Hm, ik vind niet bepaald dat hij kan zingen. Gewoon een leuke entertainer maar verder vind ik er weinig aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is zeker wel een goeie zanger...alleen niet mijn stijl muziek
Ik zag vandaag The Rise And Rise Of Whitney en ik wil even benadrukken dat zij dus echt wel de beste zangeres isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
Beste zanger: R. Kelly
Beste zangeres: Whitney Houston
Tsja, wees blij dat er zoiets bestaat als smaakverschilquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hm, ik vind niet bepaald dat hij kan zingen. Gewoon een leuke entertainer maar verder vind ik er weinig aan eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:49 schreef S_T_W het volgende:
zangeres: Emiliana Torrini, Leela James, Sia
zanger: Jim Morrison, Kurt Cobain, Otis Redding
Ja eindelijk iemand van jouw niveau...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Knul deze zangers zijn 10 keer beter dan die hakkelende r&b/rap sukkels die niet eens weten wat zingen is en alleen maar een tekst uit hun hoofd op dreunen! ten 2de wat deze 2 zangers met hun stem kunnen doet het gemiddelde zangertje tegenwoordig niet na!!! daar red een blof zangertje of een marco borsato het bij langena niet bij
[..]
someone with brains finally![]()
![]()
Inderdaad, een goeie zanger!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef Esproc het volgende:
[..]
Ja eindelijk iemand van jouw niveau...
Nee, logisch dat de gemiddelde zanger James of Chino niet na doet, omdat het hun doelgroep ook helemaal niet is... Zoals ik dus al zei het past goed bij de muziek die ze maken, maar beluister ze maar eens live en dan snap je misschien wel wat ik bedoel waarom die 2 geen geweldige zangers zijn.
Luister voor de grap eens het laatste album van Symphony X en je snapt misschien wat ik met een geweldige zanger (Russel Allen in dit geval) bedoel. Die kan zoveel meer met z'n stem dan die 2 bijvoorbeeld.
Sneu dat je er rappers erbij betrekt... Dat kun je toch helemaal niet vergelijken.
Was op Dauwpop zeker een van de beteren jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef PPWB84 het volgende:
Zanger: Adam Duritz, Phil Collins, Paul Simon, Art Garfunkel
Zangeres: Amy Lee, Alanis Morissette
Ik denk dat Laura Pausini ook een hele goede zangeres is, al heb ik weinig nummers van haar en ken ik geen Italiaans.
Haar wilde ik eigenlijk neerzetten maar live zingt ze niet echt lekker...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef PPWB84 het volgende:
Zanger: Adam Duritz, Phil Collins, Paul Simon, Art Garfunkel
Zangeres: Amy Lee, Alanis Morissette
Ik denk dat Laura Pausini ook een hele goede zangeres is, al heb ik weinig nummers van haar en ken ik geen Italiaans.
Nou, ik ben na een minuut of vijf in slaap gevallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was op Dauwpop zeker een van de beteren ja![]()
heuj! daar was ik ook bij!quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was op Dauwpop zeker een van de beteren ja![]()
JAAAAAAAAAAAAAA...eindelijk!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef DRIZZEN het volgende:
Zanger : Bruce Dickinson (Iron Maiden) , wat een strot
Zangeres : Tarja (Ex-zangeres van Nightwish)
Tarja??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef DRIZZEN het volgende:
Zanger : Bruce Dickinson (Iron Maiden) , wat een strot
Zangeres : Tarja (Ex-zangeres van Nightwish)
't is een meningquote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tarja??![]()
Ze zingt alsof ze de microfoon half opvreet.
Ik heb echt wel betere zangeressen gehoord.
Hij is inderdaad donders goed, die man kon mensen betoveren met z'n stemquote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef satecl het volgende:
Freddie Mercury. zonder enige twijfel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |