ik heb het ook een vriendin beloofd, en dat is gemeen als je dat afzegt.. ik ben soms wel vredelievend..quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:25 schreef Aurelium het volgende:
Ziek melden. opgelost.
in dat geval niet klaagbaaken en gewoon gaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:25 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb het ook een vriendin beloofd, en dat is gemeen als je dat afzegt.. ik ben soms wel vredelievend..
heel simpel, bal in het netje is 5 puntenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:34 schreef Lianne__ het volgende:
(nou moet ik eerlijk zeggen.. dat ik niks van volleybal af weet.. qua tellen enzo.. :$ )
Niet? Haal dat net dan gewoon weg...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:36 schreef Lianne__ het volgende:
de bal moet helemaal niet in het net.. dat weet ik dan weer wel..1
Mits ze het via een handstand doet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel simpel, bal in het netje is 5 punten
Beter dan een half jaar voorwaardelijk, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:43 schreef boyv het volgende:
knapzakuren? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:21 schreef Lianne__ het volgende:
Voor school moeten wij van die knapzak uren doen..
Stel je niet niet aan doos.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:21 schreef Lianne__ het volgende:
Voor school moeten wij van die knapzak uren doen.. (vrijwillegerswerk..) dat is al retesaai, ik krijg er hier wel veel voor. Maar toch.. weg vakantie.. en dan moet ik zo fietsen.. door de sneeuw.. hmpf!
Deze twee samen in een zin snap ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:21 schreef Lianne__ het volgende:
...moeten wij... ...vrijwillegerswerk...
Ik zoek toevallig nog iemand voor vrijwillegerswerkquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:21 schreef Lianne__ het volgende:
Voor school moeten wij van die knapzak uren doen.. (vrijwillegerswerk..)
50 uur verplicht vrijwilligers werk voor de bovenbouw van de havo. dit jaar moet ik er 30 doen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:43 schreef boyv het volgende:
knapzakuren? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
nou nee hoor, gister begonnen, vandaag ziek gemeld... ik viel in slaahaaap!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:25 schreef buzzer het volgende:
het lijkt mij juist een leuke bezigheid in de Kerstvakantie... Jammer dat er geen handbaltournooien zijn verder
ooit gehoord van de term, VERPLICHT!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:50 schreef longinus het volgende:
Meld je nooit als vrijwilliger.
hoezo vrijwilliger? er is geen sprake van vrije wilquote:Op woensdag 28 december 2005 09:22 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ooit gehoord van de term, VERPLICHT!
(voor overgang... noujaaaaaa zeg! )
Wat ben jij een zielig kutkind zeg, sterf ff lekker met je doorzettingsvermogen van een opgewarmd pakje boter. Jij bent niets beter dan een hoop stront imo.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nou nee hoor, gister begonnen, vandaag ziek gemeld... ik viel in slaahaaap!
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig kutkind zeg, sterf ff lekker met je doorzettingsvermogen van een opgewarmd pakje boter. Jij bent niets beter dan een hoop stront imo.
Het is schoolwerk, dus moet je het doen. Sim-pel.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
anders hou je gewoon je bek...dat meisje heeft groot gelijk
Ze heeft zich er zelf voor op gegeven, ze wist wat ze moest gaan doen, dus kom nou niet met dit argument aan zetten.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan kan het nog wel kut zijn.... als je er nog ook maar iets van zou leren geef ik je gelijk...maar een beetje de volleybal score bijhouden in je vakantie..... fuck off he.. echt weer een of andere minister die dacht "het zou leuk zijn als de jeugd wat meer vrijwilligers werk doen"
ik zeg toch.. had ik dat maar nooit gedaan, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er niet om mag klagen, en trouwens, zullen we jou er eens neerzetten, kijken of jij er blij van werd. en dan laten we je wel tellen bij het andere geslacht natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft zich er zelf voor op gegeven, ze wist wat ze moest gaan doen, dus kom nou niet met dit argument aan zetten.
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoezo vrijwilliger? er is geen sprake van vrije wil
Ik heb iig ballen genoeg om te gaan en me niet ziek te melden. Je klaagt niet alleen, je meldt je nog ziek ook. Doorzettingsvermogen, pakje boter, de rest ken je nu wel neem ik aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:42 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik zeg toch.. had ik dat maar nooit gedaan, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er niet om mag klagen, en trouwens, zullen we jou er eens neerzetten, kijken of jij er blij van werd. en dan laten we je wel tellen bij het andere geslacht natuurlijk![]()
ja maar opmerkingen als het is schoolwerk dus je moet het maar doen is ook een beetje domquote:Op woensdag 28 december 2005 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft zich er zelf voor op gegeven, ze wist wat ze moest gaan doen, dus kom nou niet met dit argument aan zetten.
ik heb er gister 12 uur gezeten, was om half 12 thuis, heb nou geen kloten zin meer.. ze kunnen mij in een knup gaan hangen!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb iig ballen genoeg om te gaan en me niet ziek te melden. Je klaagt niet alleen, je meldt je nog ziek ook. Doorzettingsvermogen, pakje boter, de rest ken je nu wel neem ik aan.
juist ja.. maar ik wil wel graag over, dus dit moet!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar opmerkingen als het is schoolwerk dus je moet het maar doen is ook een beetje dom
als de overheid zegt spring van een brug doe je het toch ook niet
Dat is helemaal een kromme vergelijking. Immers, de overheid zegt wel dat je examen moet doen, en daar probeert niemand onderuit te komen volgens mij?quote:Op woensdag 28 december 2005 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar opmerkingen als het is schoolwerk dus je moet het maar doen is ook een beetje dom
als de overheid zegt spring van een brug doe je het toch ook niet
Dus omdat je "geen zin meer hebt" laat je ze daar maar lekker stikken?quote:Op woensdag 28 december 2005 09:46 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb er gister 12 uur gezeten, was om half 12 thuis, heb nou geen kloten zin meer.. ze kunnen mij in een knup gaan hangen!
Als jij het wel grappig vind, ga jij het dan lekker even doen..!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is helemaal een kromme vergelijking. Immers, de overheid zegt wel dat je examen moet doen, en daar probeert niemand onderuit te komen volgens mij?
Besides, wat is 50 uur vrijwilligerswerk nou op een heel leven....doe je zelf aan sport?
Ga dan maar eens na hoeveel vrijwilligers zich het gompes lopen om jou je sport te laten doen, maar dat zal je denk ik niet doorhebben met zo`n tunnelvisie als de jouwe.
ze hebben reserves, die mogen ook wel wat doen..quote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat je "geen zin meer hebt" laat je ze daar maar lekker stikken?
Ik doe me vrijwilligerswerk zonder enige verplichting, daar kan jij nog wel even wat van leren imo.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:49 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Als jij het wel grappig vind, ga jij het dan lekker even doen..!
en trouwens, ik fitness, reken maar dat die mensen goed betaald krijgen!
ik zit op fiteness dus iedereen die daar rondhuppelt krijgt goed betaald hoor.... en die mensen die meehelpen met dat pauper voetbal die kiezen er voor en worden niet gedwongen door schoolquote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is helemaal een kromme vergelijking. Immers, de overheid zegt wel dat je examen moet doen, en daar probeert niemand onderuit te komen volgens mij?
Besides, wat is 50 uur vrijwilligerswerk nou op een heel leven....doe je zelf aan sport?
Ga dan maar eens na hoeveel vrijwilligers zich het gompes lopen om jou je sport te laten doen, maar dat zal je denk ik niet doorhebben met zo`n tunnelvisie als de jouwe.
Oja, fitness, dat is tegenwoordig weer zo`n mode verschijnsel. En met voetbal en de vereniging leer je iig wat vrijwilligerswerk inhoudt en krijg je een beetje normen en waarden besef. Maar ja dat kan de jeugd van jullie leeftijd tegenwoordig geen reet meer schelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zit op fiteness dus iedereen die daar rondhuppelt krijgt goed betaald hoor.... en die mensen die meehelpen met dat pauper voetbal die kiezen er voor en worden niet gedwongen door school
ik zou graag met je ruilen, dat is leuk! als ik met kleintjes kon werken, geweldig, maar dit .. nee hoor, en trouwens, wat dacht van kilometers huiswerk, dus die 50 uur is WEL veel, als je nagaat hoe veel ik nog aan mijn huiswerk moet besteden.. Ik heb vakken zoals wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie en biologie, daar ben je niet zo 1 2 3 mee klaar.. en als je dan nog vrijwilligers werk moet doen.. ''daaaag sociaal leven..! ''quote:Op woensdag 28 december 2005 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe me vrijwilligerswerk zonder enige verplichting, daar kan jij nog wel even wat van leren imo.
Ik doe aan voetbal, en hoeveel mensen er daar nodig zijn om de vereniging draaiende te houden, dat wil jij niet weten. Ik begeleid en train kleintjes, sta af en toe achter de bar en o ja, ik onderhoud de website! Goh, dat zijn toch wel meer dan 50 uur, en dat in 1.5 maand!
En wat doe JIJ voor de maatschappij, behalve op je pc msn-en, jezelf vol vreten van het geld van je ouders, en klagen over je zware schoolleven met wel 50(!) uur vrijwilligerswerk voor een heel schooljaar?
Meid, ga nooit 40 uur werken, want vergeleken bij dat is jouw schoolwerk peanuts.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik zou graag met je ruilen, dat is leuk! als ik met kleintjes kon werken, geweldig, maar dit .. nee hoor, en trouwens, wat dacht van kilometers huiswerk, dus die 50 uur is WEL veel, als je nagaat hoe veel ik nog aan mijn huiswerk moet besteden.. Ik heb vakken zoals wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie en biologie, daar ben je niet zo 1 2 3 mee klaar.. en als je dan nog vrijwilligers werk moet doen.. ''daaaag sociaal leven..! ''
sorry maar ik fitness al 4 jaar .. dus mode verschijnsel? jij heb een beetje een erg grote bek en doet iedere keer erg verontwaardigt maar elk argument wat je hebt slaat nergens op. ik weet niet hoe oud je bent maar ik durf te wedden dat ik zat mensen van jou leeftijd ken die ook niets met vrijwilligers werk hebben.. ik vind het super van je dat je het doet daar niet van ! maar je bent je mening een beetje aan het opdringen. als jij iets belangrijk vind hoeft de rest van de wereld dat niet te vinden.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oja, fitness, dat is tegenwoordig weer zo`n mode verschijnsel. En met voetbal en de vereniging leer je iig wat vrijwilligerswerk inhoudt en krijg je een beetje normen en waarden besef. Maar ja dat kan de jeugd van jullie leeftijd tegenwoordig geen reet meer schelen.
?? want???quote:Op woensdag 28 december 2005 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, ga nooit 40 uur werken, want vergeleken bij dat is jouw schoolwerk peanuts.
Mja we dwalen af. Het ging over de TS en haar gebrek aan motivatie om vrijwilligerswerk te doen, zelfs al is het verplicht voor school.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry maar ik fitness al 4 jaar .. dus mode verschijnsel? jij heb een beetje een erg grote bek en doet iedere keer erg verontwaardigt maar elk argument wat je hebt slaat nergens op. ik weet niet hoe oud je bent maar ik durf te wedden dat ik zat mensen van jou leeftijd ken die ook niets met vrijwilligers werk hebben.. ik vind het super van je dat je het doet daar niet van ! maar je bent je mening een beetje aan het opdringen. als jij iets belangrijk vind hoeft de rest van de wereld dat niet te vinden.
Moet je nagaan: van half negen s`ochtends werken en tot half 6 s`avonds doorgaan! De horror!quote:
dat is idd erg makkelijk om te roepen dat we afdwalen. het ging helemaal niet over het bebrek aan motivatie het ging er om dat ze het kut vond. jij maakte er gebrek aan motivatie van.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja we dwalen af. Het ging over de TS en haar gebrek aan motivatie om vrijwilligerswerk te doen, zelfs al is het verplicht voor school.
nee voetbal is heilig, en wat is er nou weer mis met fitness, moet ik dan gaan doen, op mn luie reet zitten, andere sporten ben ik nou eenmaal niet zo goed in, ik dans daarnaast ook nog, volgens jou zeker ook een of ander mode verschijnsel,quote:Op woensdag 28 december 2005 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oja, fitness, dat is tegenwoordig weer zo`n mode verschijnsel. En met voetbal en de vereniging leer je iig wat vrijwilligerswerk inhoudt en krijg je een beetje normen en waarden besef. Maar ja dat kan de jeugd van jullie leeftijd tegenwoordig geen reet meer schelen.
Herhaling van haar acties:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is idd erg makkelijk om te roepen dat we afdwalen. het ging helemaal niet over het bebrek aan motivatie het ging er om dat ze het kut vond. jij maakte er gebrek aan motivatie van.![]()
![]()
lieve schat, lees jij even mijn eerste bericht even goed door, ik heb niks gezegd over geen motivatie om vrijwilligers werk te doen, maar om te tellen bij een of ander kut toernooi. Ik heb geholpen op de SPORTSCHOOL bij hun open dag, dat daarentegen was hardstikke leuk!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja we dwalen af. Het ging over de TS en haar gebrek aan motivatie om vrijwilligerswerk te doen, zelfs al is het verplicht voor school.
leer lezen.. ik heb mij ziek gemeld omdat ik geen zin had om daar een dag te slapen..quote:Op woensdag 28 december 2005 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ook lol. Maar jij bent toch ziek?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:08 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
lieve schat, lees jij even mijn eerste bericht even goed door, ik heb niks gezegd over geen motivatie om vrijwilligers werk te doen, maar om te tellen bij een of ander kut toernooi. Ik heb geholpen op de SPORTSCHOOL bij hun open dag, dat daarentegen was hardstikke leuk!
Voor school moeten wij van die knapzak uren doen.. (vrijwillegerswerk..) dat is al retesaai, ik krijg er hier wel veel voor. Maar toch.. weg vakantie.. en dan moet ik zo fietsen.. door de sneeuw.. hmpf!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:25 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb het ook een vriendin beloofd, en dat is gemeen als je dat afzegt.. ik ben soms wel vredelievend..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:40 schreef Lianne__ het volgende:
Ik ga mn nachtmerrie tegemoet! daaag!
Enzovoorts. Dit zijn volgens mij best wel zaken waaruit blijkt dat je al geen motivatie had voordat je eraan begon.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nou nee hoor, gister begonnen, vandaag ziek gemeld... ik viel in slaahaaap!
Sarcasme, lieve schat, sarcasme.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:08 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
leer lezen.. ik heb mij ziek gemeld omdat ik geen zin had om daar een dag te slapen..
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:14 schreef Lianne__ het volgende:
jij had het ervoor dat ik geen motivatie had voor VRIJWILLIGERSWERK, dat is het niet. ik heb idd geen motivatie om te tellen bij een TOERNOOI
zoek de verschillen
Kijk, nu kom je met een onderbouwde postquote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef Lianne__ het volgende:
nou, er valt ook geen speld tussen te krijgen met jou.
jij vind het geweldig
ik vind het niet geweldig
de dingen die wij eigenlijk mogen doen zijn saai. ik zal het even voor je op een rijtje zetten
Tellen bij KVT
collectebuslopen
helpen bij open dag van SCHOOL
in een bejaardentehuis helpen
straat aanvegen
en wil jij beweren dat dat niet saai is, ik heb de open dag van de sportschool met alle plezier gedaan, maar de rest, ik vind dat saai ja. (wil nog niet zeggen dat als ik er eenmaal aan begonnen ben, dat het leuk kan zijn, maar dat was in dit geval absoluut niet zo )
Uh oh busted!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:33 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer..? moet jij volleyballen..?
quote:
slotje slechte kickquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef Weekender het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Je loopt achter, woon je soms in Urk?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef Weekender het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Ooit van sarcasme gehoord?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:43 schreef Lianne__ het volgende:
Na bijna anderhalve maand zegt weekender gelukkig nieuwjaar?
Nu al..?
of nu pas?
of weet je nu pas hoe je het moet schrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |