langer opladenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef Fillipe het volgende:
Mmm ik heb nu ook play & charge en ik heb m'n controller zojuist even opgeladen, alleen op den duur ging het licht draaien op m'n controller, die groene lampjes.
Ik dacht die is opgeladen, alleen nu ik aan het spelen bent draait die ook af en toe rond? Er komt niemand online oid, dus weet iemand wat dit betekend?
brandt het rode lampje op de play&charge kit? Misschien dat tie niet goed aangesloten zitquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef Fillipe het volgende:
Mmm maar toch vreemd dat die blijft draaien als die aan de Xbox gekoppeld zit?
Moet je je geluid hard zetten johquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:32 schreef dnzl het volgende:
Mensen met de X360 en de XBox 1 opgelet
Mijn X360 maakt meer herrie dan mijn XBox 1 tijdens gamen, terwijl ik overal leest dat hij een stuk stiller zou zijn.
Hoe is dat bij jullie?
Ja nu brand het rode lampje opeens van de play & charge, net toen ik hem al oplaadde brande er geen enkel lampjequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
[..]
brandt het rode lampje op de play&charge kit? Misschien dat tie niet goed aangesloten zit
Erg veel toffe inzendingen iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Anders had jij ook niet gewonnen denk ik zo...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja nu brand het rode lampje opeens van de play & charge, net toen ik hem al oplaadde brande er geen enkel lampje
Zitten wel hele leuke bij hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:48 schreef Gamedemon het volgende:
nee idd er zitten te vreemde tussen
Duurt even voordat die gaat laden idd,.... en hij was waarschijnlijk goed leeg !quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja nu brand het rode lampje opeens van de play & charge, net toen ik hem al oplaadde brande er geen enkel lampje
Het is toch wat
Echt, waar hebben jullie het in vredesnaam over? Oh en gamedemon? ben jij g demon toevallig als gamertag? Ik ben Bigore, die ouwe bok die je gewoon gruwelijk verslaat met geometry warsquote:Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef GokuSFE het volgende:
Dat ik binnenkort mn gamerscore maar es ff gaat opvijzelen![]()
Maargoed, nooit verwacht dat ik zou winnen, echt goud!![]()
En ik moet mn vriendin nog ff bedanken voor het nemen van de foto![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ben Bigore, die ouwe bok die je gewoon gruwelijk verslaat met geometry wars
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ben Bigore, die ouwe bok die je gewoon gruwelijk verslaat met geometry wars
Hij weet wat ik bedoel, ben 26, dus zo'n ouwe bok ben ik ook weer nietquote:
Heel cool spel.... het is zelden voor me dat ik een spel direct weer overnieuw doe na hem uitgespeeld te hebben....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:59 schreef Fillipe het volgende:
Straks Condemned kopen, ben ik wel even zoet mee
ja dat ben ik ouwe bokquote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Echt, waar hebben jullie het in vredesnaam over? Oh en gamedemon? ben jij g demon toevallig als gamertag? Ik ben Bigore, die ouwe bok die je gewoon gruwelijk verslaat met geometry wars
Uhhuhquote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Tain het volgende:
CoD2Nu bezig dat de Duitsers massaal de City Hall van Stalingrad belegeren, toch best pittig op veteran
Vandaag of morgen gooi ik de review online op Gamer.nl, heb het een 9,0 gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:59 schreef Fillipe het volgende:
Straks Condemned kopen, ben ik wel even zoet mee
Terecht !quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vandaag of morgen gooi ik de review online op Gamer.nl, heb het een 9,0 gegeven.
quote:
Nog niet op normal gespeeldquote:
zover ik em nu gespeeld heb...neequote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]. Alleen nu is de hamvraag, beter dan F.E.A.R...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor mij een 8tje ofzo en fear een dikke 9RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Geen idee,... FEAR schijnt ook goed te zijn maar die ken ik niet. Is FEAR niet meer een FPS en Condemned een FPT (First Person Thriller) ? Vind dat monolith echt iets cools neer heeft gezet. Dat slaan is zo verslavendquote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]. Alleen nu is de hamvraag, beter dan F.E.A.R...?
Ook meteen als echte die-hard op veteran begonnen?quote:
Ja,.... ik kwam de oever niet op.... na een uur nog nietquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ook meteen als echte die-hard op veteran begonnen?
Ik ga vandaag verder met de 'crossing the rhine' missie op veteran. Dat is de laatste, toch?
FEAR is ook een FPTS danquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... FEAR schijnt ook goed te zijn maar die ken ik niet. Is FEAR niet meer een FPS en Condemned een FPT (First Person Thriller) ? Vind dat monolith echt iets cools neer heeft gezet. Dat slaan is zo verslavend
Hoelang heb jij dan wel niet over Hill 400 gedaan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... ik kwam de oever niet op.... na een uur nog niet![]()
Ik suck
Dan mogen ze die van mij ook op de 360 uitbrengenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
FEAR is ook een FPTS dan
je loopt iig met hetzelfde gevoel door het spel heen, op ieder moment kan er wat gebeuren dat je je de tering schrikt
Een jaar !quote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoelang heb jij dan wel niet over Hill 400 gedaan?
Ik vind Condemned de verrassing van de 360....quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Morthill het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb na mijn vele uurtjes spelen nog geen gevoel van voldoening. De echte top game is er wat mij betreft nog niet, PGR3 heb ik dan nog niet, maar ik wacht dan ook op DoA4. Maar CoD2 is absoluut niet genoeg reden voor een 360 tot nu toe.
CoD2 is echt een hele belevenis op veteranquote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
Condemned is goed, maar heeft voor mij in ieder geval geen replay-waarde. Ik heb hem dan ook inmiddels geruild. Als hij over een tijdje goedkoper te krijgen is koop ik hem wel weer opnieuw.
CoD2 is voor mij de absolute topper op het moment.
dan moet je fear zeker gaan spelen, das pas een spannende game.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan mogen ze die van mij ook op de 360 uitbrengen![]()
Vind Condemned soms net een first person Silent Hill game !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |