Dan ben je hier bij nader inzien niet welkom.quote:
laat hem nou, dat is zo ongeveer zijn hele levenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had ook al een topic klaarstaan.![]()
Op het gevaar af dat het nog een doorzichtige versierpoging is ben ik het met je eens,quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben nu eenmaal dol op sneeuw, kan er nix aan doen.. ik vindt het héérlijk om erin te dollen en te lopen..![]()
Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en saunaquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik sta helemaal niet in de OP!
Moeten alle Utrechters in de OP danquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
En Q helpen aan z'n internet natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ja! 2x.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moeten alle Utrechters in de OP dan![]()
De prijzen,quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
dat is nogal kostbaar
Ik ga dat ding niet lezen! Kost me al genoeg tijd om hier te proberen iets te doen. Stomme internetcafe's.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna
Je zit in een internetcafé te Fokken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga dat ding niet lezen! Kost me al genoeg tijd om hier te proberen iets te doen. Stomme internetcafe's.
Is dat uit God(hoe toepasselijk)father III, of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
En nu ben ik wel klaar met mijn ava
Gezeik is datquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga dat ding niet lezen! Kost me al genoeg tijd om hier te proberen iets te doen. Stomme internetcafe's.
Ja je zegt iets heel stomsquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat uit God(hoe toepasselijk)father III, of zeg ik nu iets heel stoms![]()
Die heb ik ook een tijd gehad ja. Erg makkelijk!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeik is dat![]()
Geen buren met wifi?
Nee. Vandaag draadloos netwerkding gekocht, is eentje heeeel zwak te vinden, maar eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeik is dat![]()
Geen buren met wifi?
Pffff dat had ik ook alquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Vandaag draadloos netwerkding gekocht, is eentje heeeel zwak te vinden, maar eigenlijk niet.
Stuur die inet paupers allemaal weg johquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuwe buren kopen! En ik woon nog wel in zo'n dichtbevolkte wijk.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
- Met Moks oud en nieuw vieren? Snel Melden ze is eenzaam!
Utrecht is niet mijn stadquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
Bij mij schuin onder staat te koop. Wie wil daar wonen en heel snel draadloos internet nemen?
Moks heeft dan ook meerdere bewonderenswaardige kwaliteiten.quote:
Je raakt er niet over uit gepost.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moks heeft dan ook meerdere bewonderenswaardige kwaliteiten.
Onmogelijk! Utreg is van iedereen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Utrecht is niet mijn stad
Sorry Q
Som ze eens op dan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moks heeft dan ook meerdere bewonderenswaardige kwaliteiten.
Als je niet van heel veel lekkere wijven op een kleine oppervlakte houdt kan je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:
Serkte met je i-net-loos bestaan, Q.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:57 schreef QyRoZ het volgende:
Hoppa, weer naar huis. Gilmore Girls kijken.
Ben ik te oud voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je niet van heel veel lekkere wijven op een kleine oppervlakte houdt kan je dat ook gewoon zeggen hoor.
Wat valt er opquote:
En het staat maar heel klein in beeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rule no. 1: altijd checken onder welke naam je ingelogd staat
P-sies! En dan ook nog zo verneukeratief bovenaan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het staat maar heel klein in beeld![]()
Ik had al zo'n vermoeden. Timbob is best aardig, maar zo close waren we nou ook weer nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rule no. 1: altijd checken onder welke naam je ingelogd staat
Wij daarintegen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Timbob is best aardig, maar zo close waren we nou ook weer niet.
En, spannend?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
lruk
Vanaf de webspace van Godtquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Frezer het volgende:
Waar komt 'i nu eigenlijk vandaan?
Mag ik eerst even bijkomen jaquote:
Dat zit er dik in ja,quote:
Scarfacequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Frezer het volgende:
Waar komt 'i nu eigenlijk vandaan?
Dank, nu kan ik gaan slapen,quote:
Omgquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Mag ik eerst even bijkomen ja
Ze komen .. moet door 200+ fotos heenbaggeren
quote:
Geen last gehad van de gladheid danquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:04 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
NietsHoewel het deze keer wat minder ging. Vooral vanwege een gebrek aan concentratie
Neuhquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last gehad van de gladheid dan![]()
Tss, vooruit zegtie dan nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan, t is weekeind ofzo![]()
ik dacht al! ik had hier toch niet gereageerdquote:
en dat doet mij zo'n pijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Timbob is best aardig, maar zo close waren we nou ook weer niet.
Gladheid is wel lachen als je niet gek doet en morgen weer 70 km moet rijden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last gehad van de gladheid dan![]()
Waar woon jij dan ergens? Hier is er helemaal geen sneeuw...quote:Op woensdag 28 december 2005 08:44 schreef Breetai het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Zo lekker door de sneeuw ploegen en weer rollebollen.
Hier in Utrecht liggen nog wel een paar vlokjesquote:Op woensdag 28 december 2005 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ergens? Hier is er helemaal geen sneeuw...![]()
Een paar vlokjes hebben we hier ook wel. Als ik het heb over sneeuw, dan bedoel ik: laten we de rendieren uit de stal halen en een ritje met de arreslee maken. En dat kan nu niet....quote:Op woensdag 28 december 2005 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Utrecht liggen nog wel een paar vlokjes
Hela... Gaskacheltjes... De romantiek!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen
Freaking koud hier, dus gelijk maar me gaskacheltje hoog stoken
Oew, da's wel romantischquote:Op woensdag 28 december 2005 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar vlokjes hebben we hier ook wel. Als ik het heb over sneeuw, dan bedoel ik: laten we de rendieren uit de stal halen en een ritje met de arreslee maken. En dat kan nu niet....
Niks romantisch aan. Heb ik ook thuisquote:Op woensdag 28 december 2005 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hela... Gaskacheltjes... De romantiek!![]()
Toen ik er vroeger één had, vervloekte ik 'm. Maar ja, met de tijd vergeet je de slechte dingen en idealiseer je de positieve dingen...quote:Op woensdag 28 december 2005 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks romantisch aan. Heb ik ook thuis
Toen ik in november terug kwam van 2,5 week vakantie kreeg ik'em niet meer aan de praat. was 15 graden in huis. En dat terwijl ik net een paar weken in de 3 graden had gezeten. Toen heb ik wel even gevloekt jaquote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik er vroeger één had, vervloekte ik 'm. Maar ja, met de tijd vergeet je de slechte dingen en idealiseer je de positieve dingen...![]()
Absoluut... Ik heb in m'n huidige woning ook nog een gasaansluiting zitten en het leek, en lijkt, me wel leuk om daar ook een mooie gaskachel op aan te sluiten. Je wilt niet weten wat die dingen nieuw kosten.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef MissMSX het volgende:
Maar als 't koud is en je zet die turbo aan is het zo lekker cosy warm. It sure as hell beats central heating
Erg leuk ja, 't wordt rood en da's mooi die gloedquote:Op woensdag 28 december 2005 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hela... Gaskacheltjes... De romantiek!![]()
Jij snapt 'm!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Erg leuk ja, 't wordt rood en da's mooi die gloed
Ik heb geen turbo, wel stand 1/2/3/4quote:Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen ik in november terug kwam van 2,5 week vakantie kreeg ik'em niet meer aan de praat. was 15 graden in huis. En dat terwijl ik net een paar weken in de 3 graden had gezeten. Toen heb ik wel even gevloekt ja
Maar als 't koud is en je zet die turbo aan is het zo lekker cosy warm. It sure as hell beats central heating
*jaloers*quote:Op woensdag 28 december 2005 10:13 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Nou als er iemand een slee heeft....hier kun je hem gebruiken.Het is prachtig wit hier..ik heb er zojuist al er doorheen gelopen...heerlijjk
![]()
Jammer voor diegege die er doorheen moeten... dat wel.. maar ik vind het geweldig..![]()
Gluhweinquote:Op woensdag 28 december 2005 10:16 schreef _Cara_ het volgende:
Het is nog wat te vroeg voor een glühwein.. maar zo koud als ik het nu heb....Dan maar een kop senseo maken.
De kat vind het maar raar.. ze trekt de pootjes heel hoog op.. gewoon komisch om te zien.
En dan iedere keer de sneeuw eraf schudden zeker?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:16 schreef _Cara_ het volgende:
De kat vind het maar raar.. ze trekt de pootjes heel hoog op.. gewoon komisch om te zien.
Ja, die krengen zijn echt duur. En 9 van de 10 keer bruisen ze nog van totale wansmaak ookquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... Ik heb in m'n huidige woning ook nog een gasaansluiting zitten en het leek, en lijkt, me wel leuk om daar ook een mooie gaskachel op aan te sluiten. Je wilt niet weten wat die dingen nieuw kosten.Dat plan staat voorlopig op de lange baan. (alhoewel ik af en toe wel ff via Marktplaats spiek voor een tweedehands)
Precies... Ik was bij zo'n winkel wezen kijken en zag er één die precies goed was. Niet te groot, niet te kitsch, helemaal goed... Nieuwprijs ¤ 1.300!!!! Toch een beetje veel voor een gimmick in je woonkamer...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, die krengen zijn echt duur. En 9 van de 10 keer bruisen ze nog van totale wansmaak ook
Het is altijd wel grappig. Overal is het wit, behalve hier.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:13 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Nou als er iemand een slee heeft....hier kun je hem gebruiken.Het is prachtig wit hier..ik heb er zojuist al er doorheen gelopen...heerlijjk
![]()
Jammer voor diegege die er doorheen moeten... dat wel.. maar ik vind het geweldig..![]()
Hoi Annie.![]()
*meldt*quote:Op woensdag 28 december 2005 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig. Overal is het wit, behalve hier.
Ik zit gewoon te dicht op zee
Ik heb stand 1 t/m 7 voor de gewone standquote:Op woensdag 28 december 2005 10:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb geen turbo, wel stand 1/2/3/4
4 is ontzettend warm, dus dat gebruik ik als ik echt stil zit enzo..
3 is nu mijn standaard 'stand'
Helaas! Die win ik alquote:Op woensdag 28 december 2005 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies... Ik was bij zo'n winkel wezen kijken en zag er één die precies goed was. Niet te groot, niet te kitsch, helemaal goed... Nieuwprijs ¤ 1.300!!!! Toch een beetje veel voor een gimmick in je woonkamer...![]()
Nou ja, wie weet win ik de oudejaarsloterij...![]()
nou kijk.. en daar ben ik dan nu weer jaloers op.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het LUSH zeep?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
En het is tijd om even heerlijk te douchen
Zijn er hier nog vrijwilligers om mijn rug in te zepen?
Hier in Hilversum is het ook niet wit hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan binnen 15 minuten op het strand zijn als ik wil. We hebben zelf hier geen strand, maar we zitten wel vlakbij open zeequote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou kijk.. en daar ben ik dan nu weer jaloers op.Jij hebt toch veel meer plezier van de zee, als ik van de sneeuw? Hoe vaak sneeuwt het hier nu?
Jij bent waarschijnlijk in een mum van tijd op het strand...en dat is pas héérlijk![]()
Dan maakt het weer voor mij niet veel uit. Koud of warm.. de zee / het strand blijven gewoon geweldig om te wandelen of gewoon om naar te kijken..![]()
Oh, btw:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is het LUSH zeep?![]()
Ik ga ook wat nuttigs doen..tot laters![]()
Dit ding zal ook wel wat ouder zijn dan dat ik op de aarde leefquote:Op woensdag 28 december 2005 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb stand 1 t/m 7 voor de gewone standen op m'n turbo ook geloof ik
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Niks zo lekker om met dit weer ff uit te waaien op het strand. En 's zomers heerlijk na 't werk nog ff zitten met een roséetje en een verse salade...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou kijk.. en daar ben ik dan nu weer jaloers op.Jij hebt toch veel meer plezier van de zee, als ik van de sneeuw? Hoe vaak sneeuwt het hier nu?
Jij bent waarschijnlijk in een mum van tijd op het strand...en dat is pas héérlijk![]()
Dan maakt het weer voor mij niet veel uit. Koud of warm.. de zee / het strand blijven gewoon geweldig om te wandelen of gewoon om naar te kijken..![]()
Hoi Pheno...quote:
*bookmark*quote:
1992, maar het model stamt nog uit de middeleeuwen jaquote:Op woensdag 28 december 2005 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dit ding zal ook wel wat ouder zijn dan dat ik op de aarde leef
Mwoehahaha.... het lot staat letterlijk al vast. En aangezien ik een natural winner ben steek ik die centen mooi in m'n zakquote:Op woensdag 28 december 2005 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*bookmark*
Deze post zal ik je nog wel laten zien, tegelijkertijd met m'n bijgewerkte rekeningafschrift!![]()
Dan vraag ik jou, als natural winner, ten huwelijk en dan is de helft van die centen voor mij...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwoehahaha.... het lot staat letterlijk al vast. En aangezien ik een natural winner ben steek ik die centen mooi in m'n zak
Maar ik neem je dan wel een keertje uit eten hoor
Je kent de term 'huwelijkse voorwaarden'?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou, als natural winner, ten huwelijk en dan is de helft van die centen voor mij...![]()
Zoeentje heb ik dus niet, misschien dat het een model ervoor is..quote:Op woensdag 28 december 2005 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
1992, maar het model stamt nog uit de middeleeuwen ja
[afbeelding]
En dan ook echt die gruwelijke kleur. Ik heb'em alleen gespoten, zodat hij nu donker antraciet is.
Jij ook lees ik net...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent de term 'huwelijkse voorwaarden'?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoeentje heb ik dus niet, misschien dat het een model ervoor is..
Ik ga eens op zoek naar een plaatje
Maar keep underestimating me hoorquote:
All part of a bigger plan! Er komt een moment dat je me onderschat en dan....quote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar keep underestimating me hoor
Ik onderschat mensen nooitquote:Op woensdag 28 december 2005 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
All part of a bigger plan! Er komt een moment dat je me onderschat en dan....![]()
Welke indruk heb je op dit moment van mij?quote:
Dat ga ik je natuurlijk niet vertellen hequote:Op woensdag 28 december 2005 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke indruk heb je op dit moment van mij?![]()
Het draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik je natuurlijk niet vertellen he
En dan? Dan sla jij je slag..?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
All part of a bigger plan! Er komt een moment dat je me onderschat en dan....![]()
Jij schat MissMSX hoog in?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat wordt volgens mij nog een hele klus....![]()
Daar heb ik de DVD van gekregen.. is ie echt de moeite waard? dan kijk ik vanavond...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef BreaktotheDance het volgende:Eerst naar de bios (The Chronicles of Narnia, superfilm trouwens!!) en vervolgens nog een tijd zitten lullen in een café. Ik heb me uiterst vermaakt!! Ook nieuwe social skills geleerd en in de praktijk gebracht
. Ik voelde me gister echt helemaal top
. Ik betrapte mezelf erop dat ik nogal vaak aan het woord was, steeds nieuwe dingen te vertellen had
. Ja, vannacht was echt
!
Ben weer vrij rustig op het moment
Edit: Sig aangepast![]()
Ik laat nooit 't achterste van m'n tong zienquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid...![]()
Ja .. absoluut..quote:
Mijn ideequote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat nooit 't achterste van m'n tong zien
Helemaal mee eens! Wat een vrouw!quote:
Doe zequote:Op woensdag 28 december 2005 11:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
en nu ga ik weer wat doen..
Ik zal de gespreksonderwerpen dan lekker oppervlakkig houden bij onze eerste ontmoeting, ok?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst nog een tijdje jou ergeren als voorspel!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
Sjees , ga gewoon neuken met elkaar....doe niet zo moeilijk
Moet je goed je best gaan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst nog een tijdje jou ergeren als voorspel!![]()
Ik doe altijd mijn best! Het komt er alleen wat beroerd uit af en toe...quote:
Superficial is goedquote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal de gespreksonderwerpen dan lekker oppervlakkig houden bij onze eerste ontmoeting, ok?
Oppervlakkigheid is my middlename!quote:
En dat is een pré?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid is my middlename!![]()
Geen idee... Maar aangezien toch iedereen liegt op internet, doe ik dat ook gewoon!quote:
Ah, dus MissMSX liegt ook volgens jou ?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Maar aangezien toch iedereen liegt op internet, doe ik dat ook gewoon!
Je bent een jaar te laatquote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef AirwiN het volgende:
Woei! Mijn LOTR DVD's zijn vandaag verstuurd!![]()
Ook gij bent een jaar te laatquote:Op woensdag 28 december 2005 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet die extended-12dvdversie ook nog kopen hoor
joh.. en zo heb jij het ook bij _Arual_ aangepakt?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
Sjees , ga gewoon neuken met elkaar....doe niet zo moeilijk
Dat hoeft ook niet altijd ... soms kun je raden hoe dat achterste van iemands tong eruit ziet, als je maar genoeg van het puntje van iemands tong zietquote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik, machoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
joh.. en zo heb jij het ook bij _Arual_ aangepakt?Met zo'n macho-houding?
Geloof ik nix van..
![]()
Nou mij lijkt dat iig niet de goede manier..![]()
Momenteel is niet een jaar terugquote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Prio's, en momenteel is het geld niet voor 't oprapen hier
Gebruik gewoon je zorgtoeslag daarvoor; half-Nederland schijnt dat te doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet die extended-12dvdversie ook nog kopen hoor
Dat geld komt gewoon erbij op je rekening. Als ik nou zeg dat ik vuurwerk koop van m'n loon, het komt van dezelfde hoopquote:Op woensdag 28 december 2005 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gebruik gewoon je zorgtoeslag daarvoor; half-Nederland schijnt dat te doen.![]()
You're so superficial, baby you got issues.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid is my middlename!![]()
Precies, maar wel met het resultaat dat veel mensen over een paar maanden hun verzekering niet meer kunnen betalen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef GF het volgende:
Dat geld komt gewoon erbij op je rekening.
Dan zijn het gewoon paupersquote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, maar wel met het resultaat dat veel mensen over een paar maanden hun verzekering niet meer kunnen betalen.
Hey MILFquote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
You're so superficial, baby you got issues.
Don't know how you're feelin', don't know what you're thinkin'
Amp Fiddler![]()
Zekern en daarom had de regering die lui tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:
Hai beeb! Hoe bevalt het om weer tot de werkenden te horen?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
You're so superficial, baby you got issues.
Don't know how you're feelin', don't know what you're thinkin'
Amp Fiddler![]()
Te laat waarvoor? Om de hoofdprijs te betalen voor een film die ik toen toch net had gezien?quote:
Maak ff een mooie foto van je laarzen met jouzelf erin en post ze hier!quote:
Dat wil ik ook wel zienquote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak ff een mooie foto van je laarzen met jouzelf erin en post ze hier!![]()
Hoe is het met je humeur gesteld?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel zien
Laarzen
Het gaat weer erg goedquote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag![]()
Het was superleuk genieten weer in AntwerpenEerst naar de bios (The Chronicles of Narnia, superfilm trouwens!!) en vervolgens nog een tijd zitten lullen in een café. Ik heb me uiterst vermaakt!! Ook nieuwe social skills geleerd en in de praktijk gebracht
. Ik voelde me gister echt helemaal top
. Ik betrapte mezelf erop dat ik nogal vaak aan het woord was, steeds nieuwe dingen te vertellen had
. Ja, vannacht was echt
!
Ben weer vrij rustig op het moment
Edit: Sig aangepast![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak ff een mooie foto van je laarzen met jouzelf erin en post ze hier!![]()
Maar dat was al een paar uur geleden, met jou weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Deze post gelezen Plato?
[..]
Het gaat weer erg goed![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo vaag?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
Tijd voor een kop thee en een wafel...(maar dan zonder wafel)![]()
Er zit ongetwijfeld een zelfontspanner op je EOS, dus een voorproefje kan vast wel!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]betrapt
vrijdag of zaterdag foto's maken hoop ik
Truequote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat was al een paar uur geleden, met jou weet je het maar nooit.![]()
tijd voor een kop thee... de wafels zijn om uit te delen..quote:
niet over nadenken....is het beste..quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
TrueIk denk dat het nu wel weer even aanhoudt
![]()
Laten we dat hopen in ieder geval
jah lieverd die zit er zeker opquote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit ongetwijfeld een zelfontspanner op je EOS, dus een voorproefje kan vast wel!
(alles tegen de verveling)
Ja, laten we dat als slowchatters zijnde inderdaad hopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
TrueIk denk dat het nu wel weer even aanhoudt
![]()
Laten we dat hopen in ieder geval
In dat geval, ja graag... Zijn dit je, inmiddels fameuze, zelfgebakken wafels?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tijd voor een kop thee... de wafels zijn om uit te delen..![]()
Breng ze maar langs dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tijd voor een kop thee... de wafels zijn om uit te delen..![]()
Verrassing voor hij-die-niet-genoemd-mag worden?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah lieverd die zit er zeker op
maar wil ik lekker niet gebruiken
aangezien ik de verrassing nog even wil behouden over hoe laarsjes enzow uitzien
Ga je bij QyRoZ op bezoek?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht zo
Dag schat!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai beeb! Hoe bevalt het om weer tot de werkenden te horen?
Dat mis ik een beetje hier. Maar da's normaal van de tijd van het jaar. Dus ff genieten voor het weer knallen wordt volgend jaar..quote:Op woensdag 28 december 2005 13:18 schreef Mokster het volgende:
Alleen een beetje vervelend dat het druk is
De lol is er zo langzamerhand wel af.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Pheno het volgende:
'Werken'
Dat doe ik later wel, als ik niets meer te doen heb
Later als je een koningspinguin ben?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Pheno het volgende:
'Werken'
kom dan cursus volgenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De lol is er zo langzamerhand wel af.![]()
Welke cursussen heb je in de aanbieding?quote:
Helaas is het me nog niet gelukt een baan te vinden waarvoor slechts blauwe ogen en een lieve lach vereist zijn en waarvoor je verder geen noemenswaardige inspanning hoeft te verrichten.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Pheno het volgende:
'Werken'
En ik maar denken dat bij jouw baas blauwe ogen erg geliefd waren.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas is het me nog niet gelukt een baan te vinden waarvoor slechts blauwe ogen en een lieve lach vereist zijn en waarvoor je verder geen noemenswaardige inspanning hoeft te verrichten.
En gezien de omstandigheid dat de bezetting hier minimaal is draait Moks dus op volle kracht deze dagen...![]()
Ik denk dat je het goed had gedaan als prinsesje naast onze Wim-Lex hoor!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas is het me nog niet gelukt een baan te vinden waarvoor slechts blauwe ogen en een lieve lach vereist zijn en waarvoor je verder geen noemenswaardige inspanning hoeft te verrichten.
Klinkt als de vereisten voor een secretaresse bij mijn huidige werkgeverquote:Op woensdag 28 december 2005 13:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik mis de eis: grote borsten!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Klinkt als de vereisten voor een secretaresse bij mijn huidige werkgever![]()
Wafels!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar de markt hier, lekkere dingen kopen. Moet ik nog iets meenemen voor iemand?
Dat heeft mijn werkgever kennelijk niet op het lijstje staanquote:
Ik had het over "niet noemenswaardige inspanning".quote:
Voor jou allesquote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke cursussen heb je in de aanbieding?
Yup! Gaaf!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
@AirwiN: krijg vandaag of morgen foto's van een appartement ergens in Kijkduin. Da's bij jou in de buurt toch?
Ik zit er wel aan te denken. Oorspronkelijke plan was Haarlem, maar qua werk is Den Haag praktischer. Helaas heb ik niet genoeg geld voor twee appartementenquote:
eentje delen?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken. Oorspronkelijke plan was Haarlem, maar qua werk is Den Haag praktischer. Helaas heb ik niet genoeg geld voor twee appartementen
Je mag bij mij wel een kamertje huren voor weinig doordeweeks...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken. Oorspronkelijke plan was Haarlem, maar qua werk is Den Haag praktischer. Helaas heb ik niet genoeg geld voor twee appartementen
alweer vakantie. Toemaarquote:Op woensdag 28 december 2005 14:06 schreef Ynske het volgende:klerenkast is klaar
nu de doos schoolspullen nog uitzoeken
en ik heb weer vakantie
Betaling in naturaquote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel een kamertje huren voor weinig doordeweeks...![]()
wat nu alweer vakantie, is t eerst sinds juli. maarjah af en toe roept de plicht om op te ruimenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
alweer vakantie. Toemaar
Klerenkast heb ik tijd geleden uitgezocht, pas als ik weer genoeg centen op me rekening heb ga ik daadwerkelijk ook weer eens wat verouderds weggooien en vernieuwends aanschaffen.
Neuh, de gezelligheid die een Moks biedt, is meer dan voldoende!quote:
Opruimen is wel cool. Maar niet te vaak, want dan vind ik ineens niets meer terugquote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ny alweer vakantie, is t eerst sinds juli. maarjah af en toe roept de plicht om op te ruimen
Een Moksquote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, de gezelligheid die een Moks biedt, is meer dan voldoende!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Opruimen is wel cool. Maar niet te vaak, want dan vind ik ineens niets meer terug![]()
"Hot college coeds suck to pay the rent"quote:
Het is wel relaxed ja. Er is hier alleen iemand die steeds maar zit te zeuren of ik al naar testtooltjes heb gezochtquote:
Ik heb er altijd wel een hekel aan als mijn kamer een grote tyfusbende is en ik in een slechte bui ben. Dan MOET ik maar opruimen anders komt het gewoon niet goedquote:Op woensdag 28 december 2005 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je dan eens lenen?
opruimen cool
van welke planeet kom jij
Ohhhquote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nu alweer vakantie, is t eerst sinds juli. maarjah af en toe roept de plicht om op te ruimen
Cool! Ik ga ook nog even andere dingen doen. In ieder geval niet aan het 'werk'quote:Op woensdag 28 december 2005 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
En ik ben er even vandoor, wat inkoopjes doen voor vanavond
Dan zet je je pc toch uit? Ben je meteen van ons afquote:Op woensdag 28 december 2005 15:06 schreef MissMSX het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE WAT EEN GRUWELIJK SAAIE MENSEN HIER ZEG!!!!
PLEASE GET ME OUT OF HERE
Van 6 tot 1430 werken.. buiten...lopen...kou... even een uurtje of tweequote:Op woensdag 28 december 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
schoonheidsdutje? wtf?
Opportunity knocking! Waar ben je af te halen?quote:
Overdag slapen is voor mietjesquote:Op woensdag 28 december 2005 15:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Van 6 tot 1430 werken.. buiten...lopen...kou... even een uurtje of tweeschoonheidsdutje doen
Nee, jullie zijn lief en fun enzoquote:Op woensdag 28 december 2005 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zet je je pc toch uit? Ben je meteen van ons af
Vandaag niet schatquote:Op woensdag 28 december 2005 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opportunity knocking! Waar ben je af te halen?![]()
Middagslaapjes heersen!quote:
Ze zei geen nee!quote:
Als de griep heerst ofzoquote:
Grijp je kans!quote:
Pas als jij het helemaal zat bent...quote:
De drank werkt jaquote:Op woensdag 28 december 2005 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn lief en fun enzo
Trust me. De omgeving waar ik me nu in bevind drijft me tot waanzinquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, de gezelligheid die een Moks biedt, is meer dan voldoende!![]()
Komt me bekend voor...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trust me. De omgeving waar ik me nu in bevind drijft me tot waanzin
Dan kom je maar deze kant opquote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trust me. De omgeving waar ik me nu in bevind drijft me tot waanzin
Gewoon alles doorverwijzen naar het ronde archief en daarna met een leeg bureau opnieuw beginnenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt me bekend voor...
Alleen niet omdat ze saai en vervelend zijn, maar omdat ze steeds meer werk op mn bureau gooien en ik niet meer weet wat ik moet doen!!
HELLUP!!!!![]()
![]()
![]()
terug gooienquote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt me bekend voor...
Alleen niet omdat ze saai en vervelend zijn, maar omdat ze steeds meer werk op mn bureau gooien en ik niet meer weet wat ik moet doen!!
HELLUP!!!!![]()
![]()
![]()
(hug)quote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt me bekend voor...
HELLUP!!!!![]()
![]()
![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom je maar deze kant opdas pas echt leuk
![]()
Geen tijd = geen interesse, om maar weer eens een tegeltjesspreuk er tegenaan te gooien...quote:
"Het is geen kwestie van TIJD, maar van PRIORIteit"quote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tijd = geen interesse, om maar weer eens een tegeltjesspreuk er tegenaan te gooien...
Niet altijdquote:
Niet altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tijd = geen interesse, om maar weer eens een tegeltjesspreuk er tegenaan te gooien...
Klompendansen?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om vanavond te gaan doen voor mij?
Mijn auto moet nog worden gewassenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om vanavond te gaan doen voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |