Wat meer uitleg zou makkelijk zijn...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:42 schreef League het volgende:
formatteer dan met een opstartdiskette
maar dan moet hij niet anderhalf uur op 0% blijven staan denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef buitenbeentje het volgende:
Tja, dat duurt inderdaad lang. Zeker als er een partitie van 80 Gb of meer geformatterd moet worden.
zit maar 20 GB inquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef buitenbeentje het volgende:
Tja, dat duurt inderdaad lang. Zeker als er een partitie van 80 Gb of meer geformatterd moet worden. Je kan beter zoals eerder al geopperd snel formatteren gebruiken.
waar is dat eerder geopperdquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef buitenbeentje het volgende:
Tja, dat duurt inderdaad lang. Zeker als er een partitie van 80 Gb of meer geformatterd moet worden. Je kan beter zoals eerder al geopperd snel formatteren gebruiken.
Door HeatWave volgens mij?quote:
hij vraagt toch alleen welke format dat ik gebruikquote:
Alleen als je met win98 ofzo je schijf wil benaderen moet je FAT doen, anders ALTIJD NTFS.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:56 schreef dndiek het volgende:
maakt de keuze FAT of NFTS nog iets uit
dat deed ik dan wel goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als je met win98 ofzo je schijf wil benaderen moet je FAT doen, anders ALTIJD NTFS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |