Kan er niet echt wakker van liggen. Ik heb m'n uren voor dit jaar toch wel gehaaldquote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja detachering he!
Spelen met cijfers
Wat is dat voor diabolische lach?quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan er niet echt wakker van liggen. Ik heb m'n uren voor dit jaar toch wel gehaald
Ik zei toch dat ik niet dronken was... leeeeeezen schatteboutje.. maar cara en ik wetene het zelf niet eens.. ik iig niet helemaal.. en dat is genoeg info voor nuquote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg nixxx. vertel nog even voor je gaat hoe dat nou zit tussen jou en cara. nu je toch dronken bent zeg maar..
LOL het goede levenquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Mogen geen uren geschreven worden
En ik doe het toch![]()
En toch ben ik vrij![]()
Ja, ik kom nog uren tekort dit jaarquote:
quote:
Dat weiger ikquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL het goede leven
Ik ga ook maar een beetje zitten lamballen at headquarters
neem nog even een drankje nu en vertel dan nog even wat meerquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet dronken was... leeeeeezen schatteboutje.. maar cara en ik wetene het zelf niet eens.. ik iig niet helemaal.. en dat is genoeg info voor nuen nu slapen want het is kinderbedtijd
Sukkelquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik kom nog uren tekort dit jaar![]()
eeeeehmmmm....quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
neem nog even een drankje nu en vertel dan nog even wat meer
Ik heb nog zat wat ik voor mezelf kan regelen op het hoofdkantoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat weiger ik![]()
Kom alleen als ze wat nuttigs hebben
ANders hadden ze maar voor een normale opdracht moeten zorgen
Mensen verplicht laten komen is zo mensen pesten.
hahaquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik kom nog uren tekort dit jaar![]()
en ik heb niet eens gedronken.quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat voor diabolische lach?
Kan je beter thuis doenquote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog zat wat ik voor mezelf kan regelen op het hoofdkantoor
Dronken zijn is een illusiequote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Drink ze nixxx,
en nee je bent niet zat hoor, dat denk je alleen maar
Is mijn eigen schuld, 3 keer op vakantie werkt nou eenmaal niet positief in dat gevalquote:
Mjah, soms is 't goed je gezicht te laten zienquote:
Ik heb woensdag (mijn standaard vrije dag) wel vrij. Dus ga 3 uur tekort komenquote:
Die zien ze vaak genoeg van mequote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, soms is 't goed je gezicht te laten zien
Dan mag je niet zeurenquote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is mijn eigen schuld, 3 keer op vakantie werkt nou eenmaal niet positief in dat geval![]()
Omdat dat in mijn contract staat hequote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom moeten mensen verplicht uren maken![]()
Bij mij nietquote:
Goede redenquote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat dat in mijn contract staat he![]()
Grrrr.... maak me gekquote:
uh??quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
rare contracten trouwens
Was dat een stoot onder de gordel?quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
rare contracten trouwens
Neequote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Was dat een stoot onder de gordel?
Mr Negative?quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ah, bijna tjid om mijn sig te veranderen
Die uren heb je zoquote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoef niet verplicht uren te maken
Nee laat ik dat maar niet doen, dan slaap ik weer slechtquote:
Dat staat daar los vanquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoef het geen eens![]()
Krijg nog dagen mee het nieuwe jaar in![]()
Ontzettende nerdquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
sig aangepastaantal := aantal - 1
Wel minuut te vroegquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ja eigk welquote:
redelijk laatquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja eigk wel. Kreeg ook al een reminder van mijn kalenderproggie, dat het kerstvakantie is
Duhhhh
Je moet een bepaald aantal facturabele uren draaien per jaar. dat is een percentage van het aantal uren per jaar dat je kunt werken -/- je vakantiedagen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan bepaald aantal uren draaien![]()
Zeker zo een rara flex-it setupquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet een bepaald aantal facturabele uren draaien per jaar. dat is een percentage van het aantal uren per jaar dat je kunt werken -/- je vakantiedagen.
Check. 1400 is bij mij minimaal en kun je je tantieme op je buik schrijven. 1800 is factor 2quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
God, staat er niet ergens in je contract dat je aangenomen bent voor x-uur (meestal 40) per week? En dan zoveel vrije dagen enzo?
In de cao waar ik onder val staat gewoon dat je iets van 1850 uur per jaar moet maken. Hoe en wanneer dat mag je in overleg dan.
Nope. gewoon common sense. Die vakantie-uren mogen ze gewoon niet meerekenen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeker zo een rara flex-it setup
Nou ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
BttD ik zag net een topic wat misschien wat is voor jou. Voor 60 euro je probleem weg, alleen..........
Nee hoor, zorg werkt ook zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeker zo een rara flex-it setup
Doe maar nietquote:
Als ik voor 60 euro die 418 dagen kan afkopenquote:
Zou ik er niet beter op worden?quote:
Op de een of andere manier doet die 60 euro mij ergens aan denkenquote:
Mij boeit 't niet zo. Gezeik heb ik niet, alleen wat minder centen aan t eind van t jaar...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ach misschien ben ik verwend
Ik laat me gewoon niet vastleggen op uren.
Als ik 10 meer vakantie dagen op neem wil ik geen gezeik
OMGquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Al gezien BttD? Of ben je flauw gevallen?
Wat raar joh, ze ziet er zo leuk uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
OMGIk zou mijn hond er nog van af trappen
.
En haar die 60 euro niet geven natuurlijk
Nu kan ik vannacht weer niet slapen![]()
![]()
Damn, en dan die andere plaatjes in dat topicquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat raar joh, ze ziet er zo leuk uit
Ach, ik moet ze draaien. Mag zelf redelijk bepalen wanneer. Moet komend jaar alleen even wel goed doorwerken anders gaat mijn vakantie in 2007 zeker niet doorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ach misschien ben ik verwend
Ik laat me gewoon niet vastleggen op uren.
Als ik 10 meer vakantie dagen op neem wil ik geen gezeik
Toch niets voor jou?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Damn, en dan die andere plaatjes in dat topic![]()
![]()
Nee bedankt! Dan probeer ik liever de manier die ik laatst een keer aangeraden kreegquote:
Nee, het is ook een manier die ik nooit zal proberen, omdat die nogal kansloos overkomtquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, dat zou ook een manier kunnen zijn. Niet de mijne maar goed.
Ja absoluut!! Ik ga dan toch maar slapen!!! Bedankt voor alle steun vandaag en ik doe mijn best rustig te blijven, ik hoop dat ik een beetje kan slapen vanavond. Moet wel lukken met een paar pilsjes achter de kiezenquote:En ga dan slapen, Antwerpen is te leuk om brak rond te lopen
Dagquote:
Daar is ook vanalles mis mee ja...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:23 schreef Godlike02 het volgende:
vrouwen
Het zijn bastardsquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nou weer mis met de mannen?
Dat met de vrouwen weet ik wel ja![]()
waar?quote:
We leven al 31 minuten in de nieuwe dag. Zodoende...quote:
Ik vind 't 'goede' gedeelte wat overdreven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We leven al 31 minuten in de nieuwe dag. Zodoende...
Waarom?quote:
en dan pak je nog de pascal notitie ook. Hoe erg kan je doen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het feit alleen al dat de Kerst weer voorbij is, maakt dit een bijzonder aangename dag voor mij!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 't 'goede' gedeelte wat overdreven.
Oldskoolquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Breetai het volgende:
[..]
en dan pak je nog de pascal notitie ook. Hoe erg kan je doen.
Dat is wel weer waar ja... maar sommige gedachten stemmen mij bijzonder treurig...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat de Kerst weer voorbij is, maakt dit een bijzonder aangename dag voor mij!
Deel die treurige gedachten eens...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja... maar sommige gedachten stemmen mij bijzonder treurig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |