Allemaal mensen die hun kerstkado's kwamen ruilen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ook katten![]()
Hey wax
Enne.. ben een beetje gaar nog van kerst. En 't was vandaag echt knetter druk bij Alternate, dus echt een heerlijk dag
quote:
Onder andere...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allemaal mensen die hun kerstkado's kwamen ruilen?
Vind ik ook..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
Wat flauw om een Kerstkado te ruilen.
maar ook het hammetje is lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
aaaah lammetje wat lekker
Serves them right.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vind ik ook..
We hebben 125 klanten geholpen vandaag en er zijn er nog flink wat weggelopen ook omdat de wachttijd te hoog op liep...
Och... wat heb je aan een kerstkado waar je niks mee kan? Ik heb een jaar of wat een trui geruild die ik van mijn schoonouders had gekregen voor een overhemd dat nu mijn favoriete overhemd is. Dus ik ben erg blijquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
Wat flauw om een Kerstkado te ruilen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Serves them right.
Verwaand gelul, een kado is een kado. Daarom geef ik er nooit een bon bij.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De eerste opmerking waar ik om moet lachen van jou in een jaar
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Och... wat heb je aan een kerstkado waar je niks mee kan? Ik heb een jaar of wat een trui geruild die ik van mijn schoonouders had gekregen voor een overhemd dat nu mijn favoriete overhemd is. Dus ik ben erg blij
Wat moet ik met een roze trui die me twee maten te klein is?quote:
Ja, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet ik met een roze trui die me twee maten te klein is?
Mja. Ligt er een beetje aan. Maar over het algemeen ben ik dat wel met je eens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat ik bedoel.
Ik doel op ruilen als je het geen leuk cadeau vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |