Hoezo? Volgens mij lees ik ergens overheen ofzo...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Edit: Dat gaat dus niet meer. Wat ontzettend stom. Sorry hoor.
dat deed ik in eerste instatie ook. Hij schrijft "Afgelopen week" dus dan heb je aan een MAP niks meer. Maar ik vind het dus wel ontzettend stom dat ze daar zelf niet opgekomen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Morning-after pil.
info Of google er eens over.
[..]
Hoezo? Volgens mij lees ik ergens overheen ofzo...
Oooh, beetje laat ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
dat deed ik in eerste instatie ook. Hij schrijft "Afgelopen week" dus dan heb je aan een MAP niks meer. Maar ik vind het dus wel ontzettend stom dat ze daar zelf niet opgekomen zijn![]()
![]()
![]()
Bijna goed. De eerste dag van de menstruatie is dag 1 van de cyclus, dus als maandag de laatste dag was, is vrijdag ongeveer dag 9. In een optimaal milieu overleeft sperma maximaal 5 dagen, dat optimale milieu begint ongeveer dag 11 of 12.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef KieWie het volgende:
En zo heeft de dame in kwestie slechts een dag gemenstrueerd?? Normaal doen ze daar een dag of vier/vijf over. Was maandag de laatste dag?? In dat geval zit je met vrijdag op dag 4 van de nieuwe cyclus, de ovulatie vindt normaal op de helft plaats, dus rond dag 14.
Zo niet, dan gaan we hier verder!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Realzm het volgende:
nog een andere vraag die me nu te binnen schiet, heb je die condoom nog wel gevonden?
Dan is het maar goed dat ik nooit op enkel periodieke onthouding heb vertrouwdquote:
ze is clean want we vrijen vaker en alleen maar met elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef Skylar het volgende:
. Ik zal me eerder druk maken om soa's, want chlamidia heb je maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |