En zo kan ik wel doorgaan met beteuterde mensenquote:anoniem zegt:
heel erg en VEEEEL te lang en saai
anoniem zegt:
gelukkig was het maar 5¤ vandag
Maar als hij zn bek open deed he, ging die dan wel praten ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:32 schreef the_witch het volgende:
KUT FILM!!!!!
Echt waar, hebt ik net gezien.
3 en een half uur zitten kijken naar een AAP wat niks doen, behalwe af en toe zijn bek open doen.
Heel saai, ik ben bijna aan slaap gevallen.
Maar jij heet dan ook Maikuuul.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zoeen gaar topic openen, hoe weet jij nou wat iedereen niet leuk vind ?
De meesten vonden Doom vet gaar, ik vond em wel vet
school ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb hem gezien...
Focking 3,5 uur...![]()
Nouja... gelukkig betaalde school het.
![]()
Wtf gek :/ een school die naar Lollerkong gaat. Hoeveel meisjes hebben daarvoor onder het bureau van de directeur moeten zitten ?quote:
Weet niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf gek :/ een school die naar Lollerkong gaat. Hoeveel meisjes hebben daarvoor onder het bureau van de directeur moeten zitten ?
maar jij vind brommers ook vetquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zoeen gaar topic openen, hoe weet jij nou wat iedereen niet leuk vind ?
De meesten vonden Doom vet gaar, ik vond em wel vet
is dat niet een beetje een enge film voor jou?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef 2609 het volgende:
ik ga ook naar king kong hoor morgen
verstandig neem wel je pappie en mammie mee, anders mag je misschien niet naar binnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef 2609 het volgende:
nou ik zal je verklappen hij lijkt me best eng inderdaad daarom ga ik ook vroeg op de dag
En "fuck her gently" als die meid in beeld komtquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:05 schreef Slarioux het volgende:
Jack Black in de hoofdrol. Ik denk er de hele tijd een gitaar bij denk ik.
ik weet niet vanaf welke leeftijd hij is maar ik ben al 19 hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef lpg het volgende:
[..]
verstandig neem wel je pappie en mammie mee, anders mag je misschien niet naar binnen.
Dat zou nog eens een plottwist zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef the900 het volgende:
[..]
En "fuck her gently" als die meid in beeld komt
No man is an island?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:07 schreef DrDentz het volgende:
3,5 uur? jemig.. dan moet 'k m in 7 etappes bekijken
vanaf 21 jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik weet niet vanaf welke leeftijd hij is maar ik ben al 19 hoor
boeiend ik probeer het gewoon ze vragen toch nooit naar je idquote:
Een War of the Worlds zal het idd wel niet wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef HeatWave het volgende:
film was opzich best aardig, wel te lang, en soms echt TE, maar al met al heb ik veel slechtere films gezien die de hemel ingeprezen werden.
Ach gossie, ga jij maar gauw weer kijken naar de Power Rangers. Dat zijn tenminste echte effecten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
alleen maar vol zit met computergraphics en gedraaide scenes voor blauwe muren.
nee, die was me een potje suf zeg.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef the900 het volgende:
[..]
Een War of the Worlds zal het idd wel niet worden
poeh poeh, hebben jongetjes van 19 niet een betere smaak qua meisjes? (hint: zie avatarquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik weet niet vanaf welke leeftijd hij is maar ik ben al 19 hoor
Ik denk niet dat Paris zichzelf kkspang vindt, wat de vliegende neuk het ook moge betekenen in een normale taal...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge paris is kkspang je kent dr niet eens
Omg, 3,5 uur naar zoon aap zitten kijken...quote:
Hoe durf je, schlemielquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er nou naar King Kong??
Iedereen weet toch al van te voren dat het een dikke tegenvallende film wordt die alleen maar vol zit met computergraphics en gedraaide scenes voor blauwe muren
vb:
[..]
En zo kan ik wel doorgaan met beteuterde mensen
Juist jij snapt het, bedankt dat je t even recht zet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:59 schreef Magistic het volgende:
De zoon van Kong komt er niet in voor. Ik denk dat je zo'n bedoelde.
Ze draaien tegenwoordig tegen groene muren dacht ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er nou naar King Kong??
Iedereen weet toch al van te voren dat het een dikke tegenvallende film wordt die alleen maar vol zit met computergraphics en gedraaide scenes voor blauwe muren
vb:
[..]
En zo kan ik wel doorgaan met beteuterde mensen
Bestaat al.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist jij snapt het, bedankt dat je t even recht zet...
Misschien is dat een idee voor king kong 2 ofzo...
een beter voorbeeld van wat Heatwave zegt had je niet kunnen noemen. Als er nou een film zonde van mijn geld was, was het die....quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef the900 het volgende:
[..]
Een War of the Worlds zal het idd wel niet worden
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef HeatWave het volgende:
Was er maar een pauze geweest, maar mooi niets. klote Pathe..
Inderdaad zo triest altijd, sommige hebben de film niet eens gezien maar gaan ervanuit dat wat iemand anders zegt zo is.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef MM-Luna het volgende:
Gave film hoor, dat gezeur ook dat het niet echt is.. TUURLIJK IS HET NIET ECHT..bwahahah
Die mensen hebben wel de volledige entreeprijs betaald ipv te lopen kutten met voedselbonnen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 01:54 schreef Refragmental het volgende:
Goeie film!
Maar 3,5 uur??
Bij mij duurde ie maar 2 uur en 45 minuten, waar halen jullie die andere 45 minuten vandaan?
De kwaliteit van je gedownloade zooi is dan ook bagger!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag m vanavond op DVD en vond het zonde van mn tijd.
Download jij films met voedselbonnen??quote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die mensen hebben wel de volledige entreeprijs betaald ipv te lopen kutten met voedselbonnen.....
Excusé...ik ging er per abuis vanuit dat je daadwerkelijk achter je pc vandaan was gekropen en richting bioscoop was gependeld...quote:Op woensdag 28 december 2005 02:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Download jij films met voedselbonnen??
Voorstukjes, reclame. Film zou om 20:15 moeten beginnen en ik liep rond 23:30 de zaal weer uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:54 schreef Refragmental het volgende:
Goeie film!
Maar 3,5 uur??
Bij mij duurde ie maar 2 uur en 45 minuten, waar halen jullie die andere 45 minuten vandaan?
Doe ik al vaak genoeg, volgende week ga ik deze ook in de bios bekijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Excusé...ik ging er per abuis vanuit dat je daadwerkelijk achter je pc vandaan was gekropen en richting bioscoop was gependeld...
Iets minder lijm snuiven voor je film gaat kijken, scheelt alweer!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:21 schreef 2609 het volgende:
tering he hij was best aardig maar wat duurde hij lang op het eind viel ik elke keer bijna in slaap ik kon mn ogen met moeite nog open houden
Don't blame the movie, blame in on the boogiequote:Op woensdag 28 december 2005 10:21 schreef 2609 het volgende:
tering he hij was best aardig maar wat duurde hij lang op het eind viel ik elke keer bijna in slaap ik kon mn ogen met moeite nog open houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |