Ja valt ook niet mee hoor, notaris zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef demins het volgende:
De notaris ligt op haar tienerkamertje te janken...![]()
No doubt!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja valt ook niet mee hoor, notaris zijn![]()
jeugdige overmoedigheid van l_doubt
Dank je wel... nu heb ik helemaal een minderwaardigheidscomplexquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... nu heb ik helemaal een minderwaardigheidscomplex![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal... ben ik ff zo vlak voor het eten
Superparelllllllllllquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owdat is minder, dus geen vrij tussen de kerst en oud en nieuw
![]()
maja niks aan te doen, hoe jammer het ook is![]()
quote:
Ja hoor, gaat wel goed, gister was wel heavyquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alles goed Cuall? Alweer bijgekomen van die heftige kerstdagen?
Whahaha... je privacyleven op Fok bedoel jequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat wel goed, gister was wel heavyeen hele dag zonder Fok
.........Kerst is een aanslag op je privacy.
![]()
En, wat ga je vanavond weer eens ontdooien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:45 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook eventjes een happie klaarmaken![]()
Ze heeft zich in de armen van haar lief gegooid en die stuitert nu een beetje met haar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef demins het volgende:
De notaris ligt op haar tienerkamertje te janken...![]()
En overmoed, dat valt niet op een gespreid bedje, dat gaat regelmatig de stoeptegels van dichtbij bestuderen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... nu heb ik helemaal een minderwaardigheidscomplex![]()
![]()
![]()
Deze taak overvalt me enorm.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja valt ook niet mee hoor, notaris zijn![]()
Ach, dat hebben er al zoveel gezegd...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Deze taak overvalt me enorm.
De enorme verantwoordelijkheid drukt op mij als een deminsMaar drie prikjes en hij is leeg
![]()
hotel big brotherquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef melke het volgende:
Mensen,...welke vips bedoelen jullie in de tt?
En allemaal kregen ze triomfbogen en werden ze jubelend op de schouders rondgedragen ter meerdere glorie, want zij hadden de kracht om demins netjes onderuit te schoffelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, dat hebben er al zoveel gezegd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |