Wat is dat voor een onzin? Als ik iemand aanval en die stuurt mij een vriendelijk berichtje in fatsoenlijk Nederlands dan houd ik ook vaak op met aanvallen of minder iig m'n aanvallen tot zeg 1 keer per week. Mij lijkt het alles behalve leuk als je 5 keer per dag aangevallen wordt. Daarom laat ik mensen die Travian willen spelen dat ook doen. Gewoon een vorm van sociaal zijn ipv mietjequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Platina het volgende:Trouwens voor de rest hier, de meeste travian spelers zijn gewoon mietjes, die het verzuimen af te maken en al ophouden met aanvallen na een berichtje omdat ze bang zijn dat je misschien gaat huilen.
Heb je der zoveel dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Hedgehog het volgende:
Je moet gewoon weten wie je aanvalt en wie niet. Mensen die aardig tegen mij zijn ben ik aardig terug tegen. Mensen die me beledigen oid krijgen dezelfde dag nog 75 katapulten over zich heen. Zo simpel is het
Nee, ik heb er echt zoveel. Heb ze ooit gebouwd om iemand aan te vallen. Daarna nog maar zelden gebruikt. Nu heb er nu een beetje spijt van: die dingen vreten namelijk graan als een gek: 450 per uur. Gelukkig heb ik zo'n 1-1-1-15 veldje. Dat scheelt een hoop. anders was het onmgelijk om er zoveel te bouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef GorgeousRose het volgende:
Heb je der zoveel dan?Of is dat bij wijze van...?
Pfff... En ik dacht nog wel da je het niet meende...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Nee, ik heb er echt zoveel. Heb ze ooit gebouwd om iemand aan te vallen. Daarna nog maar zelden gebruikt. Nu heb er nu een beetje spijt van: die dingen vreten namelijk graan als een gek: 450 per uur. Gelukkig heb ik zo'n 1-1-1-15 veldje. Dat scheelt een hoop. anders was het onmgelijk om er zoveel te bouwen.
Zoals gezegd gebruik ik ze alleen voor oorlog en niet om farms oid te creeren. Dat vind ik zielig. Je weet nooit wat er komen gaat, dus mocht ik ze een keer snel nodig hebben, dan staan ze er iig![]()
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen.. of zie ik hem over het hoofd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:39 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Uitnodiging verstuurd(was t vergeten sorry...
![]()
)
Klik es op je ambassadequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen.. of zie ik hem over het hoofd?
Ik zal die andere dan wel even annuleren en opnieuw sturen. Je moet hem bij ambassade accepteren hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen.. of zie ik hem over het hoofd?
Zeg knul, hoe gaat het met die oorlog van je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Own nee hoor, heb jij allang gedaan Lostformat.
Trouwens voor de rest hier, de meeste travian spelers zijn gewoon mietjes, die het verzuimen af te maken en al ophouden met aanvallen na een berichtje omdat ze bang zijn dat je misschien gaat huilen.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, zie dat jorryt al naar 170 pop gezakt isquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zeg knul, hoe gaat het met die oorlog van je?
Je weet dat die alliantie een oorlog heeft met je neef?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:10 schreef Backhander het volgende:
Speel travian net en ben nog een newbiemaar zigoSOS helpt me. en mijn vraag was dus of ik in de FOK! alliantie mag.
Had ie me volgens mij wel een keer vertelt ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet dat die alliantie een orlog heeft met je neef?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Whahaha eerst zielig wegrennen en dan ditquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je mag denk ik niks te maken hebben met jou, of die alliantie. Of een combinatie van beiden. Maar ik zal me er verder maar niet mee bemoeien want ik heb echt geen idee meer waar het over gingquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef LostFormat het volgende:
Op die persoonlijke oorlogslijst van Fok! staat ook een of andere chappy69. Ik pm 'm net om te vragen hoe hij er op is gekomen, kent'ie heel die alliantie niet. Gast is zich van geen kwaad bewust.
Natuurlijk knul. Alleen had jij mij er uit gegooid en ben ik niet weggerend. En waar heb je het over met je terugvechten? Ik heb jullie nog nooit aangevallen, de enige reden voor dat persoonlijke oorlogje van jullie is dat jullie blijkbaar erg slecht tegen kritiek kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef jorryt het volgende:
[..]
Whahaha eerst zielig wegrennen en dan dit
Als ik terug had gevochten was jij nu ook dood geweest hoor
Die heb ik nog niet..quote:
Daar zou ik mee beginnen iigquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet..Wist niet dat dat moest om een groep te joinen..
Ben pas 2 dagen bezig..
Kan je allianties joinen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Backhander het volgende:
Wat voor nut heeft het om een ambassade te bouwen??
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet dat die alliantie een oorlog heeft met je neef?
Nee man.. eerst grondstoffen! Eerste zoveel dagen ben ik toch veilig..quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar zou ik mee beginnen iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |