keelquote:
luchtpijpquote:
waterpijpquote:
panquote:
kaarsenquote:
vlammenquote:
sambalquote:
Nasiquote:
zandquote:
strandquote:
surfplankquote:
wedstrijdquote:
Toernooiquote:
bewegenquote:
trainenquote:
spierenquote:
liftenquote:
quote:
meerijdenquote:
duopassagierquote:
carpoolenquote:
misluktquote:
foutquote:
herstellenquote:
ruilenquote:
kassaquote:
premiesquote:
polisquote:
Boomquote:
hutquote:
conferentiequote:
vergaderingquote:
opvoedenquote:
bloeienquote:
boeketquote:
parfumquote:
duurquote:
autoquote:
bedrijfswagenquote:
koerierquote:
haltequote:
geduldquote:
theequote:
zwartquote:
schoenquote:
regenquote:
parasolquote:
vakantiequote:
buitenquote:
gladquote:
pepernotenquote:
ventjequote:
oudquote:
bejaardentehuisquote:
verzorgingquote:
bodymilkquote:
inwrijvenquote:
oliequote:
gasquote:
aanstekerquote:
vuurtjequote:
aanwakkerenquote:
uitblazenquote:
kaarsenquote:
open haardquote:
aanmaakhoutquote:
luciferquote:
zwavelquote:
zalfquote:
zinkquote:
drijverquote:
strottenhoofdquote:
keelquote:
kriebelhoestquote:
hoestdrankquote:
dropwaterquote:
oermensquote:
vroegerquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
vroeger![]()
Je had 70000 als afsluiting.
Wat bedoel je anders?
oudquote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
later
Ja, maar niet op de laatste dag van het jaar.
Acree heb ik weer opgeborgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
oud
Dan had je misschien met het palindroom moeten stoppen en Acree uit de kast halen
jongquote:Op donderdag 29 december 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
oud
Ik begon net aan hem te wennenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Acree heb ik weer opgeborgen.
Weg met die gast.
veulenquote:
Vind je hem liever?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
Ik begon net aan hem te wennen
[..]
veulen
Waar lees je dat?quote:
Arcee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Of je nu Arcee of Acree bent, je blijft lief
Manege
Okay, Arceequote:
Hehe, okee, PrintScreen.quote:
Ik ben niet zo moeilijk hoorquote:
Ik kort 't altijd af, hoor, PSje.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk hoor
Gewoon mijn complete naam tikken![]()
![]()
vandalisme
Beterquote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kort 't altijd af, hoor, PSje.![]()
voetbal
Ik deed het bij wijze van voorbeeld nu even, weet je toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter, alleen vreemden noemen mij PrintScreen, jij bent toch niet vreemd?
![]()
tribune
Slaap lekker, PS.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen denkt er serieus over te gaan slapen
Welterusten voor zo Arceesweet dreams
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik deed het bij wijze van voorbeeld nu even, weet je toch?![]()
stadion
Trusten Brucequote:
Ik ook, hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor
Toeschouwers
tribunequote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor
Toeschouwers
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
tribune
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:40 schreef Bruce117 het volgende:
tribune
Je bent er nog.quote:
Je post in subtekst, het is zover ik kan zien foutloos, valt dus best mee dat typen van jouwquote:Op donderdag 29 december 2005 02:41 schreef Bruce117 het volgende:
Bruce heeft een pilsje teveel op vanavond en kan bijna niet meer typen, maar het was wel gezellig
je wil niet weten hoevaak ik backspace gebruik bij iedere postquote:Op donderdag 29 december 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je post in subtekst, het is zover ik kan zien foutloos, valt dus best mee dat typen van jouw
Gezelligheid staat voorop
Ik moest zo nodig nog een dom spelletje spelenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je bent er nog.
Nee, geen sorry, want er is niks. Kusje.
Klopt, die ken ik idd niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 valt het nog steeds tegen dat Arcee het user-id van Bruce niet uit zijn hoofd kent
75077 toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 valt het nog steeds tegen dat Arcee het user-id van Bruce niet uit zijn hoofd kent
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, die ken ik idd niet.Komt misschien doordat ik je nooit hoef te zoeken, aangezien je altijd in mijn buurt post.
Ik gaf je de kans om deze post aan te passen, die was echt een zooitje voor je editquote:Op donderdag 29 december 2005 02:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
je wil niet weten hoevaak ik backspace gebruik bij iedere post
Jij bent net als ik, altijd voorschieten en afwachten of je wat terug krijgtquote:Op donderdag 29 december 2005 02:46 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 heeft net 217.50 mogen betalen, en moet nu maar zien of hij het geld terug krijgt van zijn maten
Welk spelletje?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
Ik moest zo nodig nog een dom spelletje spelen
Ik deed een beetje rot tegen je dus dan is een sorry best op zijn plaats![]()
* PrintScreen die van Arcee ook kan dromenquote:
Goldminerquote:
* PrintScreen dan ook een keimooi id heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 02:50 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 ziet nu dat PS nog niet eens een zo heel veel lager id heeft als hij zelf (61214 blijft in zijn geheugen staan) 862 stond daar natuurlijk al
PS zit 2 onder een palindroom. Makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:50 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 ziet nu dat PS nog niet eens een zo heel veel lager id heeft als hij zelf (61214 blijft in zijn geheugen staan) 862 stond daar natuurlijk al
Nu ben ik opeens weer makkelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 02:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
PS zit 2 onder een palindroom. Makkelijk te onthouden.![]()
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Goldminer
Soms een wat kort lontje
Maar Arcee wel altijd lief vind
Is niet leuk, ik kom niet voorbij level 17quote:Op donderdag 29 december 2005 02:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt leuk.Linkje?
*PS maar niet afsteekt met oudjaar*
Ja, klopt, maar dat vond ik ook wel weer flauw. En top 10 is ook wel cool, want static heeft nu ook al meer dan 70.000. En 2888 posts in BB5 is ook wel cool. En 26862 voor dit jaar ook wel. En... en... en... het leven van een cijferfreak is zo eenvoudig nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:54 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 had gedacht dat Arcee et nieuwe jaar in zou gaan met 70.000 posts, en daarom Acree gebruikte., maar je bent er al overheen.
*uitdaging ziet*quote:Op donderdag 29 december 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
Is niet leuk, ik kom niet voorbij level 17
Linkje
Dan kon je je vingers wel eens moeten zoeken
Leef je uitquote:Op donderdag 29 december 2005 03:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
*uitdaging ziet*
Okee, doe ik dus niet.
Droom fijn over 862.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is nu echt slapen
Trusten Bruceen Arcee
![]()
![]()
nee al die cijfertjes maken het niet makkelijker.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dat vond ik ook wel weer flauw. En top 10 is ook wel cool, want static heeft nu ook al meer dan 70.000. En 2888 posts in BB5 is ook wel cool. En 26862 voor dit jaar ook wel. En... en... en... het leven van een cijferfreak is zo eenvoudig nog niet.
Ben er nu te moe voor.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leef je uit
Owja ik was weg![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:02 schreef Bruce117 het volgende:
nee al die cijfertjes maken het niet makkelijker.
Denk wel wat meer aan stats te gaan doen in 2006
Droom zacht PS.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is nu echt slapen
Trusten Bruceen Arcee
![]()
![]()
Tribune was het laatste woord
zittenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter, alleen vreemden noemen mij PrintScreen, jij bent toch niet vreemd?
![]()
tribune
Stoelquote:Op donderdag 29 december 2005 11:39 schreef omearos het volgende:
[..]
zitten
wat een hoop off-topic, moest een eind terug
tafelquote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stoel
Stelletje spammerts zijn het
indiaanquote:
symboolquote:
herinnerenquote:
voorbijquote:
vroegerquote:
laterquote:
polsquote:
warmquote:
zomerquote:
strandquote:
zandquote:
kuilquote:
dekselquote:
bloemenquote:
vogeltjesquote:
vrouwtjequote:
liefquote:
afgedanktquote:
vaalquote:
vrolijkquote:
grapjequote:
lachenquote:
schreeuwenquote:
tranenquote:
snuitenquote:
hoestenquote:
dropjequote:
donkerquote:
nachtquote:
angstquote:
bangquote:
aanvalquote:
voetbalquote:
kiki was te laatquote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
er zitten er nog 2 tussen
tribunequote:
toeschouwersquote:
publiekquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
toeschouwers
ik ga afsluiten. Welterusten en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |