liggen nog onder de kerstboomquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar alle vaste klanten toch zitten... zoals WP, WA, Cuall, m en a, a en m en die ik nog vergeten ben verder...
Of zijn meegenomen in de zak naar Spanje... o nee, dat is weer een ander feestquote:
Brak van de kerst ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar alle vaste klanten toch zitten... zoals WP, WA, Cuall, m en a, a en m en die ik nog vergeten ben verder...
quote:
quote:
Kijk... je vraagt je af waar ze zijn... en ze duiken bij bosjes op ineensquote:
quote:
Ha die Manquote:
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voorquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Manu, hoe is het met de ziekenboeg, knappen ze al weer een beetje op?
Ja hoor we zijn er weer, en we zijn de kerst ook weer goed doorgekomen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn er ook weer![]()
Ook goeie dagen gehad?
Ha Flugel... goed gedaan. Hoe was je kerst verder, op de beroving na?quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik kwam ook op tijd voorbij zwaaien om een topicje te sluiten zag ik...
quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ha die flugelquote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Wacht maar tot APK en Gert terug zijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
het is nu wel lekker rustig voor jouw
Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat.quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |