Als allereerste even linkjes naar mijn andere opruiming-topics, want mocht je nu interesse hebben in meer dingen, kan ik die samen in een doos stoppen, en bespaart dat verzendkosten!
[TK] Redah's opruiming * (laptop-)geheugen & onderdelen![TK] Redah's opruiming * Digitale TV ontvanger & Schotel-tv![TK] Redah's opruiming * Lord of the Rings DVD's + GBA's!In dit topic:
Nokia N-Gage QD & iPAQ 3850 PDA!#1![]()
Een Nokia N-Gage QD, een paar keer gebruikt (gekocht voor de games, via een Vodafone actie), het beschermlaagje zit nog op het scherm van de telefoon. Hij is
krasvrij, simlockvrij, en unbranded. Inclusief Fifa game (kreeg ik erbij) en een 32MB MMC kaart (zit er in de winkel niet bij).
![]()
Een iPAQ 3850 PDA. Ik heb geupgrade naar een nieuwere PDA, dus mag deze weg. Het is nog een prima PDA, alles draait erop, ook de laatste TomTom 5
Navigatie-software (niet meegeleverd). Specificaties:
Intel StrongARM processor, 206MHz
32MB ROM (hierin staat Windows Mobile 2003)
64MB RAM (bruikbaar voor de gebruiker)
Er komt een gratis 256MB SD-kaartje bij van het merk Panasonic. Je hebt dan 256 + 64 MB beschikbaar voor applicaties. Uiteraard zit er ook een cradle, adapter en stylus bij. De PDA heeft lichte gebruikssporen, op het scherm zitten enkele lichte krasjes, die eventueel te verhelpen zijn met een screenprotector van 10 euro als het je echt irriteert (denk het niet).
Prima te gebruiken voor iemand die een simpele PDA zoekt of wilt experimenteren met een navigatiesysteem. Eventueel kan TomTom 3 worden bijgeleverd, daar heb ik een originele licentie voor (die ik niet meer gebruik), alleen geen originele CD's meer.
Richtprijzen (inclusief verzenden via pakketpost)
Nokia N-Gage QD: EUR 50,-
iPAQ 3850 PDA: EUR 100,-
Bij afhalen (omgeving Heerlen) gaat er helaas niets vanaf, het verzenden is dus bij wijze van spreken gratis
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2005 21:40:23 ]