Hetgeen je niet van dat clubje uit Rotterdam-Zuid kan zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Nee wat dat betreft hadden we beter Erik Meijer kunnen kopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Nee de volgende keer kopen we wel eens spits die zich heeft bewezen, Trezeguet ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee wat dat betreft hadden we beter Erik Meijer kunnen kopen
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee de volgende keer kopen we wel eens spits die zich heeft bewezen, Trezeguet ofzo.
Eto'o dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.
Liever iemand die op de vleugel kan, Ronaldinho bijvoorbeeld of Cristiano Ronaldo. Samba-voetbal.quote:
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever iemand die op de vleugel kan, Ronaldinho bijvoorbeeld of Cristiano Ronaldo. Samba-voetbal.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...
Je weet toch wel dat Adriano bij psv had kunnen voetballen? Erik Gerets had echter liever Bob Peetersquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...
Zou helemaal niet gaaf zijn, die man scoort tegen elke Nederlandse club mintens 2 keer per wedstrijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:16 schreef erikh het volgende:
Zou wel gaaf zijn zeg als een Ronaldinho naar Ajax zou komen maar als er iets ijdele hoop is.
maar ik geef toe aan het begin van het seizoen heb ik Rosenberg ook zo'n beetje uitgekotst maar hij heeft me weten te overtuigen dat het echt een topper is. Ik geloof in die jongen in ieder geval
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
'we'?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef boeruh het volgende:
who needs adriano ??? die laten we liever bij Inter mee doen.... die rolt in z'n eentje heel ajax op!
Nee, topscorer van de eredivisie, op je 22e en bij een club als Heerenveen. Inderdaad nog niets bewezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Geen KJH?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef F1Bas het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; De Jong, Galasek, Sneijder, Boukhari; Charisteas en Rosenberg.
Ik val in herhaling maar: Boukhari
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen KJH?
Wat mij betreft ook liever Urby Emanuelson op de plaats van Nourdin Boukhari. En straks als Zdenek Grygera en Hedwiges Maduro weer fit zijn, mogen Hatem Trabelsi en Thomas Vermaelen/Tomás Galásek plaatsnemen op de reservebank.
Huntelaar en Rosenberg samen voorin in een 4-4-2 systeem lijkt me de beste oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.
Ik blijf het een vreemde move vinden van Ajax, de transfer van KJH. Ajax mist de vleugelspelers om 4-3-3 te spelen en KJH is juist een typische spits voor 4-3-3, dus koop vleugelspelers én KJH óf blijf 4-4-2 spelen, aangezien alle spitsen hierin beter renderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |