Inderdaad, zo moeilijk is dat niet wederzijds begrip, helaas zijn er veel egoisten die denken alleen op de wereld te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
We hebben haar een kaart gestuurd met muzieknoten![]()
Keurig opgevoed buurmeisje![]()
Paupers als Gia die niet weten hoe ze oordopjes moeten gebruiken, maar ondertussen wel verwachten dat mensen begrip opbrengen voor haar drummende kroost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Inderdaad, zo moeilijk is dat niet wederzijds begrip, helaas zijn er veel egoisten die denken alleen op de wereld te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon de tuinslang erop zetten. Dan zullen we nog wel eens zien wie hier de grootste aso is.![]()
Een installatie buiten is asociaal, maar je geluid binnen zo hard zetten dat je het buiten hoort nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's toch makkelijk!! Hoef je zelf geen muziek aan te zetten. Of je gaat met oordopjes in in je tuin zitten genieten.
Overigens heb ik al gezegd dat een installatie buiten inderdaad asociaal is. Ik denk dat je daar juridisch ook wel wat aan kunt doen.
Daarom richt ik, als ik haar ooit als buur krijg, mijn tuinslang ook op haar BBQ vanuit het slaapkamerraam. Ik doe het van binnen, dus dan mag het wel!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een installatie buiten is asociaal, maar je geluid binnen zo hard zetten dat je het buiten hoort niet?
Ik heb binnen vaak zat het geluid zo staan dat ik het buiten op het balkon kan horen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een installatie buiten is asociaal, maar je geluid binnen zo hard zetten dat je het buiten hoort niet?
Precies, hoeft durft de buurvrouw te bepalen, waar ik MIJN tuinslang op richt in mijn EIGEN huis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Daarom richt ik, als ik haar ooit als buur krijg, mijn tuinslang ook op haar BBQ vanuit het slaapkamerraam. Ik doe het van binnen, dus dan mag het wel!
Daar zijn, op het moment dat dat drumstel in huis kwam, afspraken over gemaakt met de buren. Zij gingen akkoord met een half uur per dag, tussen 16.00 uur en 19.00, afhankelijk van hoe laat onze zoon thuis is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
We hebben haar een kaart gestuurd met muzieknoten![]()
Keurig opgevoed buurmeisje![]()
Paupers als Gia die niet weten hoe ze oordopjes moeten gebruiken, maar ondertussen wel verwachten dat mensen begrip opbrengen voor haar drummende kroost
hahaha, je begrijpt de subtiele hints niet van je buren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb binnen vaak zat het geluid zo staan dat ik het buiten op het balkon kan horen.
De enige klachten die ik wel eens krijg zijn de buren die vragen of ik niet een cdtje van <insert willekeurige artiest> op kan zetten en of het wat harder kan.
Kan niet op de plek waar die staat. Jammer voor je, maar helaas moet je dan toch naar buiten komen. En dan richt ik de tuinslang op jou. Leuk, watergevecht!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Daarom richt ik, als ik haar ooit als buur krijg, mijn tuinslang ook op haar BBQ vanuit het slaapkamerraam. Ik doe het van binnen, dus dan mag het wel!
Juiste instelling. Ik had gisteren ook de neiging om even vier huizen verder aan te bellen met de klacht dat wij de muziek niet goed konden horen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb binnen vaak zat het geluid zo staan dat ik het buiten op het balkon kan horen.
De enige klachten die ik wel eens krijg zijn de buren die vragen of ik niet een cdtje van <insert willekeurige artiest> op kan zetten en of het wat harder kan.
Welke subtielen hints? Dat ze mijn muzieksmaak niet kunnen waarderen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hahaha, je begrijpt de subtiele hints niet van je buren.
En omdat het jou niet boeit, is het niet asociaal?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is één keer per jaar. Bij hun dan. Schuin achter ons hebben ze dat een keer of 10 per zomer. Boeit me ook niet.
Onze buurjongen, inmiddels het huis uit, draaide jaren terug elke zondagmorgen een keer of 20 achter elkaar Qeu si, que non, van Jody Bernal. Vanaf 10 uur tot een uur of 12.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef _Arual_ het volgende:
Oh ja, muziek. Een mevrouw van twee huizen verderop heeft een aantal weken terug 3 uur lang een singletje van Beyonce gedraaid op maximaal volume... Ik denk dat ik dwars door de muur heen ga lopen als ik die liedjes nog een keer ga horen.
Inderdaad. Ik houd er tenminste rekening mee als mijn buren liever andere muziek horenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Debsterr het volgende:
Wel leuk trouwens hoe iedereen hier probeert zo stoer mogelijk over te komen: "Nou, dan zo met die waterslang en geluidsinstallatie en ik kijk over de schutting en waarom moet IK rekening houden met anderen"
Dat zeg ik toch niet. Ik heb er geen last van. Ik irriteer me er niet aan. Ik ga gewoon door met mijn leven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En omdat het jou niet boeit, is het niet asociaal?
Ach, zolang je het binnen normale tijden houdt heb je het maar te doen met af en toe muziek horen die je niet aanstaat. Zoals al eerder gezegd, leven en laten leven!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik houd er tenminste rekening mee als mijn buren liever andere muziek horen
En als die zak hooi aan de andere kant last van mij heeft dan moet ie gewoon ter plekke aan de bel trekken en niet een week later.
Dat schijnt ie niet te snappen
Precies wat ik zeg. Overal wordt weleens overlast veroorzaakt. Zolang het overdag is, of incidenteel moet dat kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, zolang je het binnen normale tijden houdt heb je het maar te doen met af en toe muziek horen die je niet aanstaat. Zoals al eerder gezegd, leven en laten leven!
Ik vind het alleen zo raar dat je roept dat een buiteninstallatie dan wel asociaal is, maar binnen je muziek zo hard aanzetten dat het buiten te horen is niet. Met een buiteninstallatie op normaal volume veroorzaak je denk ik nog minder overlast. Dat kun je namelijk buitensluiten, en muziek die door de muren dringt niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Overal wordt weleens overlast veroorzaakt. Zolang het overdag is, of incidenteel moet dat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |