Zie je wel. Ik ben een uitstekende filmkennerkenner.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:04 schreef victorinox het volgende:
Benoit Poelvoorde
Dat is goed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef Sokolsky het volgende:
Bad Santa?
Oja, zie vorige post. Die heb ik dus enkele weken geleden gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:42 schreef Sokolsky het volgende:
Zit 't in meerdere films? Oh, ik bedoelde de versie van Roberto Benigni uit Jim Jarmusch' Down by Law.
EricusMaximus +1
Wel vreemd dat niemand die quote heeft afgemaakt inderdaad, het is toch wel een bekende uitspraak, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:46 schreef Sokolsky het volgende:
En ach, die titel... ik was allang blij dat na precies 6 uur iemand een keer de quote kwam afmaken
Inderdaad Lily Chou Chouquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verwarde eerst even met Taste of Tea, maar ga uiteindelijk toch voor All About Lily Chou Chou. Debussy en dat gedoe over ether.
ik heb alleen undo nog gezien uit de box die ik heb aangeschaftquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind alle films van Iwai erg, al zijn de 2 die je noemt wel de 2 besten. Maar ook April Story en Love Letter zijn erg okay. Alleen Picnic is wat minder. En bij Jam Films was zijn filmpje ook al het beste
.
Er doet in Phone ook een klein meisje mee. Dit meisje zelfs.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ware het niet voor dat kleine meisje, zou ik zeggen: Phone. Maar ja, ik vraag me af of ik deze heb gezien.
't Was vooral dat ingemetselde meisje wat triggerde. Ik kan niet eens meer de film terug vinden op IMDB?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er doet in Phone ook een klein meisje mee. Dit meisje zelfs.
ArtyShock +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |