Toch nog aardig dat ik een berichtje van hem krijgquote:Waarde Germaanse leider,
Ik zie nu dat u niet zo inactief bent als ik tot nu toe vermoedde. Als ik zo vrij mag zijn is een beetje verdediging op zijn plaats...
Ah, meneer komt even het bewijs leveren.quote:
Dat zou ook goed kunnen. Het was sowieso meer geworden. Ging er van uit dat het twee weken was..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef dramslag het volgende:
10 dagen toch?
Door wie dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef dramslag het volgende:
en alweer aangevallen.
maar liefst 14 eenheden ijzer en 24 eenheden graan kwijtgeraakt
Zorg gewoon voor iets van drie schuilplaatsen op max. Als er niks te halen valt dan blijven ze toch wel weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef dramslag het volgende:
vandaag eerst 5x door Douwecarel
toennet door HerrRotkopf
Heb ff berichtje gestuurd dramslag, ik neem aan dat je op travian ook dramslag heet..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef ZigoSOS het volgende:
Zal ze allebei berichtje sturen of ze op willen houden.
Anders zal ik je wel ff helpen...
Wat is jouw naam bij travian?
had ik ook al gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Heb ff berichtje gestuurd dramslag, ik neem aan dat je op travian ook dramslag heet..
quote:Hoi,
Ik kreeg net een vriendelijk bericht van een maatje van je. Ik heb hem gezegd dat ik je inmiddels al beloofd heb je niet meer aan te vallen. Overweeg mijn aanbod om eens te kijken naar onze alliance. We zijn niet zo sterk als de NAVO maar lokaal zijn we wel erg sterk en we zitten dicht bij elkaar dus we kunnen elkaar goed helpen. Een goede buur is beter dan een verre vriend.
Own nee hoor, heb jij allang gedaan Lostformat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, meneer komt even het bewijs leveren.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Gorgueoause ofzo ik heb een aanvraag voor vriendjes gestuurd.
Nah dat is het niet denk ik howr... Eerder omdat ze het zeer op prijs stellen als je een vriendelijk berichtje stuurt i.p.v. ze meteen de huid volschelden... Mjah er zijn mensen die zich daar niks van aantrekken en dat is heel erg irritant voor diegene die er toch niks tegen kan beginnen. Ik vind toch wel dat "je iemand van je eigen grote" moet zoeken wil je oorlog spelen... (Natuurlijk uitzondering voor de inactieve (kleine) dorpjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Own nee hoor, heb jij allang gedaan Lostformat.
Trouwens voor de rest hier, de meeste travian spelers zijn gewoon mietjes, die het verzuimen af te maken en al ophouden met aanvallen na een berichtje omdat ze bang zijn dat je misschien gaat huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |