jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:52 schreef EL_REY het volgende:
haha.. fokking loser..
die heb ik gezien..
was het die rode in de sloot vlak na dieka..
er lag er ook nog 1tje langs de snelweg!!
1 woord: LOSER!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef -Beer- het volgende:
beetje minder einde van de 2e kerstdag...
wij met het vliegtuig naar Iran, ik en nog paar lui. ik zat met de eigenaar van het vliegtuig en nog uh 200 dudes in het vliegtuig richting huis. bestuurder had nix gedronken en heeft brefet maar zag de bocht verkeerd. en toen lagen we in de oceaan![]()
gelukkig niemand wat maar vliegtuig wel...en ja toch wel beetje geschrokkenvliegtuig rolde over en toen lagen we daar heel vaag in het vliegtuig in de oceaan...
moesten we ook nog 3 uur wachten op een fucking taxi die ons dan wel weer gratis naar huis bracht. vliegtuig is afgesleept naar eigenaars huis...
wat wel weer beter was dat we een peuk kregen van meneer agent![]()
beetje onzin post maar dacht ik post wel wat voor spannende dingen ik heb meegemaakt![]()
Moet eerlijk toegeven dat mijn humor vaak noch wal nog kant raaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Wisheh het volgende:
mijn dag goedmaken?? hmz...ok laat maar zitten![]()
dat heb ik af en toe ook wel eens...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:14 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat mijn humor vaak noch wal nog kant raakt![]()
Die altijd zo feestelijk er uit zien rond de kerst met kaarsjes en bloemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Dieka, de hofleverancier van kale plekken op bomen langs wegen in de hele achterhoek en twente.
daar heb je best wel gelijk in, ze zouden best wel eens meer mogen controleren op alcohol als je langs komt rijden want ze doen nix...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Dieka, de hofleverancier van kale plekken op bomen langs wegen in de hele achterhoek en twente.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef thunderice het volgende:
Dieka![]()
Waren de Party Animals daar niet toevallig?
Wat moet je eigelijk in zo'n boeren disco?![]()
LOL, ik bedoelde WoW niet maar gewoon WOW. je weet wel WOW van WOWquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:49 schreef NJ het volgende:
Wat heeft dit trouwens met World of Warcraft te maken?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef amaranta het volgende:
Overigens lijkt het me verstandig als ts (en mede passagiers) even een prikje gaat halen bij de huisarts.
Je weet toch niet wat voor drek dr allemaal in die sloot ligt. Vriendinnen van mij is ook zoiets overkomen en die moesten van de dokter ook zo'n prik halen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef gias het volgende:
wrom? ze bloeien toch niet??
das alleen als je wonden hebt waar eventueel straatvuil in is gekomen. niet als je auto de sloot in dendert (die sloot lijkt me vanaf hier droog btw)
zijn er nog foto's van de auto op het droge?
toch benieuwd naar wat voor deuk dat geeft.
die moesten op gegeven moment ook uit de auto stappen, iets met ontploffigsgevaar ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef gias het volgende:
oh, maar de auto was toch dicht?
of is ie vol gelopen?
Ze waren net op tijd..quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef gias het volgende:
oh, maar de auto was toch dicht?
of is ie vol gelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |