quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:25 schreef outcast_within het volgende:Ik herinner me toen ik tien was dat we een kerstboom thuis hadden en ik vond hem zo mooi dat ik het zonde vond om em weg te doen.
Dus toen bleef die staan. Toen werd ik jarig en iedereen verbaasd hee wat doet die kerstboom daar nog? (Het was toen midden april).
Ik denk dat ik win, maar goed. Wie heeft het langste een opgetuigde kerstboom binnengehad? En anders hoe lang geniet jij na van je opgetuigde boom?
![]()
Wij winnen
![]()
Wij winnen
Bij mij in het studentenhuis heeft 'ie zeker een jaar en 3 maanden gestaan. En het was een echte! Op het laatst meer bruin dan groen, maar er zaten nog wel een paar naalden aan (die toevallig rechtop bleven staan ofzo
![]()
). Als je er per ongeluk tegenaan stootte dan viel de helft van wat er nog aanzat op de grond...
Tsja, het was echt een lelijk, vies ding. Maar hij hoorde er gewoon bij. Toen twee van mijn huisgenoten beneden grote schoonmaak hielden hebben ze hem na zo'n 15 maanden dus toch weggegooid
![]()
Sindsdien hebben we er ook geen mee gehad. We konden die eerste toch nooit meer echt vervangen natuurlijk
Ik weet dat er beneden een foto hangt met de kerstboom erop, ik zal eens zoeken of we die nog digitaal hebben!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op
www.weeshuisperu.nl !