame zit je de helft van de tijd op grondstoffen te wachten, en dan ga je weer een gebouw bouwen dat duurt 9 uur (!!!!) en ik zit pas bij niveau 10 van de 20 (!!!).
pi_33709984
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ogame is stukken minder saai dan travian. Alles volgt elkaar flink wat sneller op. Ik ben er toen me opgehouden omdat er in mensen aanvallen echt te veel tijd ging steken. Was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met raidtargets zoeken. Erg duf. Ik denk dat dat op een gegeven moment met travian ook wel zal gebeuren. Maar omdat alles hier wat trager verloopt, vind ik het nog steeds niet saai worden.
Travian lijkt me eerlijk gezegd toch stukken leuker
pi_33723430
Jongens, rustig! Het wordt toch binnen een paar maanden een megawar!
pi_33723481
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Oksel het volgende:
Als er een paar mensen met 10 dorpjes ruzie krijgen wel ja. Dat wordt leuk, dan krijg je als kleine kut-travianner nog meer de ruimte om te raiden enzo.
pi_33723865
Mijn ambassade staat!!!
pi_33723899
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Als er een paar mensen met 10 dorpjes ruzie krijgen wel ja. Dat wordt leuk, dan krijg je als kleine kut-travianner nog meer de ruimte om te raiden enzo.
Je zei 'kut'
Children of the night. What music they make.
pi_33724127
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Oksel het volgende:
Hoezo dat? En tussen wie dan?
pi_33739005
Weg op verzoek.

[ Bericht 87% gewijzigd door Zebbie op 05-01-2006 19:39:19 ]
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_33739095

[ Bericht 84% gewijzigd door ZigoSOS op 05-01-2006 19:22:26 ]
pi_33739175
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef ZigoSOS het volgende:
Ja precies, ik denk dat het ook niet op prijs gesteld gaat worden als we dat hier neer gaan zetten .

(Wat is je ingame naam?)

[ Bericht 14% gewijzigd door Zebbie op 05-01-2006 19:25:05 ]
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_33739182
DaDaanJR
pi_33739387
Pfff nu benk nog nieuwsgierig ook
Nah jah ik zie wel... En als die er komt en ik ben helemaal kapot, heb k meer vrije tijd (Okej is nie zo grappig eigenlijk )
pi_33741791
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef GorgeousRose het volgende:
Pfff nu benk nog nieuwsgierig ook
Nah jah ik zie wel... En als die er komt en ik ben helemaal kapot, heb k meer vrije tijd (Okej is nie zo grappig eigenlijk )
Idd niet grappig...
pi_33742354
Zebbie wat stond daar!?!?!
pi_33742796
Grote oorlog, gaat lang duren, bij server 1 van .com is hij nog steeds niet gekomen en die bestaat al zon half jaar
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')