ik betwijfel of dat alles is, 2 teams tegelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef okee6 het volgende:
Terecht dat ze naar huis komen. Van die teams die op de bluf willen starten zijn alleen maar gevaarlijk voor de rest van het deelnemersveld. Wie haalt het uberhaupt in zijn hoofd om tijdens de feestdagen nog authorisatie te krijgen bij de FIA. Erg raar van deze ervaren Dakar-rotten. Maar nu een slechte voorbereiding getroffen en dus terecht niet mee.
Het zijn in totaal zelfs 5 trucks, maar het gaat allemaal om de basis-configuratie van de DAF-truck, die hebben ze niet goed op papier of in ieder geval de wijzigingen daarop. Misschien zijn de trucks okee, maar voor wat betreft de papieren is het allemaal niet goed/slecht geregeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat alles is, 2 teams tegelijkIk kan me 1 team of 1 truck nog voorstellen, maar 2 tegelijk toevallig ook beide DAF, na alle perikelen van vorig jaar
en dat vind ik dus zo vreemd, juist omdat het om een fors aantal trucks gaat van niet de kleinste. Als het pietje van om de hoek was gebeurt, oke, kan ik me indenken, maar De Rooy en DAFquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:58 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Het zijn in totaal zelfs 5 trucks, maar het gaat allemaal om de basis-configuratie van de DAF-truck, die hebben ze niet goed op papier of in ieder geval de wijzigingen daarop. Misschien zijn de trucks okee, maar voor wat betreft de papieren is het allemaal niet goed/slecht geregeld.
Het is op RTL7 en wat is er zo grappig aan de Hummer van Gordon.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
nu op RTL 5, doet er ook al een hummer mee
merciquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef jozef444 het volgende:
Loix wordt meegenomen bij beste Nederlander klassement omdat Eric Verhoef (de voormalig motorrijder) dit jaar als nav fungeert in zijn bowler.
dakar is vet maar je vind niks aan de autosport. Doe je het dan puur voor de uitdaging die ze aangaan in de woestijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb niks met auto's. Niks met motoren. Het zijn gewoon stukken blik die ik echt niet mooi kan vinden. Maar wat is Dakar vét.RTL7, nu.
Uh, jah. Goed verwoord.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dakar is vet maar je vind niks aan de autosport. Doe je het dan puur voor de uitdaging die ze aangaan in de woestijn?
ik ook. autosport doet me weinig, af en toe eens een rally kijken, maar meer ook niet. Motorsport idem. Maar Dakar is geweldig, de uitdaging, de zwaarte, vandaar dat ik de motoren ook zo gaaf vind, die zijn nog net wat meer op zichzelf aangewezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dakar is vet maar je vind niks aan de autosport. Doe je het dan puur voor de uitdaging die ze aangaan in de woestijn?
ik volg ook alleen F1, Dakar en het WK Rally. A1GP gaat ook nog wel maar dan houdt het ook ver op. Ik wil nog wel eens kijken als de TT in Assen er is maar dan houdt het ook op met kijken. Ik lees wel steeds de uitslagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ook. autosport doet me weinig, af en toe eens een rally kijken, maar meer ook niet. Motorsport idem. Maar Dakar is geweldig, de uitdaging, de zwaarte, vandaar dat ik de motoren ook zo gaaf vind, die zijn nog net wat meer op zichzelf aangewezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |