ik ben er nog nooit geweest, hoop niet dat het eens oort winter-salou is...quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Niet gedacht dat daar nog zo veel Nederlanders naar toe gaan.
Morgen een dagje in-skiën in Winterberg,.
hopelijk valt die hoeveelheid nog ff in Val Thorensquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
in ieder geval is de sneeuw er goed. momenteel 40 cm dal en 70 cm berg![]()
Deze week valt er nog een flinke hoeveelheid in VT, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hopelijk valt die hoeveelheid nog ff in Val Thorens
3 jaar geleden was het ideaal: de zaterdag dat wij aankwamen heeft het de hele dag en nacht gesneeuwd, de volgende ochtend toen we voor het eerst gingen skien scheen de zon prachtig en was de sneeuw heerlijk (een halve meter verse poedersneeuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef WorstKaas het volgende:
[..]
Deze week valt er nog een flinke hoeveelheid in VT, maak je geen zorgen.
Vorig jaar kwam de sneeuw ook pas laat op gang.
Ik ben er gisteren geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef Sport_Life het volgende:
hmm misschien volgende week n dagje Winterberg..![]()
.
mijn ervaring in Val Thorens is dat bij lawinegevaar eigenlijk altijd alle pistes gewoon open zijn, het gevaar geldt meer voor off-piste.quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:08 schreef spooky1234 het volgende:
Vrijdag ga ik een lang weekendje Les Deux Alpes doen.
Ik vraag me alleen af in hoeverre 4/5 lawine gevaar vervelend zal zijn... Ik ben niet van plan om offpiste te gaan maar t zou wel relaxed zijn als genoeg pistes en liften open zijn.
Heeft iemand toevallig ervaring met een rit naar de alpen buiten tolwegen om? Ik zit er dit jaar aan te denken want het scheelt 2 keer 40 euro als ik de tolwegen vermijd en volgens de routeplanner heb ik per keer 2 uur extra reistijd. Dat zijn een hoop biertjes.. maar ik vraag me alleen af hoe duidelijk is het om de weg te vinden buiten de tolwegen en hoe veilig zijn die wegen?
Dezelfde schoenen nog snel gekocht voor vertrek begin december, inmiddels weer terug gebracht. Volgens mij een prima schoen, maar het was een probeersel met mijn moeilijke voeten. Ik had geen tijd om Strolz schoenen te laten maken, dan ben ik van het gezeur af. Maar goed, deze gaan dus weer terug en afspraak maken bij mr. Strolz, kan niet wachten...quote:
Beter!! Mijn vakantie richting Ortisei is een beetje op losse schroeven komen te staan ivm veranderende plannen van mijn reisgenoten,quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:03 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik ga dadelijk de aanbetaling doen voor mijn pensionnetje. vrijdag de 13e rijden we richting Italië![]()
Daar kan ik altijd heel slecht tegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Beter!! Mijn vakantie richting Ortisei is een beetje op losse schroeven komen te staan ivm veranderende plannen van mijn reisgenoten,.
je moest inflitsenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef eL. het volgende:
[afbeelding]
(later zal ik een linkje plaatsen met alle foto's)
Ik eind jan, begin feb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:59 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga begin februari weer een weekje naar Saalbach/Hinterglemm.
Hoorde dat er vandaag veel sneeuw gevallen was daar.
vanwege de schaduw..quote:
Ben benieuwd naar je linkje met foto's aangezien ik ook in Solden geweest ben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef eL. het volgende:
(later zal ik een linkje plaatsen met alle foto's)
Ik snapte je wel, maar inflitsen over dát oppervlak lijkt me een beetje moeilijk gaan. De foto die ik postte was nog onbewerkt en kwam uit mijn DSLR, waarmee ik heb onderbelicht, om alle info op de plaat te krijgen. Dit is ongeveer wat het moet worden (uiteraard zijn dit andere foto's en gestitched) .....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef Ewaldus het volgende:
vanwege de schaduw..
maar serieus mooie foto.. met die 'sneeuwstormen' daar op dat topje in de verte..
Denk dat het wel druk zal zijn omdat je in de vakantieperiode zit, voor de rest geen idee, ben nog nooit in dat gebied geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Chepke het volgende:
Ik ga naar Zell am See eind februari. Ben er nog nooit geweest, kan iemand mij er iets over vertellen wat betreft drukte op pistes, sneeuwzekerheid, uitdagende pistes ja/nee enz...
Ik ga er ook heenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Chepke het volgende:
Ik ga naar Zell am See eind februari. Ben er nog nooit geweest, kan iemand mij er iets over vertellen wat betreft drukte op pistes, sneeuwzekerheid, uitdagende pistes ja/nee enz...
Weet ik nog niet, heb niet zelf geboekt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen![]()
Welk hotel/pension zit je?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |