Dat ik een slechte smaak in kleding heb, hoor ik al regelmatig van mijn broertje, daar heb ik geen merkgeile puber voor nodig.quote:
Yep, lekker warm en zacht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben niet merkgeil. Ik ben merktrouw..
Flanel is toch van dat lumberjackspul?.
Tuurlijk wel! Maar dat wisten we toch allang?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef TehRockstar het volgende:
Oh God, Andyvie, je bent toch geen outcast?![]()
Dat ik dat durf te dragen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:02 schreef TehRockstar het volgende:
Respec'
D..di...dit?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik dat durf te dragen?Ik heb ook een tijdje van die geblokte/geruite flanellen overhemden gehad, maar het is nu voornamelijk grijze fleece dat in mijn kast hangt.
Oh.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar dat wisten we toch allang?
Da's een jas. Ik heb het over overhemden.quote:
"maar het is nu voornamelijk grijze fleece dat in mijn kast hangt."quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een jas. Ik heb het over overhemden.
" Ik heb ook een tijdje van die geblokte/geruite flanellen overhemden gehad, maar het is nu"quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"maar het is nu voornamelijk grijze fleece dat in mijn kast hangt."
Worden van fleece overhemden gemaakt?
Naja, smaken verschillen enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
" Ik heb ook een tijdje van die geblokte/geruite flanellen overhemden gehad, maar het is nu"
En ja, blijkbaar, want ik heb er drie
Bel hem verdomme dan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:16 schreef Vlarp het volgende:
Waar blijft Yost verdomme.. ik moet 'm nog spreken en ik wil naar bed...
Wat ben je ineens diplomatiek ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Naja, smaken verschillen enzo.
Verdomme! Da's een idee!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bel hem verdomme dan!
Waarom zeg JIJ opeens verdomme?! Dat doe je noooooooiiittt!!!!!![]()
Omdat ik het toch niet kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ben je ineens diplomatiek ...
Verdomme!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee verdomme vloek nou toch eens niet zo!
Je hoeft er toch niet tegenaan te kijken, wat maakt het dan uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik het toch niet kan veranderen.
Omdat elke ochtend in de trein, zitten er zoveel mensen met fleecetruien en bergschoenen. Ik raak daar overspannen van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet tegenaan te kijken, wat maakt het dan uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |