Ik zie nergens op de verpakking staan dat ik hem niet mag verkopen. En het is trouwens een verpakking dat nog in de seal staatquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef existenz het volgende:
En op de verpakking staat iets over wat je niet mag doen ermee.
Dit is een retail, geen OEM. OEM mag niet doorverkocht worden, retail wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef existenz het volgende:
- edit: ff navragen waar het over gaat, helpt om onzin te voorkomen -
Thxquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Dit is een retail, geen OEM. OEM mag niet doorverkocht worden, retail wel.
Weer lees je te snel inquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef existenz het volgende:
Oops, idd heb je gelijk in![]()
Te snel gelezen, maar als we toch alles rechtzetten:
De winkelprijs is (bij een dure winkel): ¤119,-
En Windows 2002 bestaat niet, dus ik neem aan dat je Windows 2000 bedoeld.
OEM mag wel doorverkocht worden volgens het Europese recht anders is het namelijk koppelverkoop dat de marketing machine van microsoft goed werkt is wel duidelijk ;-)quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Dit is een retail, geen OEM. OEM mag niet doorverkocht worden, retail wel.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
Ik heb te koop, nog in seal!!!! de windows XP Home edition. Het is de upgrade versie van 2002! Uiteraard in het Nederlands! Winkelprijs is 149 euro!!!
Richtprijs 99 euro.
quote:
Moet ik nog wat aan toevoegen?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef Chinless het volgende:
5 euro :-)
Het is ook koppelverkoop! Wel of niet door verkopen doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
OEM mag wel doorverkocht worden volgens het Europese recht anders is het namelijk koppelverkoop dat de marketing machine van microsoft goed werkt is wel duidelijk ;-)
Bod staat genoteerd. Ik wacht nog eventjes (een dag of twee) afquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef speedy22 het volgende:
ik bied 30 euro voor die windows
Mail is beantwoord. Het is een serieuze bod. Huidige bod is dus 50 euro buiten FOKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een bod van 50 euro via Marktplaats gekregen. Even afwachten of het serieus is of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |