ja... ik kan goed liegenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Rens dacht echt dat jij haar had
Wat heb jij gekregen dan?
Vetjequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
Ben benieuwd
En op naar oud en nieuw!!
Iemand nog vuurwerk?
Mooi,... heb nog wat messing voor je liggen hier.... !quote:
Sokken jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja... ik kan goed liegen![]()
8 paar zwarte sokkendie vragen we echt elk jaar met kerst
![]()
chroompoets en poetsdoeken voor mijn motor
Chroompoets... dat gebruikt ie ook vast voor zijn bling blingquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,... heb nog wat messing voor je liggen hier.... !
die mooie lamp van jullie zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,... heb nog wat messing voor je liggen hier.... !
Was een fantastische kerst !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:37 schreef Quinny het volgende:
Ja oud en nieuwEn daarna de depri maand
Mag je weer lekker aan het werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:37 schreef Quinny het volgende:
Ja oud en nieuwEn daarna de depri maand
Ja heb er zin inquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag je weer lekker aan het werk
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Sorry schat maar Daan heeft opgehangen![]()
Ze zijn er eindelijk achter wat het is... heb een klapper lijn... dus af en toe slaat de Inet verbinding eruit.....quote:
een klapperlijn ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn er eindelijk achter wat het is... heb een klapper lijn... dus af en toe slaat de Inet verbinding eruit.....
Volgende week gaan ze dat maken in de centraleMaarja,......... nog maar even wachten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Sorry schat maar Daan heeft opgehangen![]()
Een klapperlijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn er eindelijk achter wat het is... heb een klapper lijn... dus af en toe slaat de Inet verbinding eruit.....
Volgende week gaan ze dat maken in de centraleMaarja,......... nog maar even wachten.
Ik kan het me niet voostellen hoe je je voelt nu gijs... maar het moet fantastisch zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:46 schreef Bastard het volgende:
In dit topic verschijnen de foto's van kleine Magneet.. hup het internet op het wezen wat waarschijnlijk nu zn best doet om op aarde te komen... wat een wonder is het toch ook
Vanmorgen stond ik voor de spiegel, was net bij Jasmijn geweest en maakte me klaar om naar werk te gaan, en werkelijk, ik kan mijn leven niet anders meer voorstellen dan dat het met die kleine meid is. Ben nog steeds dolgelukkig besefte ik
Gijs ik was het zo zat..... zooo zat... ben echt boos geworden.quote:
joh.... ging je dreigen mannetje...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik was het zo zat..... zooo zat... ben echt boos geworden.
Vorige week op Jaggle.nl gezienquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk dat je hem al gedeeld dan hier met ons
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
moggeh, zomaar eens gaan tegelen dan
Heeft er iemand hier eem memorycard gekocht ?
Hoest met je kruisdoos dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
moggeh, zomaar eens gaan tegelen dan
Heeft er iemand hier eem memorycard gekocht ?
Op K3 muziekquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier is ze aan het dansen
whahahhahaha mond!!quote:
Die gabber houdingquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blank zijn heeft voordelen Gijsquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
joh.... ging je dreigen mannetje...
Het is net een elfjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nijntjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze heeft ook een Nijntje spijkerjurkje
Ze komen `m vandaag of morgen halen. Vanaf dan heb ik binnen 24 uur een nieuwe voeding, 360 en harde schijf. Ze vervangen gewoon allesquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Heb je M4 al gebeld?
Ja ergens lekker dat je een nieuwe krijgt.. maar die savegames is wel last denkquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze komen `m vandaag of morgen halen. Vanaf dan heb ik binnen 24 uur een nieuwe voeding, 360 en harde schijf. Ze vervangen gewoon allesOok m`n saved games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |