ja, gister was dat toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow, da's lang geleden. Dat mn paps en mams gingen zeuren als ik gedronken had
De laatste keer dat ik alcohol genuttigd heb, was vorig jaar met O&N. Een kwart glaasje champagnequote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Het_Biertje het volgende:
ja, gister was dat toch?
Wees gerust; niet uit principe hoor, maar uit lijfsbehoudquote:
ElisaB is gaafquote:
om ff in ONZ termen jouw kreet te beantwoorden; pauper!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef schvvmert het volgende:
Waarom zijn altijd die batterijen leeg van de Digicam als je dat ding nodig hebt?![]()
Een BR hieronder in de regel blaatquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef RemcoDelft het volgende:
En omdat dit een heerlijk offtopic topic is: jij kan me vast verklappen hoe ik een BR hieronder in die regel blaat krijg...![]()
Ow....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Pffff.....vrouwen.
Kijk eens in z'n sig
Als ware V&A junk , van een PC kast.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar wil je op dit tijdstip nog foto's van maken dan
je gaat toch niet die kast met die stickers kopen hequote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ware V&A junk , van een PC kast.![]()
Het is tof om pauper te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
om ff in ONZ termen jouw kreet te beantwoorden; pauper!
Check this:quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef schvvmert het volgende:
Als ware V&A junk , van een PC kast.![]()
alleen van licentiesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je pass kwijt, geen idee van signatures, weet je überhaupt iets van computers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |