quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Verdomme!
Hij was in slaap gevallen op de bank
Jij lijdt liever kou? Fleece is lekker warm.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat elke ochtend in de trein, zitten er zoveel mensen met fleecetruien en bergschoenen. Ik raak daar overspannen van.
Heb je hem verdomme wakker gebeld??!! En verdomme, dat mag niet van God!! Niemand zegt tegen God verdomme!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verdomme!
Hij was in slaap gevallen op de bank
Andere stoffen zijn ook warm.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij lijdt liever kou? Fleece is lekker warm.
jah! verdomme!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
Heb je hem verdomme wakker gebeld??!! En verdomme, dat mag niet van God!! Niemand zegt tegen God verdomme!!Vlarp!!!
Zeg, begin jij verdomme nou ook al??!!quote:
Hij was helemaal ongerust verdomme!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, begin jij verdomme nou ook al??!!En het is een kérstmutsje, géén slaapmutsje!! Vlarp maar bang en zenuwachtig!!
Ja, flanelquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Andere stoffen zijn ook warm.
Poffertjes??!!!! Ik wil ook!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij was helemaal ongerust verdomme!
Morgen eerst soep, en daarna poffertjes namelijk!
Hier al 14 fokkers!quote:
Zet je fax maar aan morgenquote:
Dat wil ik verdomme ook!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Verdomme nogesantoezeg! alweer?!?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Dat wil ik verdomme ook!!Maar ben weer Schipholtaxi en daarbij verstoor ik dan een onderonsje!
Nog erger.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:56 schreef fulco- het volgende:
[..]
Zeker nooit gehoord van stoffen zoals thinsulate?
Ja ze moeten verdomme ook nog eens terug he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maken ze daar overhemden van?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:56 schreef fulco- het volgende:
[..]
Zeker nooit gehoord van stoffen zoals thinsulate?
Dat spul zit normaliter in een voering. Dat zie je niet! Of het zit verwerkt in het garen waar de kleding van gemaakt is.quote:
Verdommequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed zooooooo!!!Je kúnt het wel!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |