Hee hee!! Hoo hoo!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef Just-Dennis het volgende:
Ohja fok is er ook nog
da werde krachttrainingquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan me niet optrekken als k aan zo'n stang hang met van die enkelklemmen,,,wat een mietje ben k
Robin gaat me lesgeven op de sportschoolquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
da werde krachttraining
@andy: bellen jullie ook mensen terug n.a.v. een mailtje en spreken jullie een uitgebreid antwoord in op de voicemail?
wies robin?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Robin gaat me lesgeven op de sportschool
Robin is een hele goeie vriend van me, hoe ik hem heb leren kennen is een lang tragisch verhaal haha.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
wies robin?
(waar ken je hem van, heb je hem gedaan en welk cijfer heeftie?)
En ik mag niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Robin is een hele goeie vriend van me, hoe ik hem heb leren kennen is een lang tragisch verhaal haha.
Nee niet gedaan..en hij kookt, danst, shopt en is half italiaansDus wat mijbetreft een 9.5
Gij zult van hem afblijven (besides hij valt op ouder)quote:
Ik eet gewoon niks meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
voor het gezonde evenwicht heb ik net 3 blaadjes sla op..en neem ik 250 gram kwart als toetje
Hmm kga toch maar een pizza etenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik eet gewoon niks meer.Alleen drink ik soms red leaf thee
Dan raak ik misschien nog wat vet kwijt.quote:
Wie is die josti rechtsboven?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
vandaag naar tita tovenaar geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje!!!: http://www.efteling.nl/Page.aspx?PageId=1044&ParentName=Theater&LanguageId=1
de musical die in het efteling theater speelt, echt heel erg leuk!!
[afbeelding]
Wat dacht je van linksboven en rechtsonder .quote:
Ah kijk, zat ik toch in de richting hequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha die speelde ook het zwakbegaafde broertje van Benjamin in gtst
red leaf thee? met die piramidezakjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik eet gewoon niks meer.Alleen drink ik soms red leaf thee
Sweet Dreams KeizerPinguinquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:45 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga maar eens slapen..... ben er aan toen whoeaaahhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht al.. dat houdt ie nooit een hele nacht volquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm kga toch maar een pizza eten
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef Stroekie het volgende:
@Ang3l en TheaterMaMa![]()
jullie hebben deze bourgondiër weer heel gelukkig gemaakt![]()
en dan is nog niet eens alles op gegaan want had er nog een bakje verse cherry tomaatjes bij gepakt voor het gezonde tegenwicht![]()
en hier is het laatste woord nog niet over gesproken![]()
Zeg, die boerderij van jou is toch niet vlakbij het nieuwe viaduct tussen E. en V.?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het waren mama's tapasjes hoor, niet de mijne
Juhwel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, die boerderij van jou is toch niet vlakbij het nieuwe viaduct tussen E. en V.?.
Ze hebben toch ook bij jouw in de koelkast gestaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het waren mama's tapasjes hoor, niet de mijne
O die vond ik wat flauwquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook bij jouw in de koelkast gestaan
jij hebt hem vandaag op tijd op de bus gezet en zo![]()
Maar die schapenkaas vond ik dus ech heul lekker![]()
ja die zijn ook al opquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vond ik wat flauw
Ik vond de pepertjes yumm
En alle olijven en chorizo's?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die zijn ook al op![]()
en de serrano ook![]()
Ow je bent onder de snelweg doorgedoken? (bij de Hurk)quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik daar vandaag per ongeluk langs gereden..
Die bolletjes worst niet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
chorizo's zaten er niet bij hoor![]()
homo's die zich vervelen in een bus en worsten voor handen hebben... wat denk jequote:Op woensdag 28 december 2005 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, zou hij die onderweg nog zelf opgepeuzeld hebben dan?
Nou, ik wilde naar de Praxis, maar dan kon opeens niet meer omdat er opeens een viaduct was aangelegd. Dus ik neem de eerste beste straat rechts en kom vervolgens uit bij een doodlopende straat met een uitbundig versierde boerderij. En toen dacht ik, hé, dat lijkt wel...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow je bent onder de snelweg doorgedoken? (bij de Hurk)
Dan kun je'm volgens mij NET zien liggen.
"Ziet het licht"quote:Op woensdag 28 december 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
homo's die zich vervelen in een bus en worsten voor handen hebben... wat denk je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |