Wat heb je staan, in welke staat is het, en zit er een voeding bij?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef schvvmert het volgende:
Ruilen tegen een m-ATX minitower?![]()
Ding heb ik uit de doos gehaald en 1x een Comprak moederbord ingezet uit zo'n desktop P3 ding.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Wat heb je staan, in welke staat is het, en zit er een voeding bij?
uiteraardquote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ding heb ik uit de doos gehaald en 1x een Comprak moederbord ingezet uit zo'n desktop P3 ding.
Die wilde niet doorstarten zonder chassisfan aangesloten met natuurlijk een aparte stekker eraan.![]()
Een mAtx voeding zit erin.
Mocht degene in 't topic mAtx gevraagd 'm willen dan gaat die voor .![]()
Heb je toevallig ook nog een merk / type erbij?quote:
Inwin V500quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
Heb je toevallig ook nog een merk / type erbij?
Ben al voorzienquote:Op donderdag 29 december 2005 02:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ruilen tegen 2 grote Philips boxen met ingebouwde versterker, af te halen in den haag![]()
Denk het van niet aangezien het chipset hetzelfde is.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik gebruik nu een Aopen MX4 boardje met ook i865 chipset, maar heeft slechts 3 pci-slots en twee geheugen bankjes. Zou ik opnieuw XP moeten installeren als ik het board vervang voor die van jou?
Tis zeker een mooie prijs, tis de nieuwprijs / 2quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef CecilBDemented het volgende:
heb wel intresse in het moederbord!!!!
mail me maar 45 is mooie prijs
Uhhuhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:36 schreef CecilBDemented het volgende:
hey TS heb je inmiddels de betaling binnen![]()
Sterker nog, paar dagen geleden ging een P4C800-E deluxe voor weinig via V&A de deur uit...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:04 schreef shaun81 het volgende:
Godver ahd ik deze nu maar eerder gezien, vorige week de p4p800 glan/sata gekocht aangezien de p4p800 deluxe nergens meer te krijgen is in omgeving zuid holland.
We gaan idd offtopic, maar het is toch al verkocht, moet nog alleen worden opgestuurd, dus niet zo erg als we maar niet te lang doorgaan he...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:08 schreef shaun81 het volgende:
en dan betaal ik 85 voor de glan/sata pffff en dat terwijl ik toch goed hier alles in de gaten houd maar ja ik ga weer offtopic pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |