Jouw voorstel klinkt ook het beste... maar wat voor hoofdstat pos/wing/scoren/defs moeten deze trainees dan hebben? Hoe lang train je over het algemeen passen (is het lange termijn training of korte?). Spelers die niet stijgen in hun hoofdstat dalen namelijk in waarde. Verder... welke leeftijdscatagorie moet je gaan kijken? 17 jarigen zijn erg duur en ik denk ook niet geschikt, aangezien hun waarde veels te snel daalt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef Grumpey het volgende:
de reactie op mijn voorstel:
Ga na 3/4 weken pas over op passing training. Dat sowieso. Daarnaast kan je met passing zowel middenvelders als aanvallers als wingers trainen, die allemaal meer geld opleveren met meer passing. Vooral vanaf matig-redelijk naar goed-uitstekend. Je kan ook nog 5-5-0 gaan spelen zowel zondag als woensdag en dan kan je 20 man trainen op passen (ietsjes langzamer), moet je even kijken. Die trainer is maar 268 700 en die zal je sowieso eens moeten kopen (stomkop, had je die nog niet?!, 17 jarigen trainen met een redelijk coach?! maar goed).
Je kan ook iets anders trainen hoor, het gaat er mij meer om dat je gewoon seizoen geen geld uitgeeft, lekker rente trekt, 100% goed traint en meer niet. Probeer eens seizoen 8 miljoen winst te maken gewoon, dan heb je mooi 3 miljoen meer winst dan een gemiddeld ander team.
Ik weet dat het 4/5 weken duurt, maar of passen de beste keuze is en hoe je dat precies doet weet ik ook niet echt. Weet wel dat 1 van mijn vrienden er goed rijk van wordt. Maar welke training je precies doet maakt niet zoveel uit, onthoud wel dat je de mogelijkheid hebt om ideaal te trainen dus dat het juist misschien extra opties biedt zoals passentrainen. Daarnaast is er ook veel winst in het niet bezitten van spelers (behalve keepers), aangezien ze inderdaad minder waard worden. Dat is ook een goede rede deze taktiek te doen. Het is wel rigoreus, maar in mijn ogen daarom juist dubbel zo leuk.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jouw voorstel klinkt ook het beste... maar wat voor hoofdstat pos/wing/scoren/defs moeten deze trainees dan hebben? Hoe lang train je over het algemeen passen (is het lange termijn training of korte?). Spelers die niet stijgen in hun hoofdstat dalen namelijk in waarde. Verder... welke leeftijdscatagorie moet je gaan kijken? 17 jarigen zijn erg duur en ik denk ook niet geschikt, aangezien hun waarde veels te snel daalt.
Met een goed coach + 10 assistenten, hoe snel train je dan passen?
Geef het hattrickteamnaampje even van die vriendquote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik weet dat het 4/5 weken duurt, maar of passen de beste keuze is en hoe je dat precies doet weet ik ook niet echt. Weet wel dat 1 van mijn vrienden er goed rijk van wordt. Maar welke training je precies doet maakt niet zoveel uit, onthoud wel dat je de mogelijkheid hebt om ideaal te trainen dus dat het juist misschien extra opties biedt zoals passentrainen. Daarnaast is er ook veel winst in het niet bezitten van spelers (behalve keepers), aangezien ze inderdaad minder waard worden. Dat is ook een goede rede deze taktiek te doen. Het is wel rigoreus, maar in mijn ogen daarom juist dubbel zo leuk.
Als ik al mijn spelers verkoop bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:11 schreef ExCibular het volgende:
@ Maniac28 was is je budget?
300k... daar koop ik niks voorquote:Op woensdag 28 december 2005 16:16 schreef ExCibular het volgende:
Nee nu zonder dat je iets hebt verkocht!
Je kan nu nog goedkoop een paar spelers halen en dan aan het begin van het seizoen jouw spelers proberen te verkopen!
En dat is dus juist het probleem... ga ik het redden dan is het een prima optie, maar ik weet simpelweg niet hoe hoog je middenveld wordt met die 4 middenvelders...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef ExCibular het volgende:
Ik zou namelijk in principe voor optie 3 gaan! Dat klinkt als een leuke uitdaging. Alleen moet je dan inderdaad wel weten hoe hoog je mid word met zo'n middenveld. Misschien met een extra hangende spitstrainee?
4,5 miljoen heeft hij ervoor betaald. Misschien als je hier iemand lief aankijkt wil die persoon zijn bovennatuurlijk PM voor 1 miljoen op nieuwjaarsdag 10 uur op de tl kan zetten dan heb je goedkoop een goede IM.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
tsi 13000 en +/- 5* zal wel 2x briljant zijn... 7* is te hoog gegrepen, die kosten teveel...
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef ExCibular het volgende:
[..]
4,5 miljoen heeft hij ervoor betaald. Misschien als je hier iemand lief aankijkt wil die persoon zijn bovennatuurlijk PM voor 1 miljoen op nieuwjaarsdag 10 uur op de tl kan zetten dan heb je goedkoop een goede IM.
Kijk mij niet aan, ik kom niet verder dan uitstekend!
Oh maar voor jou kan het zo te zien best interessant zijn om FTW te spelen. Stel een 5-3-2 tegenstander voor met een hele hoge centrale def rating dan kan voor jou een FTW nog best leuk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit is mijn gewone opstelling:
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
Dit is met één van de spitsen op de vleugel:
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Heb de verdediging er even uitgehaald, omdat dat niet echt van toevoegende waarde was, voortaan maar weer in de oude opstelling.
Dat kan... zal er eens over nadenken.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:48 schreef ExCibular het volgende:
Een andere misschien ook wel interessante optie vind ik Julian Liebers en Richard O'Mahony in de verkoop daar haal je 2 nieuwe WC PM IM met redelijk verdedigen en specialiteit krachtig voor in de plaats. Een Nederlandse Formidabel keeper kopen. Een van je trainees in de verkoop. In plaats daarvan haal je een 18/19 jarige met goed pos/goed pass en een zo hoog mogelijke scorenskill (ligt eraan wat je kan betalen)
En dan ga je pressiespelen. Dan kan je het misschien ook nog wel eens een aardig eind schoppen. Ze hebben allemaal geen aanvalsratings waarvan je van je stoel valt alleen allemaal een goed middenveld.(Op Azzet na dan)
Eet smakelijk ieg geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |