Ja klopt, heb ik ook gedaan op de .com ik heb nu na 4 dagen hetzlefde inkomen wat ik op de .nl vanaf het begin (3 weken ofzo) al heb echt stom.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee man.. eerst grondstoffen! Eerste zoveel dagen ben ik toch veilig..
Ow okquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van merk ofzo![]()
Zal misschien ook eens aan ZAFT, GoT, dB, dB2, dB3, GaZ en de rest vragen, hoe het met hun en de Fok! alliantie staat
En jan, je kan misschien wel 'Teddy' joinen, dat zijn de mensen die uit Fok! gestapt zijn. Fok! heeft hun ook de oorlog verklaard, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Teddy is in ieder geval een gezellige en behulpzame alliantie, ik zou zeggen dat je er wel in kan, misschien dat je alleen dan wel een weekje moet wachten, totdat je iets groter bent en het spel beter begrijpt.
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef LostFormat het volgende:
Op die persoonlijke oorlogslijst van Fok! staat ook een of andere chappy69. Ik pm 'm net om te vragen hoe hij er op is gekomen, kent'ie heel die alliantie niet. Gast is zich van geen kwaad bewust.
Waarom zou die?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?
Als je toch alleen maar komt om Jorryt of mij af te zeiken, ga dan snel Ogame ofzo spelen of Barafranca, kijken hoe lang jij het daar in vol houdt
Ik vroeg het me af. Ben wel benieuwd om welke duffe redenen die andere op jullie lijstje hebben gezet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?
Als je toch alleen maar komt om Jorryt of mij af te zeiken, ga dan snel Ogame ofzo spelen of Barafranca, kijken hoe lang jij het daar in vol houdt
quote:
Ja, ga nu bij je moeder huilen
Ogame is stukken minder saai dan travian. Alles volgt elkaar flink wat sneller op. Ik ben er toen me opgehouden omdat er in mensen aanvallen echt te veel tijd ging steken. Was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met raidtargets zoeken. Erg duf. Ik denk dat dat op een gegeven moment met travian ook wel zal gebeuren. Maar omdat alles hier wat trager verloopt, vind ik het nog steeds niet saai worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Backhander het volgende:
Geen zin in dat saaie spel
Travian lijkt me eerlijk gezegd toch stukken leukerquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ogame is stukken minder saai dan travian. Alles volgt elkaar flink wat sneller op. Ik ben er toen me opgehouden omdat er in mensen aanvallen echt te veel tijd ging steken. Was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met raidtargets zoeken. Erg duf. Ik denk dat dat op een gegeven moment met travian ook wel zal gebeuren. Maar omdat alles hier wat trager verloopt, vind ik het nog steeds niet saai worden.
Als er een paar mensen met 10 dorpjes ruzie krijgen wel ja. Dat wordt leuk, dan krijg je als kleine kut-travianner nog meer de ruimte om te raiden enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Oksel het volgende:
Jongens, rustig! Het wordt toch binnen een paar maanden een megawar!
Je zei 'kut'quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als er een paar mensen met 10 dorpjes ruzie krijgen wel ja. Dat wordt leuk, dan krijg je als kleine kut-travianner nog meer de ruimte om te raiden enzo.
Hoezo dat? En tussen wie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Oksel het volgende:
Jongens, rustig! Het wordt toch binnen een paar maanden een megawar!
Ja precies, ik denk dat het ook niet op prijs gesteld gaat worden als we dat hier neer gaan zettenquote:
Idd niet grappig...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef GorgeousRose het volgende:
Pfff nu benk nog nieuwsgierig ook![]()
Nah jah ik zie wel... En als die er komt en ik ben helemaal kapot, heb k meer vrije tijd(Okej is nie zo grappig eigenlijk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |