quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef Sautor het volgende:
Nou had al een tijdje gekut met een speler...Had aanbod gekregen van -LP- gekregen om hun te joinen, dus gedaan. Ben ik 2x aangevallen, hebben zij een heel offensief opgezet om hem terug te pakken en nu wordt t oorlog
Als je ff je ingame naam geeft, helpt mss...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
HALLO!!!!????
JIj zegt wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef ZigoSOS het volgende:
En niet zo zeiken, op zn minst aardig vragen, en ff normaal doen, anders regel je zelf maar iets van de markt ofzo
zie bericht boven dat bericht van hallo maar dacht dat er niemand was dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Als je ff je ingame naam geeft, helpt mss...
Je ingame naam hebk nodig, niet wat je nodig hebt.. dat is me wel zo'n beetje duidelijk..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie bericht boven dat bericht van hallo maar dacht dat er niemand was dus
heb nu ook nog stenen nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef dekkered het volgende:
ingame naam is kogelvoer
over 7 uur en 3 kwartier 200 klei & hout van jouw... En alliantie weet ik niet, alliantie waar ik nu in zit is al vol..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:58 schreef dekkered het volgende:
klei is dat geloof ik sorry
maar kan ik ook in een alliantie van iemand hier??
keejquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
over 7 uur en 3 kwartier 200 klei & hout van jouw... En alliantie weet ik niet, alliantie waar ik nu in zit is al vol..
Om te sturen heb je die nodig, om te ontvangen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
keej
(EDIT)maar daar heb ik zeker een markt voor nodig om dat te krijgen?? zo ja die heb ik dan wel denk ik maar nu nog niet(EDIT)
keej thxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Om te sturen heb je die nodig, om te ontvangen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |