Geweldig dat mensen hem nog ontdekkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had alleen eerst een best of album van Dylan. Na de docu heb ik nu bijna heel zijn discografie... op mijn harde schijf gezet. En ben ik begonnen in Chronicles.
Blood on the tracks vind ik btw zijn beste album.![]()
Ben ik het helemaa mee eens. Ik vind het heel interessant om te zien hoe de beïnvloed is in die vroege jaren en hoe hij over alles van toen nu denkt. Maar na een gegeven moment is het punt wel duidelijk, dat er mensen ontevreden zijn met zijn overstap naar electrische gitaar. Ik had best wat willen zien over zijn verdere leven. Maar dan was het waarschijnlijk een 12 uur durende docu geworden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik vind het wat lang duren eigenlijk: Dylan gaat versterkt spelen en de folk-wereld, waarin hij beroemd is geworden, beschouwt dit als verraad. En dat duurt dan bijna vier uur.
Ik had persoonlijk liever wat meer over de rest van zijn carriere gezien waar genoeg opmerkelijks is gebeurd, en dan bedoel ik m.n. zijn bekering.
(Maar al met al is het wel een prima documentaire, en hij wordt in twee delen uitgezonden dus is het goed te doen.)
Dat doe ik al.quote:
Ik denk ook dat 3 en half uur te veel is in eens. Daarom neem ik hem op.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Tafkahs het volgende:
Deze heb ik expres niet gekeken op het IDFA en ik blij toe. Het is interessant, maar teveel in een keer zou weer niet goed zijn
Dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat 3 en half uur te veel is in eens. Daarom neem ik hem op.
Nee, vréselijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Alleen die Joan Baez, ik hou daar echt niet van |-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |