Kan er niet echt wakker van liggen. Ik heb m'n uren voor dit jaar toch wel gehaaldquote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja detachering he!
Spelen met cijfers
Wat is dat voor diabolische lach?quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan er niet echt wakker van liggen. Ik heb m'n uren voor dit jaar toch wel gehaald
Ik zei toch dat ik niet dronken was... leeeeeezen schatteboutje.. maar cara en ik wetene het zelf niet eens.. ik iig niet helemaal.. en dat is genoeg info voor nuquote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg nixxx. vertel nog even voor je gaat hoe dat nou zit tussen jou en cara. nu je toch dronken bent zeg maar..
LOL het goede levenquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Mogen geen uren geschreven worden
En ik doe het toch![]()
En toch ben ik vrij![]()
Ja, ik kom nog uren tekort dit jaarquote:
quote:
Dat weiger ikquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL het goede leven
Ik ga ook maar een beetje zitten lamballen at headquarters
neem nog even een drankje nu en vertel dan nog even wat meerquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet dronken was... leeeeeezen schatteboutje.. maar cara en ik wetene het zelf niet eens.. ik iig niet helemaal.. en dat is genoeg info voor nuen nu slapen want het is kinderbedtijd
Sukkelquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik kom nog uren tekort dit jaar![]()
eeeeehmmmm....quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
neem nog even een drankje nu en vertel dan nog even wat meer
Ik heb nog zat wat ik voor mezelf kan regelen op het hoofdkantoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat weiger ik![]()
Kom alleen als ze wat nuttigs hebben
ANders hadden ze maar voor een normale opdracht moeten zorgen
Mensen verplicht laten komen is zo mensen pesten.
hahaquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik kom nog uren tekort dit jaar![]()
en ik heb niet eens gedronken.quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat voor diabolische lach?
Kan je beter thuis doenquote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog zat wat ik voor mezelf kan regelen op het hoofdkantoor
Dronken zijn is een illusiequote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Drink ze nixxx,
en nee je bent niet zat hoor, dat denk je alleen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |