Waar ben je zoal geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
bij iedereen in totaal![]()
Maar ik zal er niet lichter op geworden zijn
Beek en Donk, Maastricht, Helmondquote:
Ik val niet zo op blond, voor de rest ben je er lekker op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Golfer: Mjah, en wat vind je van m'n geblondeerde haren?
Oh oooooooh ... volgens mij moet ik meer doen dan een Roosviceetje geven om dit weer goed te maken....quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik val niet zo op blond, voor de rest ben je er lekker op vooruit gegaan.![]()
Beek en Donk --> mijn ouders en veel vriendenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vet spannend. Woont daar veel familie?
Aan mij, natuurlijk. Das duidelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Danny B. ook een SMS gestuurd, dat we bij Groningse winst de Alblasserdamse brug opblazen. Kijken waar hij meer aan gehecht is, clauwheee.
En logischquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Aan mij, natuurlijk. Das duidelijk.
Goed hoor, vrij normaal. Zondag schoonfamilie, gisteren eigen familie. Met m'n zwager en pa nog Talpa de wedstrijden gekeken. Feyenoord won zowaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef dndiek het volgende:
Hoe is jouw kerst geweest MM?
Ow jij gaat nu gelijk weer voor de punten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En logischTsja MM, elk nadeel hep een voordeel
Uiteraard wil ik in no-time weer een topscore behalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow jij gaat nu gelijk weer voor de punten?
Markus maakt er 3quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef borisz het volgende:
Markus zorgt voor de doelpunten vanavond
Dus hij gaat zijn eigen keeper 3x passeren. Want alles is voor Bassie en die gaat weer de nul houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |