Hoezo? Volgens mij lees ik ergens overheen ofzo...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Edit: Dat gaat dus niet meer. Wat ontzettend stom. Sorry hoor.
dat deed ik in eerste instatie ook. Hij schrijft "Afgelopen week" dus dan heb je aan een MAP niks meer. Maar ik vind het dus wel ontzettend stom dat ze daar zelf niet opgekomen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Morning-after pil.
info Of google er eens over.
[..]
Hoezo? Volgens mij lees ik ergens overheen ofzo...
Oooh, beetje laat ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
dat deed ik in eerste instatie ook. Hij schrijft "Afgelopen week" dus dan heb je aan een MAP niks meer. Maar ik vind het dus wel ontzettend stom dat ze daar zelf niet opgekomen zijn![]()
![]()
![]()
Bijna goed. De eerste dag van de menstruatie is dag 1 van de cyclus, dus als maandag de laatste dag was, is vrijdag ongeveer dag 9. In een optimaal milieu overleeft sperma maximaal 5 dagen, dat optimale milieu begint ongeveer dag 11 of 12.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef KieWie het volgende:
En zo heeft de dame in kwestie slechts een dag gemenstrueerd?? Normaal doen ze daar een dag of vier/vijf over. Was maandag de laatste dag?? In dat geval zit je met vrijdag op dag 4 van de nieuwe cyclus, de ovulatie vindt normaal op de helft plaats, dus rond dag 14.
Zo niet, dan gaan we hier verder!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Realzm het volgende:
nog een andere vraag die me nu te binnen schiet, heb je die condoom nog wel gevonden?
Dan is het maar goed dat ik nooit op enkel periodieke onthouding heb vertrouwdquote:
ze is clean want we vrijen vaker en alleen maar met elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef Skylar het volgende:
. Ik zal me eerder druk maken om soa's, want chlamidia heb je maar zo.
Ik zou me wanneer ik jou was me iets meer druk maken om SOA's en de manier waarop je daarmee omgaat dan waar je nu over aan het stressen bent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef pr1de het volgende:
[..]
ze is clean want we vrijen vaker en alleen maar met elkaar
Dat heb ik ook nooit begrepen, inderdaad...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:07 schreef -Wolf- het volgende:
Sorry hoor, maar als je het verschil niet merkt tussen sex met of zonder condoom....
Ze zouden mensen moeten screenen voor ze sex mogen hebben. Denk niet dat jij in aanmerking zou komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef Mattt het volgende:
Gast, ik heb die stress al 20 keer meegemaakt, en ik leer er nog steeds niks van.
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef Mattt het volgende:
Gast, ik heb die stress al 20 keer meegemaakt, en ik leer er nog steeds niks van.
Je moet je gewoon fakking niet druk maken man , als ze overtijd is , zwangerschaptestje halen , is ze zwanger, doe je abortus.
( hoop wel voor je dat je vriendin al 16 is , anders moet er een ouder mee, dan ben je de lul ja)
Succes
goh, zo heb ik nog nooit over nagedachtquote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef Mattt het volgende:
Je moet je gewoon fakking niet druk maken man , als ze overtijd is , zwangerschaptestje halen , is ze zwanger, doe je abortus.
Ah!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:09 schreef pr1de het volgende:
maar ze zegt dat er niets kan gebeuren en ze wil er niet aan denken..
Bij de meeste ja... Maar gelukkig is het echt nog nóóít voorgekomen dat een vrouw op een ander moment haar eisprong had. Nog nóóít is er een vrouw zwanger geraakt tijdens haar menstruatie. Nog nóóít is er iemand geweest die jouw redenatie er op na hield en met een ongewenst kind kwam te zitten...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef Skylar het volgende:
Volgens mij hoef je je niet druk te maken. Ze heeft op maandag gemenstrueerd en jullie hebben het op vrijdag gedaan. Ze was dus niet in haar vruchtbare periode. Dat is bij de meeste meisjes omstreeks dag 14. En misschien heeft het condoom dat er bij haar nog in zat het sperma (als dat er al was) tegengehouden. Ik zal me eerder druk maken om soa's, want chlamidia heb je maar zo.
Iemand als jij zou ik dus postnataal nog laten aborteren.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef Mattt het volgende:
*knip* oepsquote:Op woensdag 28 december 2005 10:09 schreef pr1de het volgende:
van donderdag 15 dec tot maandag 19 dec zei ze laconiek.. maar ze zegt dat er niets kan gebeuren en ze wil er niet aan denken..
volgens dit schemaatje was ze toen dus vruchtbaar.. [afbeelding]
Wie zeg dat ik geen respect heb voor mijn vriendin ?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef innovative het volgende:
[..]
Iemand als jij zou ik dus postnataal nog laten aborteren.
Wat praat jij makkelijk over het leven, over abortus (wat voor vrouwen behoorlijk ingrijpend is) en wat heb jij weinig respect voor een vriendin zeg... "Doe je een abortus".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |