Er doet in Phone ook een klein meisje mee. Dit meisje zelfs.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ware het niet voor dat kleine meisje, zou ik zeggen: Phone. Maar ja, ik vraag me af of ik deze heb gezien.
't Was vooral dat ingemetselde meisje wat triggerde. Ik kan niet eens meer de film terug vinden op IMDB?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er doet in Phone ook een klein meisje mee. Dit meisje zelfs.
ArtyShock +1
Thanks.quote:
Hij met pet is Giovanni Ribisi. Niet makkelijk te verwarren met Hugo toch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:47 schreef Sheridana het volgende:
Is dat Hugo Weaving?
In een film zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij speelt een hoofdrol.
Nope.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
was hij een slechterik in indiana jones?
Sheridana +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag komt er zo aan
Nooit meer die signature.... ;(
Ah. Hij uit Road Trip. Heeft hij z'n uiterlijk niet aan een ziekte te wijten? Maar goed. Drie films gaat niet lukken. Z'n achternaam is iets met een Q volgens mij.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef Sheridana het volgende:
[afbeelding]
Zijn naam....of drie films graag![]()
Road Trip kloptquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah. Hij uit Road Trip. Heeft hij z'n uiterlijk niet aan een ziekte te wijten? Maar goed. Drie films gaat niet lukken. Z'n achternaam is iets met een Q volgens mij.
deze toevallig?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik weet zeker dat ik laatst nog een film met hem heb gezien. Kan er alleen ff niet opkomen welke.
dat klopt ook....quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Hustle & Flow
Janeane.quote:
ja hoor, behoorlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef EricusMaximus het volgende:
de rest komt me volkomen onbekend voor
Zijn ze wel enigzins bekend?
Dat ligt er wel heel dik bovenop. Maar ja, ik ga slapen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:22 schreef Sheridana het volgende:
journey to the center of the earth.....
HAHAHAHquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat ligt er wel heel dik bovenop. Maar ja, ik ga slapen.
Misschien dat iemand anders nog tot de kern van de zaak komt.
Nembrionic +1quote:Op woensdag 28 december 2005 05:52 schreef Nembrionic het volgende:
The Core....
En daar heb ik een half uur over moeten denken want ik kon ABSOLUUT niet op de titel komen
Anyway, iemand anders mag de vraag maken
Nee, ander land.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:00 schreef dolle_hond het volgende:
gerard depardieu
Wie bedoel je dan, de dame of haar echtgenoot?quote:
Doe de echtgenoot eerst maar.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan, de dame of haar echtgenoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |