ja... ik kan goed liegenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Rens dacht echt dat jij haar had
Wat heb jij gekregen dan?
Vetjequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
Ben benieuwd
En op naar oud en nieuw!!
Iemand nog vuurwerk?
Mooi,... heb nog wat messing voor je liggen hier.... !quote:
Sokken jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja... ik kan goed liegen![]()
8 paar zwarte sokkendie vragen we echt elk jaar met kerst
![]()
chroompoets en poetsdoeken voor mijn motor
Chroompoets... dat gebruikt ie ook vast voor zijn bling blingquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,... heb nog wat messing voor je liggen hier.... !
die mooie lamp van jullie zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,... heb nog wat messing voor je liggen hier.... !
Was een fantastische kerst !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:37 schreef Quinny het volgende:
Ja oud en nieuwEn daarna de depri maand
Mag je weer lekker aan het werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:37 schreef Quinny het volgende:
Ja oud en nieuwEn daarna de depri maand
Ja heb er zin inquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag je weer lekker aan het werk
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Sorry schat maar Daan heeft opgehangen![]()
Ze zijn er eindelijk achter wat het is... heb een klapper lijn... dus af en toe slaat de Inet verbinding eruit.....quote:
een klapperlijn ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn er eindelijk achter wat het is... heb een klapper lijn... dus af en toe slaat de Inet verbinding eruit.....
Volgende week gaan ze dat maken in de centraleMaarja,......... nog maar even wachten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Sorry schat maar Daan heeft opgehangen![]()
Een klapperlijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn er eindelijk achter wat het is... heb een klapper lijn... dus af en toe slaat de Inet verbinding eruit.....
Volgende week gaan ze dat maken in de centraleMaarja,......... nog maar even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |