Nee, mondoelpuntje.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef LostFormat het volgende:
Nog zo iets debiels:
[..]
Alsof jullie bepalen naar welke alliantie fokkers heen mogen. Grootheidswaanzin.
Laten we doien wat de grote boze wolf zegt anders eet die ons op!quote:GoT en die andere boutalliantie, wilden dat we een nieuwe alliantie zouden maken, die niet onder leiding van jorryt stond. Dan zouden we niet meer aangevallen worden. Ik ben het daar mee eens, dus er moet iemand komen die een nieuwe Fok!Alliantie wil starten.
Is het weer eens zover?quote:DJKoster bezoeken Masterslikker2
[..]
DJKoster wenst je een gelukkig nieuw jaar
Toen was dat ook nog niet...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef ZigoSOS het volgende:
Bijk mij niet..
Ben flink wat manschappen kwijt, superdikke aanval van iemand
Zeker hun goedste Nederlandsquote:DJKoster bezoeken Masterslikker2
Jup eerst ambassade bouwenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef Luvjah het volgende:
Ben vandaag begonnen met Travian, lijkt me harstikke leuk spelletje
Iemand hier een alliantie die ik kan joinen?
Moet ik eerst een Ambassade bouwen toch he?
1 2 | De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. |
Bij mij doet-ie het gewoon... Misschien moet je je tijdelijke internet bestanden verwijderen ofzo...? Ik weet nie hoor... Heb niet zo heel veel verstand van computers..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:45 schreef Beluga het volgende:
Ik kan de website niet meer vinden
Als ik naar www.travian.nl ga krijg ik de welbekende:
[ code verwijderd ]
Iemand dit probleem al eens gehad? Wat doe ik eraan?
Waarom hattie je dan aangevallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef ZigoSOS het volgende:
DaDaan zit vanaf vandaag bij NAVO
Edit: en ik werd ook al gevraagd voor ~SK~, door degene die mij zo hard aanviel, waarvan ik veel troepen kwijt was. Ik stuurde een berichtje terug waarom, hoe en wat van die aanval, toen vroeg ie of ik misschien in zn alliantie wilde
Maarja, ging toch liever voor NAVO
Nee, omdat ik een groot leger had wat ik tegen hun zou kunnen gaan gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:53 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Waarom hattie je dan aangevallen?om te zorgen dat je in zijn alliantie terecht kwam..?
![]()
Een irl vriend van me (Madirk) zit bij NAVO, prima alliantiequote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef ZigoSOS het volgende:
DaDaan zit vanaf vandaag bij NAVO
Edit: en ik werd ook al gevraagd voor ~SK~, door degene die mij zo hard aanviel, waarvan ik veel troepen kwijt was. Ik stuurde een berichtje terug waarom, hoe en wat van die aanval, toen vroeg ie of ik misschien in zn alliantie wilde
Maarja, ging toch liever voor NAVO
Hij is hem nu aan het bouwen, daarna ga ik voor de stallen, dus academie en wapensmid upgraden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:54 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Heb de mijne gister net ge-upgrade tot lvl 2Maar nu heb je hem dus?
*9 minuten later
*
Verkeerde topicquote:Op maandag 2 januari 2006 11:48 schreef ZigoSOS het volgende:
PPL, hoe oud is jouw hond? Is toch female hè? Misschien dat we dan zouden kunnen gaan fokken later, ik heb namelijk 4 Male's en 2 Female's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |