Tja, dat heeft Joost ff niet nodig. Maar ik dacht dat Joost zo geilde op aandacht, of was zelfs dat toneel.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef Mabelle het volgende:
Hij zit dik in de interviews ... lekker aan het bijschnabbelen misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vreselijk...wat een knuppel was dat zeg! Nu woont hij tijdelijk bij zijn broertje...dat wordt oppassen voor Menno!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:55 schreef lucienne2 het volgende:
roel, wie was dat ook alweer. o,ja die bb loser. goh die ben ik snel vergeten
Het interview is van Roel... die is misschien lekker aan het bijschnabbelenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, dat heeft Joost ff niet nodig. Maar ik dacht dat Joost zo geilde op aandacht, of was zelfs dat toneel.
Menno hoeft niet op te passen. Dido slaapt toch geregeld bij Roel of vice versaquote:Op woensdag 28 december 2005 10:05 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Vreselijk...wat een knuppel was dat zeg! Nu woont hij tijdelijk bij zijn broertje...dat wordt oppassen voor Menno!
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef ioor het volgende:
Joost zit met zijn Brenda in Parijs, daarom hoor je niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn moeder had het uitgeknipt voor mequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef papy5 het volgende:
interview
Nou, blijkbaar niet dus. Maar volgens mij ben je moeilijk van je vooringenomenheid af te brengen.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:48 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat een standaard antwoordjes met zijn klote Dido er iedere keer tussen... Alsof hij niet baalde van die pot met geld omdat hij had gehoord dat Dido hem miste haha...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef papy5 het volgende:
Is er al een terugkomfeest met de andere bewoners gepland?
"We hadden in het huis afgesproken dat de winnaar een enorm big bang-feest moet organiseren. Dat wordt dus Joost."
Je zag toch emotie toen het beeldscherm aansprong? Tot op dat moment dacht hij nog altijd dat Ruud hem zat te fucken... Hij baalt echt wel, daar kan geen zelfingebouwd verdedigingsmechanisme (HAHAHAHA!!) tegenop...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet dus. Maar volgens mij ben je moeilijk van je vooringenomenheid af te brengen.
Het is JOOST hoor. Vind het nog knap van Brenda dat ze het daar mee uithoudtquote:Op woensdag 28 december 2005 18:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nu kan ie meteen een leuke jongen zoeken nu hij uit het huis is. En als ie toch echt geen homo is dan gewoon een mooie meid.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dido, Dido, Dido.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef papy5 het volgende:
Hij doet zijn verhaal door het mobieltje van Dido want tja, Gelukkig zie ik Dido nu weer. Ik voel me wel goed."
Was het raar om zo lang niets van de buitenwereld te weten?
Ik had al gehoord dat Dido me miste, dus daar was ik heel blij mee.
Nog geen samenwoonplannen met Dido
"Haha, ze zit nu wel naast me op de bank. We voelen ons heel goed samen, maar na het BB-huis is het natuurlijk even acclimatiseren."
Ik ben het nog steeds met je eens hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel blijft een topperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop