Nogmaals. Home van Michael Buble. Je hoeft alleen maar alles exits achter elkaar te plakken en klaar is Pc eendquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tekst moet een beetje passen bij BB, dat is de bedoeling.
En om het moeilijker te maken, heb ik niet alle beelden
Whiz weet ik niet eens wat het betekend, en kid was het maar waar, maar alles is relatief natuurlijkquote:
olijfje is ook een goeiequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht ja
of lets get physical.
Ik wil niet weten wat dan de normale mode isquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawéllll....![]()
Nu volgend weekend nog.![]()
Daarna ga ik weer in de normaal mode.![]()
Ik zou wel nu live beelden van Dido en Roel willen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
persoonlijk heb ik niet zoveel behoefte aan Dido Roel beelden nog eens dus vandaar dat ik zoek naar iets anders
Die 'lul' heeft wel 10.000 euro gekregen voor het roken van sigaretjes! Dat kunnen andere 'lullen' niet zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou wel nu live beelden van Dido en Roel willen hebben.
Dido zal die lul toch inmiddels wel gedumpt hebben??
Dat is wel jouw probleem ja.........quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Whiz weet ik niet eens wat het betekend
nee man volgend weekend pas, kerst met ouders enz enz, dus volgend weekend is het overquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou wel nu live beelden van Dido en Roel willen hebben.
Dido zal die lul toch inmiddels wel gedumpt hebben??
Ik heb nog iets van 15 gig beelden, als ik er nog wat mee doe, heb ik het niet allemaal voor jan lul opgenomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is nu toch afgelopen??![]()
Of voor jou nog niet??![]()
You make me feel, van aretha franklinquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
Bicycle Race van Queen is wel een heel erg goeie!![]()
I Feel like a natural woman van...? weet ik het? is ook geinig als je de dames beelden achter elkaar zet van het "tutten"![]()
Op de schaal van ruim drie ton blijft het een lul!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Die 'lul' heeft wel 10.000 euro gekregen voor het roken van sigaretjes! Dat kunnen andere 'lullen' niet zeggen
Bel Sjonnie eens......quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 15 gig beelden, als ik er nog wat mee doe, heb ik het niet allemaal voor jan lul opgenomen
Misschien verkopen aan ex BBers?
Die zaten toch altijd zo te geilen op een best off DVD, die er anders toch waarschijnlijk nooit komt
Ik vind haar stem iets minder. Of anders gezegd. Ik heb andere stemmen gehoord die ik mooier, doorleefder vind. In het Ierse genre wordt hier momenteel nogal eens Loreena McKennitt ten gehore gebracht..quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
[..]
Het is wel sentimentele muziek. I cried for you vind ik persoonlijk het persoonlijkst en daarom ook het mooist
Ik had hem ( als ik vrouw zou zijn) voor de kerst al gedumpt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nee man volgend weekend pas, kerst met ouders enz enz, dus volgend weekend is het over![]()
Dat was toch meer jouw probleem geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is wel jouw probleem ja.........![]()
Wat maakt dat jou dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de schaal van ruim drie ton blijft het een lul!!!![]()
Die dus!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
You make me feel, van aretha franklin
Heb ik niet zo heel veel beelden van geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
Bicycle Race van Queen is wel een heel erg goeie!![]()
I Feel like a natural woman van...? weet ik het? is ook geinig als je de dames beelden achter elkaar zet van het "tutten"![]()
Kan je ons een indicatie geven van de beelden die je nog hebt? Misschien is het dan makkelijker voor ons om mee te denken over muziek erbij. Welke kant zit je op te denken, wel aspect wil je belichten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 15 gig beelden, als ik er nog wat mee doe, heb ik het niet allemaal voor jan lul opgenomen
Misschien verkopen aan ex BBers?
Die zaten toch altijd zo te geilen op een best off DVD, die er anders toch waarschijnlijk nooit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |