Luie kerstbig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef Euc- het volgende:
Zozo, rond de tijd dat Bluezz haar laatste post in dit topic postte rolde ik mijn bed uit
Ff alle slaap die ik de afgelopen dagen gemist had ingehaald, damn wat was ik moe zeg. Nu ff een paar dagen he-le-maal niks doen
Mijn thee is zó pimp dat 'ie een gouden randje op het kopje heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Opgepimte thee
Een gat in de markt
Uh nee. Hier in Nederland is alles wat glimt en schittered opeens "bling".quote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef krakkemieke het volgende:
Opscheppen, ipv laten zien wat je kan?
Ik kan de zon niet eens zien vanaf mijn werkplekquote:Op woensdag 28 december 2005 09:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een filosofische gesprekken opeens in SC zeg
Ik wil alleen maar even zeiken:
Collega's en patiënten die niet op komen dagen, een kapotte kachel hier (steenkoud) en ik word steeds van het netwerk geflikkerd...
ARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
Maar ja, de zon schijnt wel gelukkig![]()
Ik zie via een stukje van 10 cm ofzo een minstukje "lucht" en de weerkaatsing van de zon via het parnassia-gebouw voor het ziekenhuis...quote:Op woensdag 28 december 2005 09:39 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik kan de zon niet eens zien vanaf mijn werkplek![]()
Fijn he, dat werken in de zorgquote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet.
Geen zon.
Wel pat. die komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |