Ojeeeeeeeeeee, ik zag dat je zei laatstequote:
Ik had al een Fok meet voorgesteld om te helpen bij de afkickverschijnselen... soort groepstherapiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En hier heeft de twijfelaarster geen weerwoord.
FB: slaap lekker, [afbeelding] want ik snap dat je de kracht niet op kunt brengen om ons, BB ontheemden bij te staan en te helpen met hun afkickverschijnselen![]()
*helmut Lotti draai*quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen![]()
Nickx is er nog niet![]()
LOTR (TT) - Requiem for a dream op heeft staan![]()
Niet illegaal toch zeker hehquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, zo'n dikke week later heb ik hem dan eindelijk binnen!!
Hahaha geeft niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ojeeeeeeeeeee, ik zag dat je zei laatste, daarna de
, dus ik denk FB gaat ff truste zeggen.
Blijft leuk he dat tikken zo![]()
Geeft niet joh! Snap het ook wel hoor. Kerst kan met de emotie spelen he.. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Kerst is voorbij. Je bent er weer 'n jaar vanaf! Hopelijk gaat het ondertussen iets beter met je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenHet blijft voor mij gewoon een tijd dat ik in bed moet blijven met de dekens over mijn kop en me vooral stil moet houden. Dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld
![]()
![]()
![]()
Ik ben hartstikke braaf!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet illegaal toch zeker heh![]()
Ik slinger regelmatig limewire aan als ik een mooi nummer ergens hoor![]()
Gaat ie nog Dizzy of moet ik de mannen met de witte jassen inschakelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
*helmut Lotti draai*![]()
Heerlijk met zijn tierietumbah of hoe schrijf je zo iets?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor
Maar nu ben ik wel echt weg... slaap fijn![]()
Gaat nu wel weer, Lied is afgelopen goddankquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat ie nog Dizzy of moet ik de mannen met de witte jassen inschakelen![]()
Hallo Morwen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
En heb je hem al binnen, melke?
Het gaat toch nog goed komen met jou!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor
Maar nu ben ik wel echt weg... slaap fijn![]()
We gaan stug door als de mannen met de baardenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo Morwen.[afbeelding]
Welkom wee op de derde kerstnacht in het alom veelgeprezen en door de forumadministratie ondergewaardeerde BB forum.
We gaan nu naar Nieuw jaar, vers begin, dan gaat het altijd stukken beter. Maar hou er niet van om mensen zomaar omdat ik daar zin in heb af te zeiken. Vind ik stom van mezelf en heb ik dan weer spijt van, dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef melke het volgende:
[..]
Geeft niet joh! Snap het ook wel hoor. Kerst kan met de emotie spelen he.. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Kerst is voorbij. Je bent er weer 'n jaar vanaf! Hopelijk gaat het ondertussen iets beter met je.
Helmut mag ik niet! Hij is dankzij de Nederlandse Soundmixshow bekend geworden. Laatst in een Belgisch interview hoorde ik hem zeggen dat hij 'Hollanders' maar 'n raar en idioot volk vind. Nou Helmut, steek die cd's maar in je kont!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
*helmut Lotti draai*![]()
Heerlijk met zijn tierietumbah of hoe schrijf je zo iets?![]()
ZZ-Top???quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan stug door als de mannen met de baarden![]()
I
Moses???quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
HELLUP!!!!!!!!!!!!!!! Zie het echt niet![]()
Iemand die van het volgende iets kan maken?
Zoek een woord van zes letters,
dat de naam van een stroom in het
Midden-Oosten geeft. Schikt u die letters enigszins en haalt u één dubbele weg, dan
krijgt u de naam van een geloofsheld die
aan die stroom 'n merkwaardige nacht doorbracht.
Vul in: stroom,geloofsheld
Zelf denk ik nog steeds aan een rivier, en aan de bijbel ofzo.... Maar zal wel weer te simpel gedacht zijn
*zucht*
Geeft niet! Zand er over!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We gaan nu naar Nieuw jaar, vers begin, dan gaat het altijd stukken beter. Maar hou er niet van om mensen zomaar omdat ik daar zin in heb af te zeiken. Vind ik stom van mezelf en heb ik dan weer spijt van, dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld![]()
Gingen die niet varen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan stug door als de mannen met de baarden![]()
I
Oeh, een cryptogramquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
HELLUP!!!!!!!!!!!!!!! Zie het echt niet![]()
Iemand die van het volgende iets kan maken?
Zoek een woord van zes letters,
dat de naam van een stroom in het
Midden-Oosten geeft. Schikt u die letters enigszins en haalt u één dubbele weg, dan
krijgt u de naam van een geloofsheld die
aan die stroom 'n merkwaardige nacht doorbracht.
Vul in: stroom,geloofsheld
Zelf denk ik nog steeds aan een rivier, en aan de bijbel ofzo.... Maar zal wel weer te simpel gedacht zijn
*zucht*
Sorry Dizzy, I_Doubt had het goedquote:
Nu ff Sneeuw dr over, geen zand dan smelt de sneeuw en moet morgen nop sneeuwpoppen bouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |