idd.. anders kan ik ook wel 325 zeggenquote:
Ja, hallo.. voor die prijs heb ik natuurlijk weer liever deze pcquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Opperuiver.com het volgende:
neej...als Kluupkluup al zijn boden intrekt zijn we terug op 350,- eigenlijk 325,- zelfs...
Inderdaad haha.. Al iets gehoord?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Kijk.. anders had ik het met jou (Opperuiver.com) op een akkoordje kunnen gooien.. Ik de pc voor 325 en ik maak 20 euro naar jou over als jij je boden intrekt
Wat ja meen je niet..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Opperuiver.com het volgende:
Haha... He dit lijkt wel handel met voorkennis...![]()
Was al in Roermond net....![]()
Hij wil iets kwijt maar reageert traagquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef Kluupkluup het volgende:
update:
ik wacht nog steeds op een reactie van de TS v/h barebone systeem
Zo te zien is de deal rond met je barebone tog?quote:is prima...ik doe er toch niets meer mee..
voor de duidelijkheid.. er zit GEEN Windows XP Mediacenter media of -licentie bij..
De software staat er op het moment echter wel op en functioneert naar behoren..
Ook zit er geen toetsenbord of muis bij. Het is de computer configuratie zonder invoer of uitvoer apparatuur. (met uitzondering van de Microsoft Remote natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |