quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]haha ik heb hier wel een stuk Jungle liggen dat ik vrijwel nooit gebruik
Ah, joh geeft niks hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt me laatst al zo'n geweldige envelop gestuurd..![]()
Heb je misschien ook interesse in iets van Coolaulin, Angels Delight, Silky Underwear, Smitten, Cereology of Milky Bar?
Wat vind je trouwens van Jungle (aangezien je het niet echt gebruikt)?
Okay dank je wel , weet ik genoegquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:04 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat is alleen nu te koop. En tot de voorraad op is.
Ik heb in mei en in juni en in augustus,(die maanden ongeveer) toch her en der nog snowcake kunnen vinden. Eerst in de Kalverstraat, toen in Düsseldorf, en daarna in Praag.
Wat leuk Sanne! Wat staat erop?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef Sanne het volgende:
Had ik al verteld dat ik van mijn vriendinnetje voor Kerst een Lush T-shirt heb gekregen?
Ben er zo trots op, doe hem met de volgende meeting aan!
Het Lush logoquote:
terugbrengen naar de winkel misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn Sympathy for the Skin mag dus echt de bak in. Het is bruin aangekoekt met lobbige yoghurtachtige substantie erop, en ruikt ook naar lobbige yoghurt. Hm. En hij was officieel nog lang niet over de datum maar misschien dat er een evil soort bacterieen in terecht is gekomen die dacht dat het straciatellayoghurt was.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef kwakveense het volgende:
bah...herbalism eruit...
hey shirley, als je het zo leuk vindt om mensen blij te maken met proefjes? ik heb deze week mijn eerste bestelling gedaan bij lush en ben erg nieuwsgierig naar andere producten>?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Shirley het volgende:
@morgaine21: De Godiva is vandaag met de post gegaan.
@Sweetsixteen16: Ik heb net je proefjes gemaakt ( zo leuk om te doen!) en die gaan morgen op de post!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey shirley, als je het zo leuk vindt om mensen blij te maken met proefjes? ik heb deze week mijn eerste bestelling gedaan bij lush en ben erg nieuwsgierig naar andere producten>?
Meaghan stuurt me ook wat monstertjes, maar als je nog zin hebt???
Gewoon naar Lush e-mailen, volgens mij moet je gewoon een nieuwe krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn Sympathy for the Skin mag dus echt de bak in. Het is bruin aangekoekt met lobbige yoghurtachtige substantie erop, en ruikt ook naar lobbige yoghurt. Hm. En hij was officieel nog lang niet over de datum maar misschien dat er een evil soort bacterieen in terecht is gekomen die dacht dat het straciatellayoghurt was.
Moest heel erg snel, ik dus de site opengegooid en e.e.a. opgenoemd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das mooi flugeltje![]()
Wat heb je gekozen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |