quote:En tja, zul je altijd zien dat ik hier net toevallig met mijn vriendin bij m'n ouders en zusjes op dé avond waarop de grootste grap van afgelopen eeuw, de emancipatie, hoogtij viert.
Over doorwinderen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef buzzer het volgende:
Nog 21 andere zenders, waar maak je je in godsnaam druk over ?
dat het even weer uit is tussen Luke en Lorelaiquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef buzzer het volgende:
Die allemaal net zo bagger zijn als net5quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef buzzer het volgende:
Ja en als je schotel of digitale TV hebt nog veel meer!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef buzzer het volgende:
nou ènquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef Meneer_Storm het volgende:
Als iets me stoort is het die baggerzender Net5 wel! Het enige waar die zender goed voor is, is de vrouwelijke bevolking van ons kikkerlandje nog verder in hun VIVA-droomwereldje te laten verzinken. Desperate Housewives, Gilmore Girls, noem maar op, die troep zenden ze allemaal wel uitEn tja, zul je altijd zien dat ik hier net toevallig met mijn vriendin bij m'n ouders en zusjes op de avond waarop dé grootste grap van afgelopen eeuw, de emancipatie, hoogtij viert, ben.
![]()
Keuze uit 63 zenders hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en als je schotel of digitale TV hebt nog veel meer!!![]()
Een voordeel van je vrouw / vriendin heb je dinsdags weinig last
Die gesprekken hoeven ook nergens over te gaan. Ik kijk ook niet naar die programma's om mijn intellectuele niveau op te krikken, ik kijk er naar omdat het tv is die lekker wegkijkt.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:25 schreef Wackyduck het volgende:
Er worden in Desperate Housewives trouwens best veel mensen vermoord, en de gesprekken gaan nergens over. Het is dus eigenlijk een soort Rambo met huisvrouwen.![]()
Volgens mij heb je een probleem met vrouwen in het algemeen of iets dergelijks. Ik heb die serie wel gekeken en mijns inziens is het op bepaalde gebieden juist enorm "vooroordeel bevestigend"; hoe "stoer" de dames zich af en toe ook mogen voordoen, uiteindelijk zijn ze helemaal niet zo zelfverzekerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef mindflick het volgende:
Ik zag gister voor het eerst Sex and the city tijdens het zappen. Wat een fucking crap is dat zeg, niet normaal. Zo overdreven lelijk Amerikaans. Hoe debiel moet je zijn om daar een half uur naar te kunnen kijken?!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef Herald het volgende:
[..]
dat het even weer uit is tussen Luke en Lorelai![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
Inderdaad lekker gezellig om in m'n eentje in een andere ruimte tv te gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:59 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
nou èn![]()
ga je toch niet samen kijken? Maar 1 tv ofzo?
Net 5 richt zich voornamelijk op vrouwen (duh)
Rtl 7 meer op mannen
dus wat zeur je nou
Dat is ook een van de punten waar ik me bij dergelijke series aan erger: overdreven, feministische crap, jankende vrouwen welke het beste direct bergschoenen, een tuinbroek en afgeragd spijkerjasje kunnen dragen en hun kapsel 'lekker kort en spontaan' kunnen knippen; gooi er direct een lading rode/paarse verf doorheen et voila!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef mindflick het volgende:
Ik zag gister voor het eerst Sex and the city tijdens het zappen. Wat een fucking crap is dat zeg, niet normaal. Zo overdreven lelijk Amerikaans. Hoe debiel moet je zijn om daar een half uur naar te kunnen kijken?! Het lukte mij nog maar net 10 minuten.
* Meneer_Storm mompelt iets over spijkers en koppenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:30 schreef Tirion het volgende:
NET5 wil zich profileren als de zender voor de "jonge, ontwikkelde en intelligente vrouw", en we weten allemaal dat die doelgroep dat helaas vaak juist niet is..![]()
Vermijden dus!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |