abonnement Unibet Coolblue
pi_33446342
De man die tweede werd...

De tweede plaats in Big Brother is vooraf niet de plek waar je voor gaat. De man die het werd:
Roel (. De Rotterdamse kraker. De coole vent die in het huis het hart van Dido veroverde. De
muzikant en student die op  procent van de stemmen na ruim . euro misliep.

Metro sprak Roel het afgelopen weekend, 40 uur nadat hij na 121 dagen was losgelaten uit het BBhuis in Aalsmeer. Hij doet zijn verhaal door het mobieltje van Dido want tja, waar de zijne is gebleven is niet helemaal duidelijk.

Hoe is het nu met je?
"Nogal chaotisch zoals je merkt, ik zit nog in een soort roes. Je maakt toch een paar maanden lang hele gekke dingen mee. Er is een constante stressfactor in dat huis. Gelukkig zie ik Dido nu weer. Ik voel me wel goed."

Was het raar om zo lang niets van de buitenwereld te weten?
"Heel vreemd. Na een paar weken vraag je je af wat er qua nieuws allemaal gebeurd is. Je vraagt je ook af wat de grens is om de mensen in het huis dingen wel of niet te vertellen.
Zo kregen mijn ouders een ernstig auto-ongeluk en dat hebben ze me pas na zeven weken verteld."

Je werd door presentator Ruud de Wild plotseling het huis uitgehaald toen Joost in de studio al tot
winnaar was uitgeroepen. Baalde je niet enorm?
"Ik was eerlijk gezegd meer opgelucht dat ik naar buiten kon. Ik had al gehoord dat Dido me miste, dus daar was ik heel blij mee. Ik kon mijn vrienden en familie weer zien.
Die gemiste pot geld deed me wat minder. Ik had een soort verdedigingsmechanisme ingebouwd en
heb mezelf nooit voorgehouden dat ik zou kunnen winnen."

Je moest tijdens de live-finale een huis bouwen van 26 kaarten in vier etages om 50.000 euro extra
voor de pot te verdienen. Hoe kreeg je dat voor elkaar?
"Na het oefenen wist ik hoe het moest, maar heb je gezien hoe mijn handen trilden?"

Tijdens je verblijf heb je toch 10.000 euro gewonnen door in het geheim twintig sigaretten te roken.
Wat ga je met je geld doen?
"Ik had thuis een semi-amateuristische muziekstudio die ik nu gigantisch kan uitbreiden. Ik maak vrij
aparte oncommerciële muziek, hoewel ik al eens een snoeiharde technoplaat heb uitgebracht. Ik ga
een nieuwe plaat maken die over vier tot vijf weken klaar moet zijn."

Je zei net thuis, maar wat is je thuis als kraker nu eigenlijk?
"Momenteel nergens, dus ik logeer tijdelijk bij mijn broertje."

Nog geen samenwoonplannen met Dido?
"Haha, ze zit nu wel naast me op de bank. We voelen ons heel goed samen, maar na het BB-huis is het natuurlijk even acclimatiseren."

Wat ga je de komende tijd doen?
"Even vakantie houden en daarna een scriptie schrijven om mijn studie biologische en cognitieve psychologie af te ronden."

Is er al een terugkomfeest met de andere bewoners gepland?
"We hadden in het huis afgesproken dat de winnaar een enorm big bang-feest moet organiseren. Dat wordt dus Joost."

Zou je het huis nog een keer binnen kunnen stappen?
"Absoluut."

ROEL: 'Ik had een soort verdedigingsmechanisme ingebouwd'.
ERIK JONK
Metro-verslaggever
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:25:05 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_33446479
Dank. Leuk, ik had het niet gelezen.
pi_33447528
leuk om te lezen. Josti zie en hoor je nergens meer wat van. Het lijkt nu om Roelandus en Dido te draaien

was ook wel te verwachten
pi_33459785
k heb het ook gelezen ja

van Joost idd niks meer gehoord
pi_33459929
Hij zit dik in de interviews ... lekker aan het bijschnabbelen misschien?
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  woensdag 28 december 2005 @ 08:24:05 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_33461953
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef Mabelle het volgende:
Hij zit dik in de interviews ... lekker aan het bijschnabbelen misschien?
Tja, dat heeft Joost ff niet nodig. Maar ik dacht dat Joost zo geilde op aandacht, of was zelfs dat toneel.
pi_33462264
Joost lacht iedereen keihard uit, hij heeft de pot. Lekker belangrijk of je dan nog in het nieuws bent of niet
pi_33462737
Wat een standaard antwoordjes met zijn klote Dido er iedere keer tussen... Alsof hij niet baalde van die pot met geld omdat hij had gehoord dat Dido hem miste haha...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33462839
roel, wie was dat ook alweer. o,ja die bb loser. goh die ben ik snel vergeten
pi_33462981
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:55 schreef lucienne2 het volgende:
roel, wie was dat ook alweer. o,ja die bb loser. goh die ben ik snel vergeten
Vreselijk...wat een knuppel was dat zeg! Nu woont hij tijdelijk bij zijn broertje...dat wordt oppassen voor Menno!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  woensdag 28 december 2005 @ 13:30:45 #11
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33468403
Roel blijft een topper
pi_33470502
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, dat heeft Joost ff niet nodig. Maar ik dacht dat Joost zo geilde op aandacht, of was zelfs dat toneel.
Het interview is van Roel... die is misschien lekker aan het bijschnabbelen
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  woensdag 28 december 2005 @ 15:40:13 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33472340
Krijgen mensen tegenwoordig dan geld voor interviews?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33472942
Ja weet ik niet .... ik kan me zo voorstellen dat het mogelijk wat opbrengt.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33473424
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:05 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Vreselijk...wat een knuppel was dat zeg! Nu woont hij tijdelijk bij zijn broertje...dat wordt oppassen voor Menno!
Menno hoeft niet op te passen. Dido slaapt toch geregeld bij Roel of vice versa
pi_33476843
Joost zit met zijn Brenda in Parijs, daarom hoor je niks
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_33476948
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef ioor het volgende:
Joost zit met zijn Brenda in Parijs, daarom hoor je niks
nu kan ie meteen een leuke jongen zoeken nu hij uit het huis is. En als ie toch echt geen homo is dan gewoon een mooie meid.
pi_33479598
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef papy5 het volgende:
interview
Mijn moeder had het uitgeknipt voor me
  Trouwste user 2022 woensdag 28 december 2005 @ 20:10:05 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_33480578
Wat een nikszeggend interview


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33480877
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:48 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat een standaard antwoordjes met zijn klote Dido er iedere keer tussen... Alsof hij niet baalde van die pot met geld omdat hij had gehoord dat Dido hem miste haha...
Nou, blijkbaar niet dus. Maar volgens mij ben je moeilijk van je vooringenomenheid af te brengen.
pi_33495629
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef papy5 het volgende:


Is er al een terugkomfeest met de andere bewoners gepland?
"We hadden in het huis afgesproken dat de winnaar een enorm big bang-feest moet organiseren. Dat wordt dus Joost."
Ik zie Joost nog niet zo snel een "big (gang?)bang-feest" geven, met al die krakers en blowers heeft Joost zo een beuk te pakken
pi_33496909
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar niet dus. Maar volgens mij ben je moeilijk van je vooringenomenheid af te brengen.
Je zag toch emotie toen het beeldscherm aansprong? Tot op dat moment dacht hij nog altijd dat Ruud hem zat te fucken... Hij baalt echt wel, daar kan geen zelfingebouwd verdedigingsmechanisme (HAHAHAHA!!) tegenop...

En dat ik niet van mijn vooringenomenheid ben af te brengen...misschien niet in de kwestie van Roel, maar in dat opzicht verschil ik niet met 90% van alle posters hier hoor...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33507500
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:24 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

nu kan ie meteen een leuke jongen zoeken nu hij uit het huis is. En als ie toch echt geen homo is dan gewoon een mooie meid.
Het is JOOST hoor. Vind het nog knap van Brenda dat ze het daar mee uithoudt
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 20:22:13 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33516509
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef papy5 het volgende:


Hij doet zijn verhaal door het mobieltje van Dido want tja, Gelukkig zie ik Dido nu weer. Ik voel me wel goed."
Was het raar om zo lang niets van de buitenwereld te weten?
Ik had al gehoord dat Dido me miste, dus daar was ik heel blij mee.
Nog geen samenwoonplannen met Dido
"Haha, ze zit nu wel naast me op de bank. We voelen ons heel goed samen, maar na het BB-huis is het natuurlijk even acclimatiseren."
Dido, Dido, Dido.
Hoe komt ze ooit nog van die stalker af
pi_33516966
De koningin staat nog op een voetstuk bij Roel.. ik begrijp het eerlijk gezegd nog steeds niet
pi_33517099
RoeL valt op lieve gevoelige meisjes zoals Dido. Haar pose als ijskoningin is voor zelfbescherming.
Ze heeft het niet makkelijk gehad. Ik hoop dat RoeL haar met veel respect behandeld.
pi_33517277
En andersom
pi_33524527
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel blijft een topper
Ik ben het nog steeds met je eens hoor laat de rest maar kletsen!!
Groetjessssssss
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')