quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef dwerg het volgende:
Het is natuurlijk tenenkrommende truttigheid, tong.
Natuurlijk wel. Iedereen is toch fan van Jaap Stobbe.quote:
Oke, ik bekenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Morgen op teletekst 2 miljoen kijkers bij de kijkcijfers maar geen Fokker heeft het gezien.
Geef het maar toe hoor, jij kijkt ook.
Of de soldaat op wacht :quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef manny het volgende:
Als die padvinders komen, dan rol ik uit me stoel. Die scene vind ik echt super
Brilsmurf... je hebt toch wel opgelet hequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
wheehhe wel leuk alleen zou deze humor nooit overleven anno 2005
En wie speelde hij nou in de smurfen ?
niet om te zeuren, maar hij deed alleen de stem van Brilsmurf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
wheehhe wel leuk alleen zou deze humor nooit overleven anno 2005
En wie speelde hij nou in de smurfen ?
Volgens mij ook nog potige smurf.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:34 schreef manny het volgende:
[..]
niet om te zeuren, maar hij deed alleen de stem van Brilsmurf.
Dat kan goed waar zijn, als ik zo aan die stem denk dan denk ik het ook. Mijn opmerking was bedoeld om te melden dat hij Brilsmurf niet speelde, maar alleen zijn stem deed.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog potige smurf.
Ger Smit verleende zijn stemmetjes bij De Fabeltjeskrantquote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Patch het volgende:
Potige Smurf was ie niet, dat was Ger Smit
ja, net als Fransquote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ger Smit verleende zijn stemmetjes bij De Fabeltjeskrant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |